Версия за печат

00115-2014-0019

BG-Русе: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: нж. Лилия Пъргова - гл. експерт отдел ТИИК, тел. 082 881 677; инж. Вера Иванова - ст. експерт отдел "Контрол по строителството", тел. 082 881 744; Моника Петрова - мл. експерт отдел "Обществени поръчки", тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881744, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обследване и изготвяне на технически паспорти, обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради за обществено обслужване. Работата по поръчката се състои в две направления от дейности: Дейност 1 – Обследване и изготвяне на технически паспорти на съществуващи строежи съгл. Наредба №5 от 28.12.2006 г за техническите паспорти на строежите на обекти: Поддейност 1.1. Недвижими културни ценности от национално значение. Поддейност 1.2. Други сгради за обществено обслужване, различни от попадащите в поддейност 1.1. Дейност 2 - Обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради съгласно Наредба №16-1594 от 13.11.2013 г. както следва: Поддейност 2.1. Обследване за реализирани енергийни спестявания съгл.чл.2, ал.4 от Наредба №16-1594 на ЦДГ „Незабравка” - 2, ул. Българска морава 7а, гр.Русе. Поддейност 2.2. Обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификати за енергийни характеристики на сгради в експлоатация съгласно чл.2, ал.2 и 3 от Наредба №16-1594.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: на територията на Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обследване и изготвяне на технически паспорти, обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради за обществено обслужване. Работата по поръчката се състои в две направления от дейности: Дейност 1 – Обследване и изготвяне на технически паспорти на съществуващи строежи съгл. Наредба №5 от 28.12.2006 г за техническите паспорти на строежите на обекти: Поддейност 1.1. Недвижими културни ценности от национално значение. Поддейност 1.2. Други сгради за обществено обслужване, различни от попадащите в поддейност 1.1. Дейност 2 - Обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради съгласно Наредба №16-1594 от 13.11.2013 г. както следва: Поддейност 2.1. Обследване за реализирани енергийни спестявания съгл.чл.2, ал.4 от Наредба №16-1594 на ЦДГ „Незабравка” - 2, ул. Българска морава 7а, гр.Русе. Поддейност 2.2. Обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификати за енергийни характеристики на сгради в експлоатация съгласно чл.2, ал.2 и 3 от Наредба №16-1594.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71700000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочената прогнозна стойност на обществената поръчка е 65 000лв.без ДДС или 78 000 лв. с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
65000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

oГаранция за участие Възложителят определя следните гаранции: Гаранция за участие – 1% от прогнозната стойност на поръчката, а именно – 650 лв. без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка посочена в обявлението, а именно - ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. oГаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС; Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение; Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване; При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка; При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане Междинни плащания – в 15-дневен срок след предаване на резултатите за минимум 2 обекта и представяне на приемо-предавателни протоколи и фактура; Окончателно плащане – в 15-дневен срок след предаване на резултатите за всички възложени обекти, по банков път на база приемо-предавателни протоколи и фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47 ал. 1 и ал. 2, т.1 - 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим; не е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация за участие. Всяка оферта се изготвя по приложения към настоящата документация за участие в процедурата Образец и следва да съдържа следното:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение и ако е приложимо декларация от участника за конфиденциалност на информацията, съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. За дейност 2 - Кандидатите трябва да отговарят на изискванията на чл.23, ал.1 от ЗЕЕ и да са вписани в регистъра по чл.23а, ал.1 ЗЕЕ или еквивалентен регистър.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверениe от банкa или годишен финансов отчет за последната приключила финансова година, или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи доказателства за наличие на финансов ресурс в съответствие с. чл. 50 от ЗОП в размер на 25 000 лв. Същият ще е необходим за покриване на всички разходи на изпълнителя /заплати, осигуровки, командировки, транспорт и др./ до междинно плащане по договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За дейност 1 Валидно удостоверение на участника, удостоверяващо правото му да съставя технически паспорти, съгласно чл. 176в, ал. 1-3 от ЗУТ. Справка-декларация на физическите лица, които имат необходимите познания и умения за оценка на съществените характеристики на строежа по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ и автобиографии, подписани от съответните лица. Списък-декларация с необходимите калибрирани уреди и инструменти за обследване на строителните конструкции и инсталации, с необходимата измервателна и изпитвателна апаратура и техника, уреди и инструменти за измерване на осветеност, за шум, за електроизмервания, и др. уреди за определяне на нормативно определени показатели, като Участникът декларира, че разполага с уредите за срока на поръчката. Списъкът трябва да бъде подписан от участника. За Дейност 2 Справка-декларация на физическите лица, които имат необходимите познания и умения за обследване за енергийна ефективност; За доказване на посочените изисквания към екипа за изпълнение на Дейност 1 и Дейност 2, участникът представя: - Справка-декларация (по образец за всяка дейност по отделно) от правоспособните физически лица, включени в екипа, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. Справката трябва да бъде придружена с доказателства, че ключовите експерти отговарят на посочените от Възложителя изисквания по отношение на техния опит и квалификация чрез представяне на: -професионални автобиографии, подписани от съответните лица. копия на валиден сертификат: ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството с обхват проектиране или упражняване на строителен надзор или по предмета на поръчката списък на услугите (по образец), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за дейности 1 и 2, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Минимални изисквания: За дейност 1-Участникът да разполага с правото да съставя технически паспорти, съгласно чл. 176в, ал. 1-3 от ЗУТ.Участникът да разполага с физическите лица, които имат необходимите познания и умения за оценка на съществените характеристики на строежа по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ.Участникът да разполага с необходимите калибрирани уреди и инструменти за обследване на строителните конструкции и инсталации, с необходимата измервателна и изпитвателна апаратура и техника, уреди и инструменти за измерване на осветеност, за шум, за електроизмервания, и др. уреди за определяне на нормативно определени показатели, като Участникът декларира, че разполага с уредите за срока на поръчката. За дейност 2-Участникът да разполага с физическите лица, които имат необходимите познания и умения за обследване за енергийна ефективност; Участникът да разполага с техническите средства съгласно чл. 23 от ЗЕЕ. Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти, както следва: За дейност1-КЕ1 Ръководител на екипа-висше образование,образователно квалификационна степен Магистър,специалност архитектура; минимум 10г. опит по специалността; удостоверение за ППП; КЕ2 Строителен инженер-висше образование, образователно квалификационна степен Магистър,специалност ПГС/ССС; валидно удостоверение за ППП; мин. 5г. професионален опит по специалността; КЕ3 Електроинженер-висше образование, образователно квалификационна степен Магистър, електроинженер; валидно удостоверение за ППП; мин. 5г. професионален опит по специалността; КЕ4 Инженер в областта на отоплението, вентилацията и климатизацията на сгради и системи за поддържане на микроклимата в сгради-висше образование, образователно квалификационна степен Магистър, специалност отопление, вентилация и климатизация; валидно удостоверение за ППП; мин. 5 г. професионален опит по специалността; КЕ5 Инженер ВиК - висше образование, образователно квалификационна степен Магистър, валидно удостоверение за ППП; ; мин.5 г. професионален опит по специалността; КЕ6 Инженер пожарна безопасност-висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, валидно удостоверение за ППП; мин. 5 г. професионален опит по специалността; В състава на екипа съгл.чл.176в от ЗУТ задължително се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част „Конструктивна”, които отговарят на изискванията на чл.142 ал.10 от ЗУТ За дейност 2 - КЕ1 Инженер Топлотехни –висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“; мин. 5 г. професионален опит по специалността; КЕ 2 Строителен инженер или Архитект - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, специалност ПГС/ССС или Архитектура; мин. 5 г. професионален опит по специалността;КЕ 3 Електроинженер - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, електроинженер; мин. 5 г. професионален опит по специалността; Забележка:В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които бединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.При участие на подизпълнители изискването се прилага, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съгласно вида и дела на тяхното участие. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството като трябва да притежава и представи копия на валиден сертификат. Участникът следва да е изпълнил поне една услуга, сходна или еднаква с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена - ПЦ; тежест: 30
Показател: Методология и организация за изпълнение на поръчката - ПМ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.ruse-bg-eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.11.2014 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ