Версия за печат

00057-2014-0009

BG-Твърдица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Твърдица, пл. "Свобода" № 1, За: Атанас Христов Атанасов, Р.България 8890, Твърдица, Тел.: 0454 42220, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 0454 44049

Място/места за контакт: Атанас Христов Атанасов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tvarditsa.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.tvarditsa.org/index2.php?lang=bg&page=76.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на СМР за изграждане на високотехнологична система за пасивно пожаронаблюдение в общинските горски територии, стопанисвани и управлявани от Община Твърдица

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Твърдица гр. Твърдица
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Въвеждане и подобряване на превантивни дейности за намаляване опасността от горски пожари в общинските горски територии, стопанисвани и управлявани от община Твърдица чрез изграждане на високотехнологична система за пасивно пожаронаблюдение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45223000, 30200000

Описание:

Строителни и монтажни работи по изграждане на строителни конструкции
Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобрена и публикувана КСС

Прогнозна стойност без ДДС
540664 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 5000 лв. (петхиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе като парична сума път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Твърдица IBAN: BG44SOMB91303317000701 BIC: SOMBBGSF при Общинска банка АД, ФЦ Твърдица. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят превежда на изпълнителя до 50 (петдесет) % аванс от стойността на договора в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура от Изпълнителя и откриване на строителна площадка. Авансовата сума се приспада пропорционално при всеки акт за действително извършена работа. Междинно плащане- в размер до 20% от стойността на договора. Плащането се извършва в срок от 30 (тридесет) дни, след изготвяне на акт обр. 19 за приемане на действително извършената работа и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. Окончателното плащане до 30 % от стойността на предмета на договора се извършва в срок от 30 (тридесет) дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Фактурите по всички плащания задължително трябва да съдържат следната информация: получател- Община Твърдица, адрес: гр. Твърдица, пл. Свобода № 1, ЕИК по Булстат 000590704, номер на документа, дата и място на издаването й. Преведените средства от Община Твърдица, но неусвоени от (име на доставчика/контрагента), както и натрупаните лихви, глоби и неустойки в изпълнение на настоящия договор, подлежат на възстановяване по сметка: IBAN BG44SOMB91303317000701 , BIC SOMBBGSF, Общинска банка АД – Твърдица.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен договор/документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата, за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. б) всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. в). е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на строително-монтажните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на всеки конкретен обект на интервенция. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да го представлява в процедурата и за целите на обществената поръчка. Не се допускат промени в състава на Обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение или друг еквивалентен документа за създаването на Обединение или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на Обединението се е променил след подаването на офертата – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. 2. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

I.Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Изискванията по т.I се прилагат, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. при които лицата, посочени по-горе са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; или 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Забележка: „Свързани лица” по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки са: а) роднини по права линия без ограничение; б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; в) роднини по сватовство – до втора степен включително; г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници; е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 (сто) на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. Забележка: „Свързано предприятие” по смисъла на § 1, т. 24 от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доми

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата • Административни сведения за участника • Представяне на участника, което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност o доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 • Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ за доказване на наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс, са публикувани в публичен регистър в Република България, то същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени и да посочи информация за органа, който поддържа регистъра. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс в размер не по-малко от 270 000.00 лв. (двеста и седемдесет хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, както и: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Списък технически лица (собствени или наети), който участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството (по образец), в който са посочени образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 3. Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителна дейност – заверено от участника копие.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от крайната дата за подаване на оферти най-малко 2 /два/ договора за строителство, с предмет, еднакъв или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, завършени към датата на подаване на офертата от участника. Възложителят счита обекта за завършен, когато за него има издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или разрешение за ползване. Под "предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка" следва да се разбират дейности по извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на сгради, както и изпълнение на проекти, свързани с разработване, изграждане и въвеждане в експлоатация на системи в областта на информационни технологии и пренос на данни (ново изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация, инженеринг и др.). 2. Участникът следва да осигури минимум следния квалифициран инженерно-технически състав за изпълнение на строително ремонтните дейности, както следва: 1) Един Ръководител на Строеж – Образование: строителен инженер (степен магистър). Професионален опит: минимум 5 години общ трудов или осигурителен стаж, като строителен инженер, от които минимум 3 години опит в строителството. 2) Технически ръководител – Образование: строителен инженер или строителен техник. Професионален опит: минимум 3 години общ трудов или осигурителен стаж като строителен инженер или строителен техник, от които минимум 3 години стаж на строеж, като строителен инженер или строителен техник. 3) Координатор по безопасност и здраве – Професионален опит: минимум 3 години общ трудов или осигурителен стаж, от които минимум 1 година опит, като Координатор по безопасност и здраве 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки с обхват на сертификата строително-ремонтни дейности (строителство). При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок на изпълнение ; тежест: 10
Показател: Цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие може да бъде заплатена на касата на Община Твърдица или внесена по банков път на следната сметка: IBAN: BG33SOMB91308477777744, BIC CODE: SOMBBGSF, код 447000, при "Общинска банка" АД" ФЦ Твърдица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на община Твърдица - гр.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект по договор №20/226/00315 „Изпълнение на СМР за изграждане на високотехнологична система за пасивно пожаронаблюдение в общинските горски територии, стопанисвани и управлявани от Община Твърдица“

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120,от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ