Версия за печат

00672-2013-0006

BG-Кнежа: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кнежа, ул. "Марин Боев" № 69, За: инж. Николай Дамяновски; Цветелина Плевненска, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136; 09132 7255, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7007; 09132 7255

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kneja.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка и монтаж на обзавеждане/оборудване на обект: „ Дневен център за възрастни хора-преустройство на училище „Кнежица”- Стара гимназия в гр. Кнежа ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Кнежа
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на поръчката включва доставка и монтаж на обзавеждане/оборудване за Дневен център за възрастни хора, създаден чрез преустройство на три от корпусите на училище „Кнежица” ”- Стара гимназия в гр. Кнежа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000, 32000000, 30000000, 33000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Радио-, телевизионно, съобщително, далекосъобщително и сродни видове оборудване
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
126664.45 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Сервизно обслужване; тежест: 20
Показател: Гаранционни условия; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 570198 от 15.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 151 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка и монтаж на обзавеждане/оборудване на обект: „ Дневен център за възрастни хора-преустройство на училище „Кнежица”- Стара гимназия в гр. Кнежа ”
V.1) Дата на сключване договора
22.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК по БУЛСТАТ 000885099, бул. „Цариградско Шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766879, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 135120 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 126664.45 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проекта се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 15/321/01235 от 21.11.2012 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.10.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор