Версия за печат

01854-2014-0001

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Целодневна детска градина №3 „Детелина” – град Петрич, гр. Петрич, 2850, ул.”Гео Милев”№1, За: Зорка Живкова Пантазиева – Директор , адв. Виолета Георгиева Николова-Ваиу-упълномощено лице, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0878 255549; 0885 164961, E-mail: cdg.3.detelina.petrich@gmail.com

Място/места за контакт: гр. Петрич, 2850, ул.”Гео Милев”№1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.petrich.egov.bg/wps/portal/petrich-municipality/petrich-municipality/procedure/public-procurement/.

Адрес на профила на купувача: http://www.petrich.egov.bg/wps/portal/petrich-municipality/petrich-municipality/procedure/public-procurement/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Доставка на хранителни продукти за нуждите на Целодневна детска градина №3 „Детелина” - Петрич, община Петрич.Предвиждат се шест обособени позиции: №1 „Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на брашно; №2 „ Доставка на закуска”;№3 „Доставки на меса и месни продукти”; №4 „Доставка на пресни зеленчуци и плодове”;№5 ”Доставка на основни хранителни продукти”;№6 „Доставка на мляко и млечни продукти”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място за изпълнение на поръчката е франко кухнята на ЦДГ №3 "Детелина", находяща се в гр. Петрич, 2850, ул.”Гео Милев”№1
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът за «Доставка на закуски за нуждите на ЦДГ №3 „Детелина” – гр.Петрич, - обособена позиция №2 от обществена поръчка, с предмет: «Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ №3 „Детелина” – гр.Петрич, е сключен на 01.10.2014 г.Видовете закуска и тяхното количество, които ще бъдат доставяни са подробно описани в Ценовото и Техническо предложение на изпълнителя /Образец 5.2, Образец 4б/, Справка за необходимите прогнозни количества от съответните продукти. Доставяните хранителни продукти за детски и учебни заведения задължително следва да отговарят на изискванията на Наредба № 6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения, Наредба № 9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища, Наредба № 26/18.11.2008г. за устройството и дейността на детските ясли и детските кухни и здравните изисквания към тях.Доставките на хранителните продукти се осъществяват след предварителни заявки (по факс, e-mail, телефон и др.) за необходимите продукти по видове и количество, от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ – съответните упълномощени от ръководителя на детското заведение длъжностни лица.Количествата на посочените хранителни продукти ще се определят според необходимостта на обслужваният обект, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да не поръчва част от изброения асортимент в обществената поръчка.Срокът за изпълнение на поръчката е 24 /Двадесет и четири/ месеца, считано от датата, на сключване на настоящия договор. В случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, но не повече от 2 месеца. Доставянето на хранителните продукти ще се извършва, както следва:за доставка на закуска - до 24 ч. от получаване на заявката, в рамките на работното време на възложителя, от 07.00ч. до 15.00 ч. – два пъти седмично;Договорната стойност, съгласно приетата оферта е за 5 190.00 лв, без ДДС /пет хиляди сто и деветдесет лева/. Единичните цени на хранителните продукти, представляващи самостоятелно обособена позиция /група/ са съгласно приетото от Възложителя Ценово предложение.Разплащането се осъществява от бюджета на детското заведение, след представяне на фактура (по артикули), съгласно издадените складови разписки, при следните условия:- При доставяне на заявените от детското заведение хранителни продукти ще се издава двустранно подписана стокова разписка /приемо-предавателен протокол/, съдържаща наименованието на заведението приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Така изготвената стокова разписка ще се издава в два екземпляра - един за изпълнителя и един за детското заведение. - След последната доставка за месеца ще се издава фактура, обединяваща всички доставки за месеца въз основа на издадените и двустранно подписани стокови разписки.Промяната в единичните цени на отделните хранителни продукти след подписването на договора се допуска при удостоверена промяна на осреднените цени на хранителните продукти на едро за област Благоевград /с не по-малко от 5 %/ съобразно сезона и икономическата обстановка в страната с актуален бюлетин на Система за агропазарна информация (САПИ). В този случай единичните цени се актуализират съобразно методиката, описана в Приложение - Методика за актуализиране на единичните цени по договора.Гаранцията за изпълнение на настоящия договор се определя от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размер на 3% (три процента) от стойността на договора по обособената позиция, без ДДС или 155,70 лева

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5190 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613754 от 02.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:«Доставка на закуска за нуждите на ЦДГ №3 „Детелина” – гр.Петрич”
V.1) Дата на сключване договора
01.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Свети Врач -2003” ЕООД, ЕИК 811047781, град Сандански, Промишлена зона, м. „Соколовец", Република България 2800, Сандански, Тел.: 0887 594638;0746 31033, E-mail: sveti_vrach2003@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5190 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5190 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.4 от ЗОП, крайният срок за подаване на жалби беше 15.09.2014 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Свети Врач -2003” ЕООД, ЕИК 811047781, със седалище и адрес на управление: град Сандански, Промишлена зона, м. „Соколовец”, представлявано от управителите – Кристина Андонова Илиева и Изидора Андонова Велева – заедно, тел: 0887594638; 2.„Еталон 66”ЕООД, със седалище и адрес на управление на дружеството: град Благоевград, бул. „Св.Св. Кирил и Методий” №2-А, с ЕИК 200876771, представлявано от Петър Стоянов Иванов, тел.0879/265245


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор