Версия за печат

00157-2014-0011

BG-Мизия: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА МИЗИЯ, ул. "Георги Димитров" № 25-27, За: Маргарита Константинова, Ваня Лазарова, България 3330, Мизия, Тел.: 09161 2315, E-mail: obsh.mz@abv.bg, Факс: 09161 2012

Място/места за контакт: Общинска администрация, Дирекция "УТИСХД"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.miziabg.com.

Адрес на профила на купувача: www.miziabg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на проект на Общ устройствен план на Община Мизия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Мизия
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е за избор на изпълнител за изработване на проект на Общ устройствен план на Община Мизия. Общият устройствен план на Община Мизия следва да бъде изработен при спазване на одобреното с Решение № 246 по Протокол № 24 от 22.05.2013 г. на Общински съвет – Мизия „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Мизия”. Поръчката включва изготвяне на: - Предварителен проект на Общ устройствен план на Община Мизия; - Екологичната оценка (ЕО) в т.ч. Оценката за съвместимост (ОС), съгласно становището на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Враца; - Окончателен проект на Общ устройствен план на Община Мизия. Общият устройствен план на Община Мизия има за цел да създаде планова основа за дългосрочно устойчиво териториално, в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и на база характерните за общината природни, културно-исторически и антропогенни дадености, ресурси и характеристики.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване на проект за общ устройствен план на община Мизия, включително: - изработване и предаване на Възложителя на предварителен проект на ОУПОМ, съдържащ: проектна документация съгласно действащата нормативна уредба, в т.ч. Наредба № 8/2001 г. на МРРБ за обем и съдържание на устройствените схеми и планове (ОСУСП) и „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Мизия” и Екологичната оценка (ЕО) в т.ч. Оценката за съвместимост (ОС), съгласно становището на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Враца; - Окончателен проект на ОУПОМ, съдържащ: текстовите и графични материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като графичните материали на ОУПОМ се изработват в цифров вид изготви на GIS система, която да съдържа базата данни “Правила за прилагане на ОУПО”; цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии, устройствени зони и терени и да дава възможност за извличане на автоматизирани паспорти на видове територии, устройствени зони, терени и обекти, както и справки по зададени критерии.

Прогнозна стойност без ДДС
126305 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

225


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до оценяване на офертата в процедурата, участникът следва да представи гаранция за участие в размер 1 000 лв в една от следните форми:1) Парична сума, внесена по банк. сметка на Община Мизия вСИБАНК: IBAN: BG91BUIB79983312134401, BIC:BUIB BGSF;или 2) банкова гаранция съгл. примерен образец от документацията (Обр №14).Чужд. лица могат да представят банк. гаранция в ЕВРО с равностоен размер, изчислен по офиц. курс „Евро за Лев”, определен от БНБ за деня на превеждане на гаранцията.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банк.гаранция, тогава това тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност 180 дни след изтич. на крайния срок за получаване на офертите. Ако участникът представя Банк. гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец. Ако обслужващата банка не може да издаде гаранция за участие с точен текст на образеца, то се представя гаранция за участие която съдържа миним. изисканата информация. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Изработване на проект за общ устройствен план на община Мизия“.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата , ако не представи оригинал на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция, както и/ или ако в представената банк. гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, и че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и със срок на валидност 180 дни от изтичане на срока за получаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3%от стойността на договора и може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на парична сума или банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение - парична сума трябва да бъде внесена по банкова сметка на Община Мизия в СИБАНК: IBAN: BG91BUIB79983312134401, BIC:BUIB BGSFили под формата на банкова гаранция съгласно примерен образеца от документацията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима,и че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е със срок на валидност – най – малко 20 дневен срок след одобряване на проекта от Общински експертен съвет. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията примерен образец на банкова гаранция за изпълнение на договора (Обр №15). Допустимо е участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.Чуждестранните лица могат да представят банкова гаранция в ЕВРО с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за Лев”, определен от БНБ за деня на превеждане на гаранцията.Разходите по откриване и поддържането на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Участниците и изпълнителят трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че в размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерството на инвестиционното проектиране (МИП) на основание § 123 (3) от ПЗР към ЗИД на ЗУТ и в изпълнение на чл. 38, ал. 4 от ПМС № 3 от 15.01.2014 г. за изпълнение на Държавния бюджет на Република България за 2014 г., както и от собствени бюджетни средства. Общата максимално допустима стойност на настоящата поръчка e 126 305 (сто двадесет и шест хиляди триста и пет лева) лева без вкл. ДДС. Недопустимо е: надхвърляне на максималната прогнозна стойност на поръчката. Такава оферта ще се счита за изготвена в противоречие с обявените от Възложителя условия и няма да бъде оценявана. Схема на плащане. Схемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане: Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер до 20% (двадесет процента) от стойността на договора и се осъществява в 10 (десет) дневен срок от получаване на авансово преведената сума Министерството на инвестиционното проектиране (МИП) на основание § 123 (3) от ПЗР към ЗИД на ЗУТ и в изпълнение на чл. 38, ал. 4 от ПМС № 3 от 15.01.2014 г. и представена от Изпълнителя фактура за авансово плащане. Междинно плащане: Междинно плащане към Изпълнителя е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПОМ (вкл. ЕО и ОС), след предаване на предварителния проект от изпълнителя на възложителя с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол, по реда на чл.9 от проекта на договор и представена от Изпълнителя фактура за междинно плащане в 10 (десет) дневен срок след одобряване на решението на Национален експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект за ОУПОМ от министъра на инвестиционното проектиране. Сумата от изплатения аванс и междинното плащане не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. Окончателно плащане: Окончателното плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора се заплаща на изпълнителя в 10 (десет) - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПОМ от Общински съвет и представенa от Изпълнителя фактура за окончателно плащане. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса и междинното плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в заверено копие, съдържащ минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се възползва от съкратените срокове за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Мизия от датата на публикуване на обявлението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП – представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.6. за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.1.7. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 1.8. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;1.9. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в производство по ликвидация или да не се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.11. Да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, и участникът да не е преустановил дейността си. 1.12. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване, да няма задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3. Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 2, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, като за участници физически лица се представя копие от документа за самоличност. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени в официален превод на български език. 4.При участници обединения договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията – заверено копие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните технически изисквания:1. Да е изпълнил успешно услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката - дейности по концепция и/или схема за пространствено развитие и/или общ устройствен план и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място, териториални проучвания и анализи, свързани с устройств. планиране) и/или интегрир. планове за градско възстановяване и развитие и/или екологични оценки и/или финансово-икономически анализи общо за последните 3 год., считано от датата на подаване на офертите. 2. Трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ: ръководител екип; ключови експерти; допълващи експерти и консултанти; помощен персонал. Ръководителят на екипа има функциите и на основен проектант. Профес. изисквания към него са следните: Архитект - урбанист с проф. квалификация и опит; Умение за управление и работа с комплексен екип; Познаване на действащата нормат. уредба в областта на територ.устройство и планиране, стратегическите и планови документи на общ. Мизия иобластта; Възможности за генериране идеи с концепт. характер; Познаване на управленските механизми, прилагани при управлението на общ. Мизия от страна на съответните институции; Умения за осъществяване на контакти с кмета и с общ.администрация на общината. Екипът от ключови експерти се формира от специалисти, компетенти по проблемите на отделните функционални системи и направления. Следва тяхната професионална квалификация да бъде: урбанист-архитект, икономист, демограф, еколог и др. Ключовите експерти трябва да притежават практически опит в сферата на устройств. планиране, регионалното и местноторазвитие,инфрастр. развитие, опазване на природната среда и др.Ключ. специалисти е да имат опит в работа в екип.Допълв. експерти са сътрудници и консултанти. Те се определят от ръководителя на екипа и следва да са с висше образов. по съответните специалности, да притежават експертни знания и опит в съответните функционални системи и проблемни направления, да притеж. умения за работа в екип. Помощният персонал се определя в процеса на изработване на ОУП, като основната му функция е да изпълнява технически задачи – събиране, обработка и подготовка на необходимата информация, участие при изработване и оформяне на текстовите и графичните материали по проекта на ОУП и др. Във връзка с необходимите квалификация и практически опит, следва членовете на авторския екип да ги докажат чрез : документи за завършено висше образование; други документи, доказващи съответната професионална квалификация; документи, доказващи професионалния опит в съответната сфера. Не се допуска едно от посоч. от участника лица да съвместява 2 или повече експертни позиции в предложения екип за изпълн. на поръчката. Участникът, след като бъде определен за изпълнител на няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В случая предложения нов ключов експерт следва да отговаря на същите миним. изисквания, като експертът, когото заменя. Всички експерти трябва да са независими и без конфликти на интереси в отговорностите си.Ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ установи, че един и същи ключов експерт е включен в екипа на повече от един участник, всички тези участници ще бъдат отстранени от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако ключов експерт, представил декларация за изключит. участие в екипа на участник и подаде самостоятелна оферта, този участник ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. 3. Участникът да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 с обхват на сертификация услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквив. мерки. При участие на обединение/консорциум, не регистриран като самост.ЮЛ, сертификата се представя само от участника, който ще изпълнява съотв. дейност.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи доказателства за техническите си възможности съгласно чл.51 от ЗОП, включително: 1. Списък - Декларация по Образец № 8, съдържаща информация за изпълнението на услуги по изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/или общ устройствен план и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място, териториални проучвания и анализи, свързани с устройственото планиране) и/или интегрирани планове за градско възстановяване и развитие и/или екологични оценки и/или финансово-икономически анализи общо за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на оферти с посочване на стойностите, датите и получателите.Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършените услуги представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката, включващ лицата, които ще попълнят задължителната част от екипа от експерти с професионален опит, специфичен професионален опит и квалификация, за изпълнение на поръчката и допълнителни предложения за състав на екипа за изпълнение на поръчката по Образец № 9; 3. Автобиография по Образец № 10, съдържаща информация за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители, включително на лицата, които отговарят за извършване на услугата; 4. Декларации за разположение от ключовите експерти по Образец № 11; 5. Заверено от участника копие на Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на което и да е от горните изисквания. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако е представил/декларирал неверни данни. Възложителят си запазва правото да проверява достоверността на представените от участника данни/информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката, вкл. срок за предаване на предварителен проект на ОУПОМ и срок за предаване на окончателен проект на ОУПОМ; тежест: 20
Показател: Концепция за изпълнение, вкл. Обосновка на участника, Методология за решаване на проектантската задача и Организация и план за изпълнение на проекта; тежест: 40
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Мизия, гр. Мизия, ул. "Г. Димитров" № 25-27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ