00512-2014-0018
Технически редакции | ||
01.10.2014 09:28 ч. : | 30/09/2014 18:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2014 09:28 ч. : | 30/09/2014 18:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет - Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на обект Сграда на Магнитен резонанс с кабинети и учебни зали към Медицински университет - Пловдив“
Възлагане на обществена поръчка
Обектът, предмет на настоящата процедура, представлява изграждане на нова двуетажна постройка на територията на МУ – Пловдив, бул. „Васил Априлов“ 15а. Съгласно чл. 137 от ЗУТ, във връзка с Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи, строежът се категоризира от I-ва (първа) категория. Съгласно инвестиционния проект (неразделна част от настоящата документация за участие), обектът представлява двуетажна монолитна сграда, като на първия етаж се обособяват помещението за магнитния резонанс, обслужващи и технически помещения, лекарски кабинет и манипулационна. На втория етаж са разположени кабинети и учебни зали. Застроена площ (ЗП) - 238,90 м 2 и разгъната застроена площ (РЗП) – 477.15 м 2.
45210000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно количествената сметка Приложение №2, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размерът на гаранциите за участие в лева е в размер на 6000 лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция. Възложителят има право да задържи/усвои гаранцията при условията на чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция за участие се издава в полза на Медицински университет - Пловдив и е неотменяема и безусловна. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Медицински университет - Пловдив и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане на първата година от датата на приемо-предавателния протокол за реално извършени СМР - акт.обр. № 19. Гаранцията се задържа и освобождава при условията посочени в договора. Сметки за внасяне на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Медицински университет, гр. Пловдив BG 61 UNCR 7527 3398 6013 37, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредители по банковите гаранции, съответно вносители на сумите по гаранциите, ако в договора за учредяване на обединението не е предвидено друго.
Обществената поръчка се финансира със собствени средства на възложителя. Срок и начин на плащане: Плащанията се извършват до 30 календарни дни от подписването на двустранен протокол акт обр. № 19 и протокол за действително извършени работи, количества и стойности с единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. Авансови и междинни плащания не са предвидени! Образуване на предлаганата цена: В цената, която ще бъде заплатена от възложителя за изпълнението на поръчката, са включени всички разходи на изпълнителя по изпълнението на строителните дейности, включително материали, труд, механизация, транспорт на материали и работници, доставка на обекта на необходимата техника, необходимите подготвителни и завършителни работи, почистване на обектите и извозване на строителните отпадъци, в това число и застраховките по чл.171 и чл. 172 от ЗУТ. Цената на поръчката се формира на база на количествата на отделните видове работи, които участниците следва да представят в Ценовото предложение. Окончателната стойност на поръчката се определя на база Количествено-стойностна сметка за действително извършени строителни работи, подписани от изпълнителя и одобрени от възложителя.
Начало и край на изпълнение: Ремонтите ще се изпълнят при готовност от страна на Възложителя с оформяне на съответния акт в строителството, удостоверяващ откриването на строителната площадка. Крайният срок за изпълнение предмета на Договора е датата на подписване на приемо-предавателния протокол за реално извършени дейности - акт. обр. № 19, оформен след осъществяване на всички СМР. Срокът за изпълнение на поръчката е не повече от 180 календарни дни от датата на подписване на акта за откриване на строителната площадка. Гаранционен срок на СМР: не по-кратък от 120 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за реално извършени дейности - акт. обр. № 19. Строителните работи по изпълнение на поръчката ще се извършат по инвестиционен проект на Възложителя, приложен в документацията за участие. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; чрез куриерска служба; по факс или чрез комбинация от тези средства.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава безплатно и свободно от Профила на купувача на интернет страницата на Медицински университет, гр. Пловдив - http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki. По искане на заинтересовано лице документацията се изпраща на същото и по пощата за негова сметка, като лицето следва да заплати предварително цена на документацията за участие, която е на стойност 6,30 лева с ДДС. Искането за предоставяне на документацията се удовлетворява въз основа на подадено писмено искане за това, придружено от документ за преведена по сметка на Медицински университет, гр. Пловдив (BG15 UNCR 7527 3154 6234 00, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД) цена на документацията за участие.
Български
120
Ректорат на Медицински университет, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15 А.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от Раздел ІІІ. "Условия за участие", т. ІІІ.2.1: и диаграма на необходимата механизация, който да обосновават и доказва предложения в офертата срок за изпълнение.-Методология и организация на изпълнението – в съответствие със спецификата на дейностите и взаимовръзките в строителството, относими към конкретните обекти, предмет на поръчката и посоченото в графичното изображение на линейния график;-Строителен ситуационен план – с представяне на елементите на строителната площадка и посочена тяхната взаимовръзка с околното пространство (зелени площи, алеи, съседни обекти);-Схема на местата за складиране на строителни продукти, временни работилници и контейнери за отпадъци;-Схема, от която е видна сигнализацията за бедствие, авария, пожар или злополука с определено място за оказване на първа помощ;12.2. Декларация за това, че предлаганите от изпълнителя строителни продукти отговарят на изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и съответните приложими европейски директиви (свободен текст).12.3. Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - ако е приложимо.13. Ценово предложение -Приложение №4 от документацията за участие и остойностена количествена сметка, съгласно Приложение №2 от документацията за участие. Към Ценовото предложение участниците следва да приложат и анализи на строително-монтажните работи, обосноваващи предложените цени спрямо посочените коефициенти на ценообразуване. Условие на възложителя е ценовото предложение да е изготвено в пълно съответствие с предварително определените единица мярка за количество и видове СМР от количествената сметка за извършване на СМР – Приложение №2 от документацията за участие. Цената, посочена от участника, трябва да бъде в български лева, с точност до втория знак след десетичната запетая без ДДС. В тази цена трябва да се включат: Единичните цени за изпълнението на строителните дейности и общата цена за изпълнението на поръчката. Ценовото предложение се подписва на всяка страница и подпечатана с печата на участника. Изискването за подпечатване на документи от офертата е задълж. за участниците, които по закон са длъжни да притежават печат.Участниците се отстраняват от участие, когато: не са представени документи, които задължително се изискват за участие в процедурата или липсват документи, посочени в списъка на документите, съдържащи се в офертата; въпреки формалните съответствия се установи наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; офертата не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП и/или предложенията по показателите за оценка са извън предварително обявените от възложителя граници.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
При условията на чл. 120 от ЗОП
Медицински университет - Пловдив, лице за контакти - Борис Лозанов - гр. Пловдив,, бул. Васил Априлов № 15а, България 4000, Пловдив, Тел.: 0882 891880, Факс: 032 602534
30.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ