Версия за печат

00530-2014-0093

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Христова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360491, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=351.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати /включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Добрич,гр.Разград,гр.Русе,гр.Силистра,гр.Търговище и гр.Шумен
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати /включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”. Договорът се сключва за срок от 22 месеца, считано от 05.05.2015 г. или до достигане на максимално допустимата стойност в размер на 45900.00 лв. без ДДС. Плащането се извършва ежемесечно до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол в съответния офис. Максимално допустимата стойност на договора е 45900.00 лв. без ДДС, съответно 55080.00 лв. с ДДС. Към момента на неговото сключване е определяема само стойността на абонаментното техническо обслужване в размер на 38393.08 лв. без ДДС /месечна стойност +1745.14 лв. без ДДС/. Стойността на резервните части се заплаща отделно и при възникнала необходимост. Часова ставка за извършване на ремонт при необходимост е 30.00лв/час. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130, 50334140

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща стойност за абонаментно поддържане за 1 /един/ месец в лв. без ДДС.; тежест: 50
Показател: Обща стойност на единичните цени на резервни части и консумативи, посочени в ценовото предложение на участника, в лв. без ДДС; тежест: 40
Показател: Часова ставка за изпълнение на други дейности свързани, свързани с техническото поддържане; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00530-2014-0093

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589341 от 28.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 611056 от 26.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 45 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати /включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост/ в административните сгради на офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна”
V.1) Дата на сключване договора
06.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ентърпрайз Комюникейшънс Груп” ООД, ЕИК 175157251, район Илинден, ул. „Кукуш” № 2, България 1309, София, Тел.: 02 9115300, E-mail: sales@enterprise-grp.com, Факс: 02 9115304

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 22
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Ентърпрайз Комюникейшънс Груп” ООД, ЕИК 175157251, гр. София 1309, район Илинден, ул. „Кукуш” № 2, България 1309, София, Тел.: 02 9115300, E-mail: sales@enterprise-grp.com, Факс: 02 9115304


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор