00115-2014-0019
Технически редакции | ||
07.10.2014 15:47 ч. : | 07/10/2014 15:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.10.2014 15:47 ч. : | 07/10/2014 15:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: нж. Лилия Пъргова - гл. експерт отдел ТИИК, тел. 082 881 677; инж. Вера Иванова - ст. експерт отдел "Контрол по строителството", тел. 082 881 744; Моника Петрова - мл. експерт отдел "Обществени поръчки", тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881744, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Обследване и изготвяне на технически паспорти, обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради за обществено обслужване. Работата по поръчката се състои в две направления от дейности: Дейност 1 – Обследване и изготвяне на технически паспорти на съществуващи строежи съгл. Наредба №5 от 28.12.2006 г за техническите паспорти на строежите на обекти: Поддейност 1.1. Недвижими културни ценности от национално значение. Поддейност 1.2. Други сгради за обществено обслужване, различни от попадащите в поддейност 1.1. Дейност 2 - Обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради съгласно Наредба №16-1594 от 13.11.2013 г. както следва: Поддейност 2.1. Обследване за реализирани енергийни спестявания съгл.чл.2, ал.4 от Наредба №16-1594 на ЦДГ „Незабравка” - 2, ул. Българска морава 7а, гр.Русе. Поддейност 2.2. Обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификати за енергийни характеристики на сгради в експлоатация съгласно чл.2, ал.2 и 3 от Наредба №16-1594.
Възлагане на обществена поръчка
Обследване и изготвяне на технически паспорти, обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради за обществено обслужване. Работата по поръчката се състои в две направления от дейности: Дейност 1 – Обследване и изготвяне на технически паспорти на съществуващи строежи съгл. Наредба №5 от 28.12.2006 г за техническите паспорти на строежите на обекти: Поддейност 1.1. Недвижими културни ценности от национално значение. Поддейност 1.2. Други сгради за обществено обслужване, различни от попадащите в поддейност 1.1. Дейност 2 - Обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради съгласно Наредба №16-1594 от 13.11.2013 г. както следва: Поддейност 2.1. Обследване за реализирани енергийни спестявания съгл.чл.2, ал.4 от Наредба №16-1594 на ЦДГ „Незабравка” - 2, ул. Българска морава 7а, гр.Русе. Поддейност 2.2. Обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификати за енергийни характеристики на сгради в експлоатация съгласно чл.2, ал.2 и 3 от Наредба №16-1594.
71700000
Описание:
НЕ
НЕ
Посочената прогнозна стойност на обществената поръчка е 65 000лв.без ДДС или 78 000 лв. с ДДС.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
oГаранция за участие Възложителят определя следните гаранции: Гаранция за участие – 1% от прогнозната стойност на поръчката, а именно – 650 лв. без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка посочена в обявлението, а именно - ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. oГаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС; Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение; Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване; При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка; При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Възложителя.
Възложителят определя следният начин на плащане Междинни плащания – в 15-дневен срок след предаване на резултатите за минимум 2 обекта и представяне на приемо-предавателни протоколи и фактура; Окончателно плащане – в 15-дневен срок след предаване на резултатите за всички възложени обекти, по банков път на база приемо-предавателни протоколи и фактури.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47 ал. 1 и ал. 2, т.1 - 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим; не е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.ruse-bg-eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
180
Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
07.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ