Версия за печат

02711-2014-0121

BG-с. Венец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЛС ПАЛАМАРА към СИДП ДП ШУМЕН, с. Венец, общ. Венец, обл. Шумен, ул. "Кирил и Методий" 17, За: адв. Дилян Нанев, Р. България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: ddspalamara@abv.bg, Факс: 05343 2049

Място/места за контакт: деловодството на ТП ДЛС "Паламара"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВОДруго (моля пояснете): ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС "Паламара" за 2014 г.", съгласно Решение № 162 / 24.06.2014 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП ДЛС "Паламара" с. Венец
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС "Паламара" за 2014 г."

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30124400, 30192160, 30197620, 30192350, 30192132, 30197200, 30199500, 30125110, 30192121, 30192125, 30190000, 24910000, 22851000, 22813000, 22800000, 22600000, 30197220

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Кутии с телчета за телбод
Коректори
Хартия за писане
Ленти за касови апарати с фискална памет
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Химикалки
Маркери
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Лепила
Класьори
Счетоводни книги
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Мастило
Кламери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС "Паламара" за 2014 г."

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610628 от 24.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърдения списък за нуждите на ТП ДЛС "Паламара" за 2014 г."
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Панда Експерт" ООД, ЕИК: 131298528, ж.к. "Банишора", ул. "Враня" №57-59, Република България 1000, гр. София, Тел.: 054 832517, E-mail: elica@rum.sh.office1.bg, Факс: 054 832517

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.10.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор