Версия за печат

00193-2014-0024

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университетет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Донка Симеонова -юрисконсулт в отдел ОП, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9653906;02 9652031, E-mail: dsimeonova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. "Климент Охридски" № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърна техника, средства за презентация, и тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-3.1.07-0023 „Актуализиране на образователни програми за бакалавър, магистър и магистър-изравнително обучение след професионален бакалавър и други професионални направления в областта на Компютърното и софтуерното инженерство по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника Обособена позиция 2: Доставка на средства за презентация Обособена позиция 3: Доставка на тонер касети за лазерни принтери

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката по всички обособени позиции е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет - София, с изключение на позиция 6 и позиция 7 от част 6.2. Техническата спецификация - град София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е „„Доставка на компютърна техника, средства за презентация, и тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-3.1.07-0023 „Актуализиране на образователни програми за бакалавър, магистър и магистър-изравнително обучение след професионален бакалавър и други професионални направления в областта на Компютърното и софтуерното инженерство по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника Обособена позиция 2: Доставка на средства за презентация Обособена позиция 3: Доставка на тонер касети за лазерни принтери Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30213100, 32322000, 30125110, 30213200

Описание:

Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Мултимедийно оборудване
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Таблетен компютър

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
20705 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 126 - 224182 от 04.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 134 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на компютърна техника“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ню-Тек“ ЕООД, ЕИК 040241849, гр. София, 1359, община Столична, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН, бл. 517, вх. E, ап. 167, Р. България 1359, гр. София, Тел.: 02 9625286

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 10192 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9500 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 136 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на средства за презентация“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ню-Тек“ ЕООД, ЕИК 831578355, гр. София, 1359, община Столична, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН, бл. 517, вх. E, ап. 167, Р. България 1359, гр. София, Тел.: 02 9882355

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 10400 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9800 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 135 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на тонер касети за лазерни принтери”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ню-Тек“ ЕООД,ЕИК 040241849, гр. София, 1359, община Столична, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН, бл. 517, вх. E, ап. 167, Р. България 1359, София, Тел.: 02 9625286

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1440 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1405 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор № BG051PO001-3.1.07-0023 „Актуализиране на образователни програми за бакалавър, магистър и магистър-изравнително обучение след професионален бакалавър и други професионални направления в областта на Компютърното и софтуерното инженерство по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на слока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По обособена позиция 1 - „Ню-Тек“ ЕООД По обособена позиция 2 - „Ню-Тек“ ЕООД По обособена позиция 3 - „Ню-Тек“ ЕООД