00188-2014-0007
Технически редакции | ||
08.10.2014 17:16 ч. : | 08/10/2014 16:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.10.2014 17:16 ч. : | 08/10/2014 16:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Хисаря: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Славка Чавова, Република България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030
Място/места за контакт: Община ХисаряИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за ОУ „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за ОУ „Васил Левски” гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел, Дневен център за стари хора с. Хисаря и Дневен център за стари хора с. Старосел, по 2 обособени позиции”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е периодичната доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договорите за възлагане на поръчката по обособени позиции. Доставката включва хранителни стоки и продукти по следните 7 (седем) обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1. Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца; 2. Обособена позиция № 2. Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; 3. Обособена позиция № 3. Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; 4. Обособена позиция № 4. Доставка на мляко и млечни продукти; 5. Обособена позиция № 5. Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно; 6. Обособена позиция № 6. Доставка на различни хранителни стоки и продукти; 7. Обособена позиция № 7. Доставка на напитки.
15300000, 15811000, 15612100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Поръчката включва следните 2 (две) обособени позиции: Обособена позиция № 3. Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; Обособена позиция № 5. Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранция за участие -390,00 лв. по позиция 3;-150,00 лв. по позиция 5.Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова IBAN сметка на общината IBAN: BG16 CECB 9790 33C8 1052 00 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя, със срок на валидност тридесет дни след изтичане на валидността на офертите и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след срока на договора.Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова IBAN сметка на общината IBAN:BG49 CECB 9790 84C8 1052 00 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.Съгласно чл. 63 от ЗОП, условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Финансирането по изпълнението на обществената поръчка ще се извършва със средства на общинския бюджет и бюджета на общинските учебните заведения в условията на разсрочено плащане.Съгласно проекта на договор се предвижда периодично плащане след изпълнена доставка, за което се съставя приемо – предавателен протокол.
Възложителят няма изисквания за създаване на юридическо лице когато поръчката е възложена на обединение. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват договор с нотариална заверка на подписите. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението / консорциума са отговорни, солидарно за изпълнението на договора; - да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума за целите на поръчката; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението/ консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
административна сграда на община Хисаря
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощното следва да е изрично и нотариално заверено.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията за поръчката е безплатна и е публикувана на официалния интернет сайт на възложителя.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на възложителя.Процедурата се провежда по опростени правила.Сроковете са намалени със 7 дни, защото обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Участниците могат да получат необходимата информация за:-задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ;-опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ;-закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към с предоставяните услуги.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 и 6 от ЗОП
08.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договор.
15300000
Описание:
Доставка по асортиментен лист на пресни зеленчуци, клубеноплодни и кореноплодни с определена характеристика на стоките и продуктите.
Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договор.
15811000, 15612100
Описание:
Доставка по асортиментен лист на хляб, хлебни изделия и брашно с определена характеристика на стоките и продуктите.