Версия за печат

00983-2014-0012

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр.варна, ул."Марин Дринов" № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разширяване на съществуващата информационна система обслужваща учебните зали на Медицински Университет „Проф.д-р Параскев Стоянов”-Варна намиращи се на територията на МБАЛ „Св. Марина” ЕАД и интеграция на електронните услуги на МБАЛ „Св. Марина” ЕАД към информационната система на МУ-Варна“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Варна, бул.”Христо Смирненски” № 1
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основната цел на поръчката е доставка, физически монтаж, конфигуриране и настройка на цялата система по посочени от Възложителя критерии, гаранционна подръжка на сървърно оборудване и софтуер, наричани за краткост в документацията за участие "стоки", за разширяване на съществуващата информационна система обслужваща учебните зали на Университета намиращи се в МБАЛ „Св.Марина” ЕАД и интеграция на болнична информационна система и електронни услуги с информационната система на Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов”-Варна, необходими за създаване на архив от информация/база данни, които да се използват за провеждане на научни изследвания в МУ-Варна, практическо и теоретично обучение на студенти, докторанти и специализанти. Доставяните стоки трябва да отговарят на изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, посочени в техническите спецификации. Доставката на стоките следва да е съпроводена от съответното гаранционно обслужване на същите. Предмета на обществената поръчка не е разделен в обособени позиции.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 48210000

Описание:

Сървъри
Софтуерни пакети за работа в мрежа

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
735097 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Цена; тежест: 40
Критерий: Технически параметри; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

0098-2014-0012

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 123 - 218917 от 01.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДДЕ-21 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Разширяване на съществуващата информационна система обслужваща учебните зали на Медицински Университет „Проф.д-р Параскев Стоянов”-Варна намиращи се на територията на МБАЛ „Св. Марина” ЕАД и интеграция на електронните услуги на МБАЛ „Св. Марина” ЕАД към информационната система на МУ-Варна“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

СД “ДЕЛФИН-3-ДИМОВ, АВРАМОВА, ФИЛИПОВ И С-ИЕ“ ЕИК 020951667, ул.“М.Колони“ № 3, Република България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 603001, E-mail: dolphin-3@dolphin-3.bg, Факс: 052 603007

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 735097 BGN без ДДС
Брой месеци: 5
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин Дринов" № 55, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2014 г.