Версия за печат

01224-2014-0023

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Димитър Павлов - по процедурата - 02 91451517, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451292; 02 91451473, E-mail: Pavlov.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Веселин Гончев, Бисер Златев - по предмета на поръчката

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/bnbweb/groups/public/documents/bnb_procurements/pp_01224-2014-0022_bg.zip.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: БНБ

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментна поддръжка на копирни машини, факс апарати и на многофункционална цветна машина на БНБ по две обособени позиции, както следва: 1) Абонаментна поддръжка на копирни машини и факс апарати „XEROX” в сградите на БНБ в гр. София и страната; 2) Абонаментна поддръжка на многофункционална цветна машина марка/модел „XEROX DocuColor 8002“, инсталирана в сградата на БНБ в гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1 .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: Сградите на БНБ в гр. София и страната.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Абонаментна сервизна поддръжка на копирни машини и факс апарати с производител фирма „XEROX” – собственост на БНБ, намиращи се в административните сгради на БНБ в гр. София – на пл. „Княз Александър І” №1, ул. „Московска” №7, ул. „Михаил Тенев” №10, ул. „Позитано” №7; в Касовите подразделения на БНБ в градовете Варна, Пловдив, Плевен, както и в сградите със специално предназначение в градовете Луковит и Трявна. 2) Абонаментна сервизна поддръжка на многофункционална цветна машина марка/модел „XEROX DocuColor 8002“, инсталирана в сградата на БНБ в гр. София на пл. „Княз Александър I“ № 1

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50313200

Описание:

Услуги по поддържане на фотокопирни апарати

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 1 от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в размер на 1 100 (хиляда и сто) лв. за обособена позиция № 1 и 900 (деветстотин) лв. за обособена позиция № 2. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD.Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП).В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от прогнозната стойност - 110 000 лв. без ДДС за обособена позиция № 1 и 3% от прогнозната стойност - 90 000 лв. без ДДС за обособена позиция № 2.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2, 3, 4 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с една декларация съгласно чл. 47, ал. 9 (по образец). *.*Забележка: Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите (съгласно чл. 47, ал. 8 от ЗОП). На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици).В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор” трябва да се поставят следните документи:1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (или някой друг документ от нея).2. Представяне на участника (по образец), което включва:А) посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, код по БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;Б) декларация по чл. 47, ал. 9 (по образец)** Забележка: Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът „Представяне на участника“ се представя в официален превод. Официален превод е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи (§ 1, т. 16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП).3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединението следва да се посочи и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката;Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;4. Доказателства за технически възможности и/или квалификации на участника, посочени в III.2.3 от Обявлението.5. Документ за гаранция.Продължава в VI.3 "Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: * Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Към посочените в списъка услуги, с които участникът доказва, че изпълнява минималното изискване на възложителя, следва да представи доказателство за извършената услуга, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. *Списък на предложения екип, който ще отговаря за извършването на предмета на поръчката, в който се посочват следните данни за всеки един от специалистите: - имена; - образование, професионална квалификация (притежаваните сертификати в области, свързани с предмета на поръчката и предвидената роля в екипа); - професионален опит; В случай че, участникът е: - официален представител на производителя на копирни и факс апарати „XEROX”, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва сервизна дейност на територията на Република България; - упълномощен от официалния представител на производителя на копирни и факс апарати „XEROX”, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от официалния представител на производителя за Република България, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва сервизна дейност на територията на Република България. В офертата се прилага и оторизационно писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалният представител.
Минимални изисквания: - да има изпълнени минимум 3 (три) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.11.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

При писмено искане от лице, документацията може да му бъде предоставена на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1. В този случай, лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС или 3.07 евро с ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването й на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията ( 6.00 лeвa, с включено ДДС или 3.07 евро с ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на БНБ- Централно управление

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на БНБ. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено ,,Вярно с оригинала” от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

5. Oторизационно писмо (или еквивалентен документ) с актуална дата, издадено от производителя на копирни и факс апарати XEROX, с което се предоставя право на участника да извършва услугите по извънгаранционна поддръжка (представя се, ако участникът е оторизиран лично от производителя на XEROX ). В случай, че участникът е упълномощен да извършва услугите по извънгаранционна поддръжка на копирни и факс апарати от официален представител на XEROX и/или друго упълномощено от него лице, в офертата се представят всички оторизационни писма от които да се направи връзката между участникът в процедурата и производителя на копирни и факс апарати XEROX. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП (по образец).7. Декларация за участие на подизпълнители при изпълнение на обществената поръчка (по образец);8. Декларация за съгласие за участие в процедура по възлагане на обществена поръчка като подизпълнител (по образец);9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а;10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан;Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”,участниците представят техническо предложение (свободен текст) в което се описва изпълнение на поръчката, в съответствие с изискванията на възложителя за абонаметната поддръжка, съгласно техническите спецификации и условията на проекта на договор, съответно за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” участниците представят предлаганата си цена, в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образеца, приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и № 3 се представят за всяка от позициите отделно. Обмен на информация Всички действия на възложителя към участниците са в писмена форма. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1) Абонаментна поддръжака на копирни машини и факс апарати „XEROX” в сградите на БНБ в град София и страната;
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане на копирни машини и факс апарати „XEROX” в сградите на БНБ в град София и страната, съгласно спецификацията в Приложение № 1

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50313200

Описание:

Услуги по поддържане на фотокопирни апарати

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1

Прогнозна стойност, без ДДС
110000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Копирните машини и факс апарати са в сградите на БНБ в градовете София, Варна Пловдив, Плевен, Луковит и Трявна.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Абонаментна поддръжка на многофункционална цветна машина марка/модел „XEROX DocuColor 8002“, инсталирана в сградата на БНБ в гр. София на пл. „Княз Александър I“ № 1 .
1) Кратко описание

Абонаментна поддръжка на многофункционална цветна машина марка/модел „XEROX DocuColor 8002“, инсталирана в сградата на БНБ в гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1 .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30122000

Описание:

Машини за офсетов печат, използвани в офиса

3) Количество или обем

Многофункционална цветна машина марка/модел „XEROX DocuColor 8002“ - 1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
90000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12