Версия за печат

00479-2014-0010

BG-Балчик: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. ,,21-ви септември" - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 71053

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Поддържане, текущ ремонт, ново строителство, благоустрояване, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и изготвяне на инвестиционни проекти на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, междублокови пространства, паркове и алеи, спортни площадки и площадки за игра за нуждите на община Балчик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обхватът и основните параметри на обществената поръчка с предмет " Поддържане, текущ ремонт, ново строителство, благоустрояване, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и изготвяне на инвестиционни проекти на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, междублокови пространства, паркове и алеи, спортни площадки и площадки за игра за нуждите на община Балчик"са подробно описани в Техническото задание на възложителя за изпълнение на обществената поръчка от настоящата документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45100000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът и основните параметри на обществената поръчка с предмет " Поддържане, текущ ремонт, ново строителство, благоустрояване, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и изготвяне на инвестиционни проекти на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, междублокови пространства, паркове и алеи, спортни площадки и площадки за игра за нуждите на община Балчик"са подробно описани в Техническото задание на възложителя за изпълнение на обществената поръчка от настоящата документация.

Прогнозна стойност без ДДС
9500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи в офертата си гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на: 50 000 лв. които се депозират по сметка на възложителя, както следва: IBAN: BG11UNCR 9660 3324 005212, BIC: UNICRBGSF При УниКредит Булбанк,

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От бюджета на Община Балчик.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Общи изисквания към участниците 1.1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в документацията за участие. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. 1.2. Участниците–юридически лица в процедурата се представляват от законните си представители или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с изрично пълномощно. 1.3. В случай, че участникът е обединение (или консорциум) се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която са установени. 1.4. За участниците – обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. 1.5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 1.6 Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно Обединение. 1.7. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. ) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие. 1.8. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 1.9. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Участникът е длъжен да заяви дали за изпълнение на поръчката ще ползва подизпълнители. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 1.10. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Заверено от участника копие на годишния му финансов отчет за 2013г. • Когато участникът е чуждестранно лице годишния финансов отчет (заверено копие) се представя, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. • Справка -Информация за оборота от строителството и проектиране за последните пет приключили финансови години (2009 г., 2010 г.,2011, 2012 и 2013 г.) считано от крайният срок на подаване на офертите, в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец № 20
Минимални изисквания: - Участникът следва да разполага с краткосрочни финансови ресурси в размер не по-малко от 1 000 000 /един милион/ лева. - Участникът да притежават оборот от специализирани дейности , общо за последните 5/пет/ години, считано от крайният срок на подаване на офертите, в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си , както следва: -Оборот от поддържане и/или текущ ремонт и/или строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения : не по- малък от : 3 000 000 ,00 лв.; - Оборот от поддържане и/или текущ ремонт и/или строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на: междублокови пространства и/или, паркове и алеи и/или спортни площадки и/или площадки за игра : не по- малък от: 500 000,00 лв.; - Оборот от изготвяне на инвестиционни проекти за строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения и/или междублокови пространства и/или паркове и алеи и/или спортни площадки и/или площадки за игра: не по- малък от : 200 000 лв.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Списък на договорите за строителството и/или проектиране, изпълнено от участника през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, което е сходно с обекта на поръчката, съгласно поставените изисквания по т.3.3.1. – по образец № 8 (в оригинал); • Доказателства за извършеното строителство: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; - застраховка „Професионална отговорност” за строителство и проектиране, по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съответстваща на предмета на поръчката, (заверени копия); - Документи за собственост и/или договори за наем, или с предварителен договор за доставка на определени количества за изпълнение на обектите - Сертификат на лабораторията, а в останалите случаи, сертификатът трябва да се придружава от договор за услуга от същата.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има изпълнени договори за специализирани дейности през последните 5 (пет) години, считано от крайният срок на подаване на офертите, в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си , както следва : -поне един договор за поддържане и/или текущ ремонт и/или строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения. -поне един договор за поддържане и/или текущ ремонт и/или строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на междублокови пространства и/или паркове и алеи и/или спортни обекти/сгради и/или спортни площадки и/или площадки за игра. -поне един договор за изготвяне на инвестиционни проекти за строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения и/или междублокови пространства и/или паркове и алеи и/или спортни площадки и/или площадки за игра - Участникат трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за строителство и проектиране, по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съответстваща на предмета на поръчката, със срок срокът на поръчката. - Участникът трябва да разполага с асфалтова база. - Участникът трябва разполага с Акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали и продукция–собствена или с договор за услуга.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Балчик, пл. ,,21-ви септември" - 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ