Версия за печат

00246-2014-0002

BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: инж. Искрен Танев ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне с обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: т.2, Прот.№2 от 19.11.2013 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00246-2014-0002
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Рехабилитация на котлоагрегат 11 по три обособени позиции, както следва: -Първа обособена позиция - Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО на КА-11 -Втора обособена позиция - Рехабилитация на арматура и тръбопроводи на КА-11 -Трета обособена позиция - Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г1 и ИВП на КА-11, включващ подмяна на 18 броя кубове


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 12912 от 08.04.2014 г.  История
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

„Рудин” ООД; ЕИК по БУЛСТАТ: 202714798, област Стара Загора, община Стара Загора, гр. Стара Загора, ул. „Св. Княз Борис І”, №136, бл.А, ет.1, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 644664, Факс: 042 641014

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Рехабилитация на арматура и тръбопроводи на КА-11

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

01.08.2014 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
365925 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

01.08.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

ДА

Променено условие: Точка 1 от раздел II. ЦЕНА, НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ И ФАКТУРИРАНЕ; Преди промяната: Общата стойност на договора е 365 925.00 лв. /триста шестдесет и пет хиляди деветстотин двадесет и пет лева/, без ДДС, в т.ч. разходи за труд – 255214.03 лв. при разчетена часова ставка от 8.60 лв/ч.ч., разходи за консумативи, материали и др. – 110710.97 лв.; След промяната: Общата стойност на договора е 365 449.34 лв. /триста шестдесет и пет хиляди четиристотин четиридесет и девет лева и тридисит и четири стотинки/ без ДДС, в т.ч. 281 554.11 лв. за труд при разчетна ставка 8.60 лв. /ч.ч., разходи за материали, консумативи и др. – 83 895.23 лв.; Правно основание: чл. 43, ал.2, т.1, буква „б” от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
365449.34 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

01.10.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Живко Димитров Динчев
Длъжност: Изпълнителен директор