Версия за печат

00774-2014-0013

BG-гр. Стара Загора: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, Република България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Община Стара Загора, стая 306

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschtestveni-por-chki/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одит на проект „Зелена и достъпна градска среда за жителите на Стара Загора”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на одит на проект „Зелена и достъпна градска среда за жителите на Стара Загора”. Одитът включва: - Проверка за установяване на съответствие между отчитаните от бенефициента разходи по дейности с реда и правилата за отчитане на разходите, определени от УО; - Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и посочените в счетоводните записи и първични счетоводни документи; - Проверка за законосъобразност на изпълнение на дейностите, предвидени в проектното предложение и отчитане на разходите по тях; - Проверка за съответствие между записаните в разходо-оправдателните документи стойности и дейностите от одобрения проект; - Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове. - Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1844 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 603241 от 13.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1947 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на одит на проект „Зелена и достъпна градска среда за жителите на Стара Загора”
V.1) Дата на сключване договора
07.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Одиторска и счетоводна компания „АНЕД“ ЕООД, ЕИК 175224903, ж.к. "Младост" 1, бл. 51А, ет. 4, ап. 24, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 8876121

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1844 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013“, ” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска” на ОП “Регионално развитие” 2007-2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Специализирано одиторско предприятие „ФИНАНС ММ“ ООД, гр. Стара Загора, 2.„ТАКС АКАУНТ“ ООД, гр. София, 3.„ФСК ОДИТ“ ООД, гр. Добрич, 4.„АФА М“ ЕООД, гр. София, 5.Одиторска и счетоводна компания „АНЕД“ ЕООД, гр. София, 6.„СЕМПЕР ФОРТИС“ ООД, гр. София, 7.„ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002“ ООД, гр. Варна, 8.„ПРОФИТ“ ООД, гр. Бургас, 9.„ОДИТ КОЛЕВА“ ЕООД, гр. Стара Загора, 10.06.2014 г., 10:47 ч. 10. „ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ“ ООД, гр. София, 10.06.2014 г., 11:38 ч. 11. „ЯВОР АТАНАСОВ“ ООД, гр. Стара Загора


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор