Версия за печат

02724-2014-0120

BG-село Костенец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение " Държавно горско стопанство Костенец" към "Югозападно държавно предприятие" ДП гр.Благоевград, вили Костенец, За: Иванка Ганджулова, България 2042, село Костенец, Тел.: 07144 5057, E-mail: dlkostenec@abv.bg

Място/места за контакт: ТП "ДГС Костенец"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg, www.dgs-kostenec.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: териториално поделение

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Костенец", съгласно условията към одобрената документация за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Костенец", съгласно условията към одобрената документация за участие.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
785.29 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 600870 от 25.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Костенец"
V.1) Дата на сключване договора
25.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис Експрес Сървис"" АД, ЕИК 201380867, р-н „Младост”, ж.к. „Западна промишлена зона“, ул.”Уста Кольо Фичето” № 17, България 9009, Варна, Тел.: 087 7741799

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 785.29 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Офис Експрес Сървис" АД, град Варна, ЕИК 201380867; 2. "Офис Консумативи" ООД, град Самоков, ЕИК 201417931.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор