Версия за печат

00403-2014-0005

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695146

Национален статистически институт, ул. Панайот Волов № 2, За: Любен Калпаков - юрисконсулт, Република България 1038, София, Тел.: 02 9857720, E-mail: lkalpakov@nsi.bg, Факс: 02 9857225

Място/места за контакт: отдел "Правни дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nsi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsi.bg/bg/node/11527/.

Електронен достъп до информация: http://www.nsi.bg/bg/node/11527/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: статистика

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване на инструмент за система за управление на качеството в НСИ и внедряването й – консултантска услуга“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република Българиия
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на процедурата е да се избере изпълнител, който да разработи инструмент за система за управление на качеството в НСИ и внедряването й – консултантска услуга в рамките на проект „Подобряване на качеството на обслужване на гражданите и бизнеса, създаване и въвеждане на ясни, надеждни и унифицирани процедури за разработените електронни услуги чрез внедряване на Система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008”, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по договор № 13-31-20/07.04.2014 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72330000

Описание:

Услуги по стандартизация и класификация на съдържание и данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
199000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател 1: “Техническа оценка” (ОТ); ; тежест: 60
Критерий: Показател 2: Срок за изпълнение на предмета на обществената поръчка (СИ);; тежест: 10
Критерий: Показател 3: “Финансова оценка” (ОЦ).; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 125 - 222863 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД 21-173 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Разработване на инструмент за система за управление на качеството в НСИ и внедряването й – консултантска услуга“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „Консорциум Делойт Одит ООД и Бул ЕС АЙ ООД -Системи за управление“., бул. „Александър Стамболийски: № 103, Република България 1303, София, Тел.: 02 8023300, E-mail: ddinkova@deloittece.com, Факс: 02 8023350

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 225000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 199000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е във връзка с изпълнението на проект „Подобряване на качеството на обслужване на гражданите и бизнеса, създаване и въвеждане на ясни, надеждни и унифицирани процедури за разработените електронни услуги чрез внедряване на Система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008”, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, с регистрационен номер № 13-31-20 от 07.04.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2014 г.