Версия за печат

00188-2014-0007

BG-Хисаря: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Славка Чавова, Република България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Място/места за контакт: Община Хисаря

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за ОУ „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за ОУ „Васил Левски” гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел, Дневен център за стари хора с. Хисаря и Дневен център за стари хора с. Старосел, по 2 обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е периодичната доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договорите за възлагане на поръчката по обособени позиции. Доставката включва хранителни стоки и продукти по следните 7 (седем) обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1. Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца; 2. Обособена позиция № 2. Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; 3. Обособена позиция № 3. Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; 4. Обособена позиция № 4. Доставка на мляко и млечни продукти; 5. Обособена позиция № 5. Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно; 6. Обособена позиция № 6. Доставка на различни хранителни стоки и продукти; 7. Обособена позиция № 7. Доставка на напитки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000, 15811000, 15612100

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Хлебни изделия
Пшеничено брашно

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва следните 2 (две) обособени позиции: Обособена позиция № 3. Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; Обособена позиция № 5. Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно.

Прогнозна стойност без ДДС
54167 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранция за участие -390,00 лв. по позиция 3;-150,00 лв. по позиция 5.Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова IBAN сметка на общината IBAN: BG16 CECB 9790 33C8 1052 00 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя, със срок на валидност тридесет дни след изтичане на валидността на офертите и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след срока на договора.Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова IBAN сметка на общината IBAN:BG49 CECB 9790 84C8 1052 00 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.Съгласно чл. 63 от ЗОП, условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането по изпълнението на обществената поръчка ще се извършва със средства на общинския бюджет и бюджета на общинските учебните заведения в условията на разсрочено плащане.Съгласно проекта на договор се предвижда периодично плащане след изпълнена доставка, за което се съставя приемо – предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изисквания за създаване на юридическо лице когато поръчката е възложена на обединение. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват договор с нотариална заверка на подписите. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението / консорциума са отговорни, солидарно за изпълнението на договора; - да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума за целите на поръчката; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението/ консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Офертата съдържа: Плик 1, съдържащ:1) Общи данни (без посочване на определящи показатели, относими към Плик № 2 и Плик № 3);Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и страницата/ите, на която/ито се намират;Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгласно Раздел „Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците“;Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно Раздел „Минимални изисквания за технически възможности и квалификация“;Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2а (предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Декларация свободен текст, че са спазени всички изисквания на Наредба № 5 от 25 май 2006 г. за хигиената на храните;Декларация за ползване на подизпълнител/и;Декларация – съгласие за участие на подизпълнител;Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация;Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен;Декларация за приемане на условията на проекта на договор;Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура;Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка - съгласно изискванията на настоящите указания (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис.Плик 2 и Плик 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите и на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2011, 2012 и 2013 г.) години);Информация за общия оборот и за оборота от услуги, които са предмет на поръчката за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си, е не по–малко от : Обособена позиция № Обособена позиция № 3. Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни - общ оборот 80 000,00 лв. и специализиран.оборот 40 000,00 лв.; Обособена позиция № 5. Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно - общ оборот 30 000,00 лв. и специализиран.оборот 15 000,00 лв. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите по-горе се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък по образец, съдържащ описание на основните договори , изпълнени през последните три години, считано от датата, посочена в обявлението като крайна за получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, датата и мястото на услугите, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. - Списък-декларация с всички транспортни средства за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години, считано към крайната дата за подаване на оферти поне 1 (един) договор за доставка на хранителни стоки и продукти, за всяка една обособена позиция, за която подава оферта. -Участникът трябва да разполага за всяка обособена позиция, за която кандидатства, с най-малко едно транспортно средство за изпълнение на доставките. Транспортирането на различните видове хранителни стоки и продукти следва да се извършва с подходящите транспортни средства за отделните видове храни. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите по-горе се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

административна сграда на община Хисаря

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощното следва да е изрично и нотариално заверено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за поръчката е безплатна и е публикувана на официалния интернет сайт на възложителя.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на възложителя.Процедурата се провежда по опростени правила.Сроковете са намалени със 7 дни, защото обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Участниците могат да получат необходимата информация за:-задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ;-опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ;-закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към с предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни
1) Кратко описание

Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договор.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Доставка по асортиментен лист на пресни зеленчуци, клубеноплодни и кореноплодни с определена характеристика на стоките и продуктите.

Прогнозна стойност, без ДДС
39167 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договор.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811000, 15612100

Описание:

Хлебни изделия
Пшеничено брашно

3) Количество или обем

Доставка по асортиментен лист на хляб, хлебни изделия и брашно с определена характеристика на стоките и продуктите.

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12