Версия за печат

00193-2014-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университетет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Донка Симеонова -юрисконсулт в отдел ОП, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9653906;02 9652031, E-mail: dsimeonova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. "Климент Охридски" № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърна техника и периферия и тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0018 „Сътрудничество с индустрията за подобряване обучението в Технически университет – София (ТУ-София) по измервателна техника и управление на качеството“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката по всички обособени позиции е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет - София, с изключение на позиция 6 и позиция 7 от част 6.2. Техническата спецификация - град София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е „Доставка на компютърна техника и периферия и тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0018 „Сътрудничество с индустрията за подобряване обучението в Технически университет – София (ТУ-София) по измервателна техника и управление на качеството“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника и периферия. Обособена позиция 2: Доставка на тонер касети за лазерни принтери. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30213000, 30232110, 30232000, 30125110

Описание:

Персонални компютри
Лазерни принтери
Периферни устройства
Тонер за лазерни принтери/факс машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
9547 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 112 - 196832 от 13.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 139 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на компютърна техника и периферия “
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”ДИДЖИТЕК” ООД, ЕИК: 030007837, град София 1784, област София, община Столична, район Младост, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1784, гр. София, Тел.: 02 9740900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 8571 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7997 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 140 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на тонер касети за лазерни принтери”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Елком 2008” АД,ЕИК 200418496, гр. София, община Столична, 1618, район Витоша, ул. Вихрен, No 10, Р. България 1618, София, Тел.: 088 8208563

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1558.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1550 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

оръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз: да Позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите: Поръчката се финансира в рамките на проект Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма: “Развитие на Човешките ресурси” договор № BG051PO001-3.1.07-0018 „Сътрудничество с индустрията за подобряване обучението в Технически университет – София (ТУ-София) по измервателна техника и управление на качеството“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на слока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По обособена позиция 1: "Диджитек" ООД, "Елком 2008" АД По обособена позиция 2: "Елком 2008" АД