00601-2014-0005
Технически редакции | ||
07.10.2014 17:02 ч. : | 07/10/2014 16:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.10.2014 17:02 ч. : | 07/10/2014 16:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Долна Митрополия: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Долна Митрополия, ул. "Св. св. Кирил и Методий" №39, За: Пепа Герашка-Директор Дирекция "ОССИКИ", Република България 5855, гр.Долна Митрополия, Тел.: 06551 2411, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704
Място/места за контакт: р. Долна Митрополия, обл. Плевен, ул. "Св. св. Кирил и Методий: №39Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolnamitropolia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.dolnamitropolia.bg/index.php?option=com_content&task=category§ionid=15&id=33&Itemid=57.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Изработване на проект за Общ устройствен план на Община Долна Митрополия”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е изработването на проект за Общ устройствен план на Община Долна Митрополия (ОУПОС), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС).
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съгласно предоставеното от възложителя „Техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Долна Митрополия”, неразделна част от документацията за участие, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство. Поръчката ще се изпълни на 2 етапа: Етап I - Изработка на Предварителен проект на ОУП, включващ: • Предварителен проект (ПП) на ОУП на Община Долна Митрополия, съдържащ текстови и графични материали, съгласно чл. 18 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове и „Техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Долна Митрополия”, одобрено с Решение № 428 от Протокол №33/30.05.2013 г. на Общински съвет - Долна Митрополия; • Ескизни варианти, включително детайли на общинския център (гр. Долна Митрополия) • Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимостта (ОС), съгласно становище с изх. № 2956/03.06.2014 г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) - Плевен. Изпълнителят предава на Възложителя разработените текстови и графични материали в 2 (два) екземпляра на хартиен и един на цифров носител във ГИС формат. Етап II - Изработка на Окончателен проект на ОУП, включващ: • Окончателен проект на ОУП на Община Долна Митрополия, съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации. • Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица Изпълнителят предава на възложителя в 2 екземпляра на хартиен и един на цифров носител във формат за GIS : Окончателен проект на ОУПО съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като: • Текстовите материали към предварителния проект на ОУПО се допълват с доклад за изпълнение на препоръките • Графичните материали към окончателния проект на ОУПО, към които има препоръки и бележки, се изработват наново Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии и устройствени зони, да дава възможност за извличане на информация за видове територии, устройствени зони, поземлени имоти, както и справки по зададени критерии.
НЕ
9
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 200 (хиляда и двеста) лева. Гаранцията за участие може да се внесе в брой по сметка на Община Долна Митрополия, може да се представи по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за поръчката. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия ( в лева): "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG54IABG74733310030073 При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност 120 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за обществена поръчка; - за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG54IABG74733310030073 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност най – малко 30 дни след одобряване на проекта от Общински експертен съвет. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането се осъществява частично в размер на 101 044,17 лв. без ДДС (121 253 лв. с ДДС) от Министерството на инвестиционното проектиране /МИП/ по проект „Проект на Общ устройствен план на Община Долна Митрополия” в съответствие с договорените условия в Споразумение № РД-06-96/ 29.07.2014 г. Община Долна Митрополия осигурява съфинансиране в размер на 25 260,83 лв. без ДДС ( 30 312 лв. с ДДС) от бюджета на общината. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора за обществена поръчка. Авансът се изплаща в 10-дневен срок след подписване на договора и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за стойността на авансовото плащане. 2. Междинно плащане в размер на 60 % от стойността на договора в 10- дневен срок при наличие на следните условия: - Одобрение на Решението на НЕСИП за приемане на Предварителния проект на ОУП; - Предоставяне на оригинална фактура за същата стойност; - Предоставен трансфер от финансиращия орган МИП за остатъка до пълния размер на финансовото подпомагане съгласно чл.3, ал.3 от Споразумение № РД-06-96/ 29.07.2014 г. за финансиране изработването на ОУП. От междинното плащане се приспада стойността на аванса в размер на 20% от подлежащата на изплащане сума. 3. Окончателно плащане – остатъка от стойността на договора в 10-дневен срок след влязло в сила решение на Общински съвет – Долна Митрополия (на основание чл.127, ал.6 от ЗУТ) за приемане на окончателния проект на ОУП и представяне на оригинална фактура. От стойността на окончателното плащане се приспада остатъкът от аванса.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.dolnamitropolia.bg/, раздел „Профил на купувача”. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на 15,00 (петнадесет) лева без ДДС. Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Долна Митрополия, ул."»Св.св.Кирил и Методий» № 39 от 8:30 часа до 17:00 часа всеки работен ден или но банков път по следната сметка на Община Долна Митрополия: "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; IBAN – BG78 IABG 7473 84 100323 00 BIC: IABGBGSF; вид плащане 447000.
Български
120
гр. Долна Митрополия, Община Долна Митрополия, ул."Св.св.Кирил и Методий" №39, заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, какро и представители на средствата за масово осведомяване и други лица приспазване на установения режим до достъм до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължава раздел III. 2.3. •Експерт 10 – експерт по оценка за съвместимост - висше образование, придобита образователна степен "магистър" в някоя от специалностите в професионално направление „биологически науки”, „науки за земята“ или еквивалентно с минимум 5 години професионален опит по специалността и години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и/или ЕО и/или ОВОС. • Експерт 11 - висше образование, придобита образователна степен "магистър" в някоя от следните области: геология, инженерна геология, хидрогеология, почвознание или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години. *Еквивалентна - под еквивалентна следва да се разбира специалност, придобита в наше или чуждо учебно заведение, което за същия обем знания е наименовано специалността по друг начин. Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие. *Забележка: Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката. 3) Участникът следва да притежава Сертификат по ISO 9001/2008 с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, издаден от органи, установени и в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на поръчката. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. 4). Участникът следва да разполага с лицензиран софтуер в това число за Географски информационни системи /ГИС/ за периода на изпълнение на поръчката. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При обявяване на настоящата поръчка Възложителят се възползва от законовата възможност, предвидена в чл. 64, ал. 3 от ЗОП и намалява сроковете за получаване на оферти със 7 дни за изпращане на обявлението по електронен път и с 5 дни за предоставяне на електронен достъп до документацията за участие в процедурата. Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП
07.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ