Версия за печат

01158-2014-0015

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4, За: Тодор Вълев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4, За: Тодор Вълев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация за постигане на проектни дълбочини на пристанищните терминали в района на действие на Клон - териториално поделение Бургас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Акваторията на пристанище Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата общестевна поръчка е с предмет „Рехабилитация за постигане на проектни дълбочини на пристанищните терминали в района на действие на Клон- териториално поделение Бургас”. ДП „Пристанищна инфраструктура” Клон-териториално поделение Бургас провежда открита процедура за „Рехабилитация за постигане на проектни дълбочини на пристанищните терминали в района на действие на Клон-териториално поделение Бургас”. Рехабилитационните работи включват драгиране на натрупаните наносни материали в акваторията на пристанище Бургас, съгласно приложените в Техническото задание схеми на зоните за драгиране. Целта на обществената поръчка е възстановяване на проектните дълбочини в подходния канал на пристанище Бургас (Изток-1, Изток-2 и Запад), зоната на преместения плаващ док пред КРЗ, както и подходния канал за пристанище „Бургаски корабостроителници”. Изпълнението и отчитането на драгажните работи включва следните зони: Подходен канал към терминал Изток-1 и Изток-2 между буйове №11 и №12 и входни фарове Част от подходен канал за терминал „Запад” - между буйове №21 и №24 и буй №28 Маневрената зона за кейови места на терминал „Запад” и пристанище „Фиш порт”, в зоната на преместения плаващ док пред КРЗ Подходен канал за пристанище „Бургаски корабостроителници”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45245000

Описание:

Работи по драгиране и изпомпване при водопречиствателни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва извършване на драгажни работи с обем 194422куб.м., разпределени в четири зони както следва: 1. Подходен канал към терминал Изток-1 и Изток-2 - между буйове №11 и №12 и входни фарове - драгажни работи до кота -12,00 ЧС с обем до 33598 куб.м. 2. Част от подходен канал за терминал „Запад” - между буйове №21 и №24 и буй №28 - драгажни работи до кота -12,00 ЧС с обем до 90575 куб.м. 3. Маневрената зона за кейови места на терминал „Запад” и пристанище „Фиш порт”, в зоната на преместения плаващ док пред КРЗ - драгажни работи до кота -10,00 ЧС с обем до 23219 куб.м. 4. Подходен канал за пристанище „Бургаски корабостроителници”- драгажни работи до кота -6,50 ЧС с обем до 47030 куб.м. В посочените обеми са включени прекопки. Допустимата граница на прекопките, които ще бъдат признати при определяне на действително извършените работи, са до 30см. под посочените коти. Недокопки не се допускат.

Прогнозна стойност без ДДС
3000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 30 000 лв. (тридесет хиляди лева). Сумата представлява 1% (един процент) от стойността на поръчката. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Гаранциите за участие и изпълнение се представят във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Когато е под формата на банкова гаранция срокът на валидност на гаранцията за участие следва да бъде не по-малък от 30 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Когато е под формата на банкова гаранция, гаранцията за изпълнение следва да е валидна най-малко 30 дни след изтичане на срока на договора.Банковата сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” Клон-териториално поделение Бургас е: IBAN: BG06CECB97901043056401, BIC: CECBBGSF, „Централна кооперативна банка” АД Ако участникът представя банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение, то същите трябва да бъдат неотменяеми и безусловни, с възможност да се усвоят изцяло или на части. Същите следва да съдържат задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение следва да бъдат в оригинал на български език или в оригинал, придружени с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие, като се посочи предмета на обществена поръчка, за която се отнася гаранцията. Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано че представлява гаранция за изпълнение, като се посочи предмета на обществена поръчка , за която се отнася гаранцията; При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка Участникът в процедурата следва да представи гаранция за авансово плащане, в случай, че желае да ползва аванс, в следната форма: Банкова гаранция в полза на Възложителя за стойността на искания аванс. Банковата гаранция трябва да бъде неотменяема и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части, , като се посочи предмета на обществена поръчка, за която се отнася гаранцията. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата по възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал.1, т.2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на Възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществената поръчка от последното законосъобразно решение, Възложителят кани Участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след поканата и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Дължимите суми се превеждат по банков път по сметката на Изпънителя,както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер до 20% ( двадесет на сто) от стойността на договора в срок от 10 дни след представяне на банкова гаранция за обезпечаване на авансовото плащане и представен оригинал на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Авансовото плащане ще бъде приспадано с пропорционални суми от всички междинни плащания по договора. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 3 (три) междинни плащания на обща стойност не повече от 60% (шестдесет на сто) от стойността на договора, в срок от 20 дни от датата на подписване на протокол за извършени междинни промери, подписан от упълномощени представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на фактура-оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за стойността на междинното плащане. 3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ окончателно плащане от стойността по договора в срок от 20 дни от датата на подисване на приемо-предавателен протокол, на база извършени окончателни промери, подписан от упълномощени представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, удостоверяващ, че всички работи – предмет на договора, са завършени и представена фактура-оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, участващите в него трябва да сключат нотариално заверен/о договор/споразумение за участие в процедурата, в което да определят всеки един от тях с какви средства ще участва и какви дейности ще извършва при изпълнениетона поръчката, както и да е посочен представляващият обединението.Договорът да съдържа клаузи, които гарантират,че: съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник,който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката;всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката съгласно подписания договор, независимо от срока, за който е създадено обединението;всеки участващ в обединението ще вземе участие при изпълнението на поръчката като се посочват и конкретните видове дейности от техническото задание, които той ще изпълни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията в нормативните актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията в документацията за участие. Документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по образец №8; 2.Представяне на участника по образец №1; 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 т.1, б. „а” –„д”, т. 2 – 4, ал.2 т.1 и ал.5 по образец №2; 4.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата или декларация за регистрация Закона за търговския регистър - оригинал по Образец №9.Документите се представят и от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединение, което не е юридическо лице, както и за всеки подизпълнител на участника. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод;5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата;;6. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП във връзка с чл. 55, ал.7 и чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец № 3);7.Документ за гаранция за участие под формата на парична сума или банкова гаранция;8.Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за обекти първа категория с валиден талон;9.Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника.Списъкът се описва в декларация по образец №5 по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и съдържа: видовете работа от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Декларацията се подава задължително и се подписва от лицето/лицата, които представляват участника;10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по образец №14;11.Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП по образец №4 ;12.Декларация за запознаване с условията на поръчката по образец №16. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство, документите по чл. 56, ал. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1 т. 1, буква „в“ и т.4 и т.5 само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на разполагаем финансов ресурс в размер на 20 % от прогнозната стойност на обществената поръчка. Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държават, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Участникът следва да представи заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” за обекти първа категория на стойност не по-малка от стойността на поръчката. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: (Образец №15). - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството, както на оборудването за изпитване и изследване(свободен текст) 3.Списък на технически лица, заети в екипа на участника, които ще участват при изпълнение на поръчката (Образец №13). Минимални изисквания към участниците в обществената поръчка: Ръководителят на екип да има опит в изпълнение на драгажни работи не по-малко от 7 години. Техническият ръководител да има опит в изпълнение на драгажни работи не по-малко от 5 години. Участникът трябва да разполага с водолазна група - Ръководителят на групата да има не по малко от 5 години водолазен опит. 4.Списък(свободен текст) на всички лица, заети в екипа на участника, като се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. 5.Описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнението на поръчката (свободен текст) 6.Заверено копие на валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен документ, издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация. 7.Справка – декларация (свободен текст) за наличие на необходимата механизация и оборудване за извършване на драгиране на наносни утайки, насипни и други материали с различна твърдост, изваждане на едрогабаритни предмети, с приложени копия на: - документи, съдържащи техническите параметри и експлоатационни показатели на оборудването от производителя; - документ от производителя, удостоверяващ, че са произведени за извършване на драгажни работи; - документи, доказващи, че механизацията и оборудването отговарят на условията на чл. 6 от Кодекса на търговското корабоплаване (прилага се за плаващата техника), в това число свидетелство за регистрация или временно свидетелство за регистрация, когато корабът е нает по договор за беърбоут чартър и свидетелство за годност, съгласно Наредба № 5 от 1.09.2004 г. за корабните документи; - документ за механизацията, с която ще се извършва изваждането и транспортирането на едрогабаритните предмети над 1 тон. - сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на техниката. Минимални изисквания към участниците в обществената поръчка: Към датата на подаване на офертата, участникът трябва да разполага с подходящо техническо оборудване за изпълнение на поръчката, което включва драгажна техника, техническо оборудване за преместване на буйове и такова за изваждане на едрогабаритни предмети от дъното на каналите и акваторията. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и софтуер за извършване на необходимите контролни замервания и изчисляване на количествата драгирана маса по време на изпълнение на работите.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на ценовото предложение(ОЦП), без ДДС, в точки; тежест: 60
Показател: Оценка на техническото предложение(ОТП), в точки,със следните подпоказатели: 1. Технология и организация на изпълнението на поръчката”, с макс. брой точки 30. 2 „Срок за изпълнение”, с макс. брой точки 10; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.11.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.11.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

Клон - териториално поделение Бургас на Дрържавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", гр. Бургас 8000, ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични и на тях имат право да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка се провежда по реда и при условията на чл. 14, ал.1, т. 1 от ЗОП. Пълен достъп до документацията за поръчката е предоставен на всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: http://www.bgports.bg, Профил на купувача. Съобщения и обявления за хода на процедурата могат да бъдат намерени на същия адрес .Настоящото обявление е изпратено за публикуване с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на интернет страницата на адрес http://www.bgports.bg, Профил на купувача. На основание чл.64,ал. 3 от ЗОП срокът на поръчката е намален от 52 на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ