Версия за печат

00183-2014-0013

BG-Златоград: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Цветелина Бодурова - гл. експрет ОП, Република България 4980, Златоград, Тел.: 03071 2551, E-mail: oba-zlatograd@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Място/места за контакт: Община Златоград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.

Адрес на профила на купувача: www.zlatograd.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Организиране и провеждане на обучения за реализиране на дейностите по проект „По-добро управление на Община Златоград чрез повишаване на професионалната компетентност на служителите от общинска администрация Златоград“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: гр. Златоград, община Златоград, област Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставяне на услуги. Предмет на поръчката е “Организиране и провеждане на обучения за реализиране на дейностите по проект „По-добро управление на Община Златоград чрез повишаване на професионалната компетентност на служителите от общинска администрация Златоград“ Целта на поръчката е да допринесе за постигане на основната и специфични цели по проекта на Община Златгорад, а именно - повишаване качеството, ефективността и ефикасността на работата на служителите в Общинска администрация гр. Златоград, чрез усъвършенстване на професионалните и личностните им компетенции, чрез провеждане на серия от обучения, със следните очаквани резултати: Обучени 10 служителя по английски език - ниво А1; обучени 10 служителя по английски език - ниво А2; обучени 20 служителя по гръцки език; Обучени 50 човека на тема "Работа с хора със специфични потребности"; обучени 50 човека на тема "Развитие на туристическите дестинации и маркетинг на трансграничните райони". Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителят на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническата спецификация и проекта на договор – неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80580000, 80510000, 55120000

Описание:

Осигуряване на курсове по чужди езици
Услуги по специализирано обучение
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на поръчката е “Организиране и провеждане на обучения за реализиране на дейностите по проект „По-добро управление на Община Златоград чрез повишаване на професионалната компетентност на служителите от общинска администрация Златоград“ Предвидени са обучения на: 10 служителя по английски език - ниво А1 за 100 часа, без откъсване от работното място; 10 служителя по английски език - ниво А2 за 100 часа без откъсване от работното място; 20 служителя по гръцки език за 100 часа без откъсване от работното място; 50 човека, тридневно обучение /две нощувки/ на тема "Работа с хора със специфични потребности" с откъсване от работното място; 50 човека, тридневно обучение /две нощувки/ на тема "Развитие на туристическите дестинации и маркетинг на трансграничните райони" с откъсване от работното място. Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителят на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническата спецификация и проекта на договор – неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
91500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 915 (деветстотин и петнадесет) лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Златоград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За участниците са задължителни единствено условията, посочени в образеца на банкова гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG63STSA93003332230450. В този случай документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в копие. В гаранцията за участие следва да бъде посочен номера на решението за откриване на процедурата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без включен данък добавена стойност. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност до 1 (един) месец, след изтичане срока за изпълнение на договора. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента). Авансът е платим в срок до 5 (пет) работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, срещу представена фактура и встъпителен доклад, одобрен от възложителя. 2. Междинно плащане се осъществява след представяне на фактура по одобрен от Възложителя междинен доклад за изпълнените дейности от страна на Възложителя и е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора. Плащане се превежда, само ако междинният доклад на Изпълнителя бъде приет без възражения от Възложителя и при осигурено финансиране. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя. От междинното плащане следва да се удържи преведения на Изпълнителя аванс. 3. Окончателно плащане се извършва след представяне на фактура по одобрения от Възложителя окончателен доклад за дейностите по договора и при осигурено финансиране. Плащане се превежда, само ако окончателният доклад на Изпълнителя бъде приет без възражение от Възложителя. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението /в случай, че участниците в обединението са решили да разпределят дейностите си по изпълнение предмета на поръчката/. Лицето, определено да представлява консорциума /обединението може да бъде посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/ консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение /консорциум, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. "а" и б. "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участиците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка и документацията. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор". 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят Техническо Предложение и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Съдържание на плик № 1 - 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 3. Представяне на участника, по Образец, което включва: а) посочв. на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентиф. информация в съответствие със законод. на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включ. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с обр. от документацията за участие. Деклар. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обедин., в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители. Когато участн. предвижда участие на подизп. при изпълнен. на поръчката, всеки един от посоч. в декларац. подизпълнители задълж. попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5; продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се поставят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (3) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Доказва се чрез: позоваване на публичен регистър, в който има информация за извършената услуга; удостоверение от получател на услугата; удостоверение от компетентен орган за извършената услуга. 2. Списък на екип от ключови експерти и екип за провеждане на обученията, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата. Когато участник в процедурата е обединение /консорциум, което не е юридическо лице, посочените документи се представят само за участиците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. (чл.51а от ЗОП).
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва: 1. да има опит в извършването на услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на дейности, свързани с организирането и провеждането на обучение и/или семинар и/или курс и/или друга подобна форма на обучение за най-малко 50 участника. Навсякъде в документацията под “сходни или еднакви с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира изпълнение на услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения и/или семинари и/или курсове и/или други подобни форми на обучение. 2. Да има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услуга, както и екип за провеждане на обученията: Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания: висше образование по обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, технически или правни науки, или еквивалент, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; общ /трудов, служебен, осигурителен/ стаж – минимум 3 (три) години; специфичен професионален опит - участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); Ключов експерт - Координатор на дейностите по логистика на обученията, отговарящ на следните изисквания: висше образование по обществени, природни, социални, икономически, правни или технически науки, или еквивалент, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; общ /трудов, служебен, осигурителен/ стаж - минимум 2 (две) години Специфичен професионален опит – участие в подготовката, организирането и провеждането на обучения, семинари, курсове и др. и/или управление на проекти, включващи обучения. Екип за провеждане на обученията - не по - малко от 5 (петима): 2 обучители притежаващи висше образование по Английски език; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 1 обучител/преподавател владеещ гръцки език; 1 обучител, притежаващи висше образование по психология, публични комуникации или еквивалентно; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; 1 обучител, притежаващи висше образование по икономика, туризъм или еквивалентно; съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; Длъжностите за отделните експерти не могат да се съвместяват от едно и също лице. В случай, че Участникът участва като обединение/консорциум, тези изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на организация и капацитет за изпълнение на поръчката ; тежест: 70
Показател: Оценка на предложената цена от участника ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.10.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Във връзка с упражняване на правото, произтичащо от нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Златоград (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.zlatograd.bg/, Рубрика „Профил на купувача (обществени поръчки)“. На основание на чл.28 ал.6 от ЗОП документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е публикувана на профила на купувача http://www.zlatograd.bg/, Рубрика „Профил на купувача (обществени поръчки)“ и желаещите могат да я изтеглят безплатно до срока за получаване на документация. Всяко лице поискало да му бъде предоставена документацията, включително да му се изпрати за негова сметка може да направи това на адрес - гр. Златоград - 4980, ул. „Стефан Стамболов” № 1, Център за информационно и административно обслужване, фронт-офис - каса, всеки работен ден от 08.30 до 17.30 часа до датата, посочена в раздел IV.3.3. „Условия за получаване на документация за участие” от обявлението за обществена поръчка. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 08.30 до 17.30 часа. Цената на документацията в този случай е 6 (шест) лева с включен ДДС. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в български лева, както следва: - IBAN - BG68STSA93008432230400, - BIC код - STSABGSF, - банка: „ДСК“ ЕАД, Филиал Златоград, - вид плащане – 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Златоград, гр. Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-14, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд"

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел III.2.1: 10. Списък на услугите, сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (3) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – Образец; 11. Списък на екип от ключови експерти и екип за провеждане на обученията, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата – Образец; 12. Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” - изготвена по образеца от документацията. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ - Техническо Предложение и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Техническото предложение трябва да бъде изготвено при съблюдаване на пълното описание на предмета на поръчката и техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката – документи и образци. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”- Ценово предложение на участника – по образец. ІІ. Документацията за участие е достъпна по електронен път на официалния интернет адрес на общината www.zlatograd.bg, раздел "Профил на купувача/обществени поръчки". Настоящото обявление е изпратено по електронен път, поради което срокът за подаване на еферти е намален със 7 дни. Срокът се намалява и с още 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от лицата, определени съгласно ал. 7 на чл. 120 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепядства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10- дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата може да се подава в десетдневен срок, определен съгласно ал. 5 на чл. 120 от ЗОП. Съгласно чл. 121 от ЗОП жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. При обжалване на решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата са приложими разпоредбите на част ІV, гл. ХІ „Обжалване“ от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ