Версия за печат

00512-2014-0018

BG-Пловдив: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на обект Сграда на Магнитен резонанс с кабинети и учебни зали към Медицински университет - Пловдив“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов” 15 А.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът, предмет на настоящата процедура, представлява изграждане на нова двуетажна постройка на територията на МУ – Пловдив, бул. „Васил Априлов“ 15а. Съгласно чл. 137 от ЗУТ, във връзка с Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи, строежът се категоризира от I-ва (първа) категория. Съгласно инвестиционния проект (неразделна част от настоящата документация за участие), обектът представлява двуетажна монолитна сграда, като на първия етаж се обособяват помещението за магнитния резонанс, обслужващи и технически помещения, лекарски кабинет и манипулационна. На втория етаж са разположени кабинети и учебни зали. Застроена площ (ЗП) - 238,90 м 2 и разгъната застроена площ (РЗП) – 477.15 м 2.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествената сметка Приложение №2, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
686583.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранциите за участие в лева е в размер на 6000 лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция. Възложителят има право да задържи/усвои гаранцията при условията на чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция за участие се издава в полза на Медицински университет - Пловдив и е неотменяема и безусловна. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Медицински университет - Пловдив и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на първата година от датата на приемо-предавателния протокол за реално извършени СМР - акт.обр. № 19. Гаранцията се задържа и освобождава при условията посочени в договора. Сметки за внасяне на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Медицински университет, гр. Пловдив BG 61 UNCR 7527 3398 6013 37, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредители по банковите гаранции, съответно вносители на сумите по гаранциите, ако в договора за учредяване на обединението не е предвидено друго.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със собствени средства на възложителя. Срок и начин на плащане: Плащанията се извършват до 30 календарни дни от подписването на двустранен протокол акт обр. № 19 и протокол за действително извършени работи, количества и стойности с единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. Авансови и междинни плащания не са предвидени! Образуване на предлаганата цена: В цената, която ще бъде заплатена от възложителя за изпълнението на поръчката, са включени всички разходи на изпълнителя по изпълнението на строителните дейности, включително материали, труд, механизация, транспорт на материали и работници, доставка на обекта на необходимата техника, необходимите подготвителни и завършителни работи, почистване на обектите и извозване на строителните отпадъци, в това число и застраховките по чл.171 и чл. 172 от ЗУТ. Цената на поръчката се формира на база на количествата на отделните видове работи, които участниците следва да представят в Ценовото предложение. Окончателната стойност на поръчката се определя на база Количествено-стойностна сметка за действително извършени строителни работи, подписани от изпълнителя и одобрени от възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Начало и край на изпълнение: Ремонтите ще се изпълнят при готовност от страна на Възложителя с оформяне на съответния акт в строителството, удостоверяващ откриването на строителната площадка. Крайният срок за изпълнение предмета на Договора е датата на подписване на приемо-предавателния протокол за реално извършени дейности - акт. обр. № 19, оформен след осъществяване на всички СМР. Срокът за изпълнение на поръчката е не повече от 180 календарни дни от датата на подписване на акта за откриване на строителната площадка. Гаранционен срок на СМР: не по-кратък от 120 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за реално извършени дейности - акт. обр. № 19. Строителните работи по изпълнение на поръчката ще се извършат по инвестиционен проект на Възложителя, приложен в документацията за участие. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; чрез куриерска служба; по факс или чрез комбинация от тези средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника (Приложение №5), което включва:а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б) декларации по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Образец №1 и Образец №2;в) удостоверение, валидно най-малко към датата, определена като краен срок за подаване на офертите, издадено от компетентни органи, съгласно националното законодателство на страната, в която е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговските регистри на страната с предмет строителство. За българските участници – Удостоверение и Талон за вписване в Централния професионален регистър за извършване на строежи от І – ва (първа) категория - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.2. Копие на споразумение или учредителен договор, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В него изрично следва да е вписано, че обединението ще участва или е създадено за настоящата обществена поръчка и до действието на срока й и евентуално подписания по нея договор, и че за този период съставът на обединението няма да се променя. В документът следва задължително да е определено лицето, което представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представляващ обединението.3. Декларация за липса на свързаност по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец №3;4. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива) – образец №4; 5. Декларация/и за съгласие за участие като подизпълнител, подписана/и от представляващия подизпълнителя/те – образец №5;6. Изискуеми документи и информация за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП виж поле ІІІ.2.3) в ляво.7. Изискуеми документи и информация за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50 от ЗОП виж поле ІІІ.2.2) в ляво.8. Документ за представена гаранция за участие – заверено от участника копие на платежно нареждане за внесена по сметка на Медицински университет - Пловдив парична сума или Банкова гаранция, оформена съгласно изискванията на ЗОП и условията на настоящата обществена поръчка в оригинал.9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (свободен текст).10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст).11. Списък на документите и информацията, съдържащи се (приложени) в офертата. Списъкът трябва да подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице.12. Техническо предложение на участника, изготвено в съответствие с Приложение №3 от настоящата документация и подписано на всяка страница и подпечатано с печата на участника.Към техническото предложение задължително се прилагат и:12.1. Обяснителна записка по всички части за изпълнение на обекта, която трябва да съдържа:-Реалистичен и изпълним от гледна точка на технологичните процеси в строителството подробен линеен график за изпълнението на СМР в календарни дни (по обекти, подобекти и пера, съгласно количествената сметка Приложение №2)придружен с диаграма на работната ръка, съответстваща на броя на лицата, които ще извършват строително-монтажните работи и са посочени в списъка по т. 2 от раздел ІІІ.2.3 от обявлението...Поради ограничения брой символи продължава в Раздел VІ "Допълнителна информация", т.VІ.3) от обявлението. ...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка, издадено до два месеца преди датата на подаването на офертата, доказващо наличен финансов ресурс за изпълнението на поръчката – оригинал или нотариално заверен препис от оригинала.
Минимални изисквания: За изпълнение на поръчката участниците следва да разполагат с финансов ресурс не по-малък от 330 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване офертата. За строителството, сходно с предмета на поръчката* в списъка се посочва и: а) информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, за доказване на която се прилагат удостоверения по чл. 51, ал.1, т. 2, буква „б“, или в) информация за изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, за доказване на която се прилагат документите по чл. 51, ал.1, т. 2, буква „в“.Списъкът се представя в оригинал – подписан и подпечатан от участника и съдържа задължително изявление: „Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни.“* За строителство, сходно с предмета на поръчката, се счита изпълнено строителство по изграждане на нови сгради. 2.Списък на техническите лицата на разположение на участника за изпълнение на СМР, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.Списъкът следва да съдържа: име и фамилия на предложените технически лица и функцията им при изпълнение на строителството.За инженерно - технически (ръководен) екип се представя и информация за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на предложеното лице.Списъкът се представя в оригинал – подписан и подпечатан от участника и съдържа задължително изявление: „Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни.“ 3.Участниците представят заверени с оригинала копия на валидни най-малко към датата, определена като краен срок за подаване на офертите сертификати за: Внедрена система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 9001 или еквивалентен /или еквивалентен сертификат, или доказателства за еквивалентни мерки/; Внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт OHSAS 18001 /или еквивалентен сертификат, или доказателства за еквивалентни мерки/. Внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 14001 /или еквивалентен сертификат, или доказателства за еквивалентни мерки/.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили успешно строителството, сходно с предмета на поръчката, на не по-малко от 5 обекта. 2.Участниците да имат на разположение екип от лица, които ще се използват за извършване на строителството както следва: Минимум 20 работника и инженерно - технически (ръководен) екип, включващ най-малко лицата по-долу, които да отговарят на следните условия: - минимум по едно технически правоспособно лице, което да осъществява техническото ръководство на обекта по части Строителна, Електро (Ел.) и Отопление Вентилация Климатизация (ОВК). Технически правоспособни са лицата получили дипломи от акредитирани висши училища с квалификация „строителен инженер“, „инженер“, както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ – чл.163 а (2) от ЗУТ. Лицата по-горе следва да са с не по-малко от три година професионален опит на тази длъжност. - минимум едно правоспособно по смисъла на Наредба № 2 от 22.03.2004 г. техническо лице, което да осъществява функциите на координатор ЗБУТ, с не по-малко от една година професионален опит на тази длъжност. 3.Участниците: Да прилагат Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалентна Да прилагат Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентна. Да прилагат Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 14001 или еквивалентна.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка (ФО); тежест: 60
Показател: Техническа оценка (ТО):Т1. Гаранционен срок на изпълнените СМР ; тежест: 10
Показател: Техническа оценка (ТО):Т2. Срок на изпълнение на СМР ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6.3 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава безплатно и свободно от Профила на купувача на интернет страницата на Медицински университет, гр. Пловдив - http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki. По искане на заинтересовано лице документацията се изпраща на същото и по пощата за негова сметка, като лицето следва да заплати предварително цена на документацията за участие, която е на стойност 6,30 лева с ДДС. Искането за предоставяне на документацията се удовлетворява въз основа на подадено писмено искане за това, придружено от документ за преведена по сметка на Медицински университет, гр. Пловдив (BG15 UNCR 7527 3154 6234 00, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД) цена на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

Ректорат на Медицински университет, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15 А.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ. "Условия за участие", т. ІІІ.2.1: и диаграма на необходимата механизация, който да обосновават и доказва предложения в офертата срок за изпълнение.-Методология и организация на изпълнението – в съответствие със спецификата на дейностите и взаимовръзките в строителството, относими към конкретните обекти, предмет на поръчката и посоченото в графичното изображение на линейния график;-Строителен ситуационен план – с представяне на елементите на строителната площадка и посочена тяхната взаимовръзка с околното пространство (зелени площи, алеи, съседни обекти);-Схема на местата за складиране на строителни продукти, временни работилници и контейнери за отпадъци;-Схема, от която е видна сигнализацията за бедствие, авария, пожар или злополука с определено място за оказване на първа помощ;12.2. Декларация за това, че предлаганите от изпълнителя строителни продукти отговарят на изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и съответните приложими европейски директиви (свободен текст).12.3. Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - ако е приложимо.13. Ценово предложение -Приложение №4 от документацията за участие и остойностена количествена сметка, съгласно Приложение №2 от документацията за участие. Към Ценовото предложение участниците следва да приложат и анализи на строително-монтажните работи, обосноваващи предложените цени спрямо посочените коефициенти на ценообразуване. Условие на възложителя е ценовото предложение да е изготвено в пълно съответствие с предварително определените единица мярка за количество и видове СМР от количествената сметка за извършване на СМР – Приложение №2 от документацията за участие. Цената, посочена от участника, трябва да бъде в български лева, с точност до втория знак след десетичната запетая без ДДС. В тази цена трябва да се включат: Единичните цени за изпълнението на строителните дейности и общата цена за изпълнението на поръчката. Ценовото предложение се подписва на всяка страница и подпечатана с печата на участника. Изискването за подпечатване на документи от офертата е задълж. за участниците, които по закон са длъжни да притежават печат.Участниците се отстраняват от участие, когато: не са представени документи, които задължително се изискват за участие в процедурата или липсват документи, посочени в списъка на документите, съдържащи се в офертата; въпреки формалните съответствия се установи наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; офертата не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП и/или предложенията по показателите за оценка са извън предварително обявените от възложителя граници.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

При условията на чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет - Пловдив, лице за контакти - Борис Лозанов - гр. Пловдив,, бул. Васил Априлов № 15а, България 4000, Пловдив, Тел.: 0882 891880, Факс: 032 602534

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ