Версия за печат

00015-2014-0041

BG-обл.Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица изток АД, с.Медникарово, За: Валентина Манева, Република България 6294, обл.Стара Загора, Тел.: 00359 42663616, E-mail: Maritsa Procurement@contourglobal.com, Факс: 00359 42663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.contourglobal.com.

Адрес на профила на купувача: https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текуща поддръжка на Асансьорни уредби /АУ/ на територията на ТЕЦ КонтурГлобал Марица изток 3

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: КонтурГлобал Оперейшънс България АД, обл.Стара Загора, с.Медникарово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Текуща поддръжка на Асансьорни уредби /АУ/ на територията на ТЕЦ КонтурГлобал Марица изток 3 съгласно техническа спецификация от документацията

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Текуща поддръжка на Асансьорни уредби /АУ/, съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1000.00 лева под формата на банкова гаранция със срок на валидност 30/12/2014 или паричен депозит по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане до 30 дни, след представяне на данъчна фактура и двустранно подписан приемно - предавателен протокол за извършените дейности за период от един месец

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие / Списък на документите, подписан от участника/. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице, както и адрес, включително електронен за кореспонденция; 2. Удостоверение, съгласно чл.144 ал.1 от "Наредба за безопасна експлоатация и технически надзор на строителни товаро-пътнически подемници и товарни платформени асансьори" за извършване на тези дейности. Участникът да е вписан в регистъра по чл.36, ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите /обн.ДВ, бр.86/01.10.99г./ за поддържане, ремонтиране и преустройване на асансьори. 3.Декларация по чл.47, ал.1, 2 и 5, във връзка с чл.47 ал.9 от ЗОП . 4. При участници обединения - копие от договор за обединение, в който задължително се посочва представляващият. 5.Декларации за подизпълнители и видовете работи по предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, съответстващия дял в проценти от стойността на поръчката и предвидените подизпълнители. 6.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55 ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл.8 ал.8 т.2. 7. Декларация за приемане на условията в проекто - договора 8. Документ за внесена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изисква представяне на документи

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на договорите по предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението за участие, с посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга 2. Удостоверения за добро изпълнение издадено от получателя или от компетентен орган, в които да е посочено предмет на договор, количество и качество на изпълнение. 3. Описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството, както и на оборудването за изпитване и изследване, съгласно техническите изисквания от документацията 4. Списък на техническите лица, които ще бъдат отговорни за изпълнението на договора - асансьорни монтьори с необходимата за поддържането, ремонтирането и преустройването им правоспособност, съгласно Наредба № 3/2001г. Списък на монтьорите, копия от документите удостоверяващи тяхната правоспособност

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

115-1671-14

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.11.2014 г.  Час: 10:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2014 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда, КонтурГлобал Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, с.Медникарово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на https://webservices.contourglobal.eu/purchaserprofile/. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ