Версия за печат

00499-2014-0006

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 126529015

"МБАЛ - ХАСКОВО" АД, бул. "Съединение" №49, За: Пламен Лечев - юрисконсулт, България 6300, Хасково, Тел.: 038 606783, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606783

Място/места за контакт: "Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково" АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mbal-haskovo.com/.

Адрес на профила на купувача: http://mbal-haskovo.com/index.php?module=contracts.

Електронен достъп до информация: http://mbal-haskovo.com/index.php?module=contracts.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на готова храна по диети за пациенти в Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Гр. Хасково, бул. "Съединение" 49
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка на готова храна по диети за пациенти в Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000 (EA26)

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции (За пациенти )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
465000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие - парична или банкова в размер на 4 650 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договора, сключен в лева, без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път, съгласно договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Eдинен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2) Гаранция за участие - в оригинал и в размери и при условия, съгласно р-л VІІ, гл. ІІІ от настоящата документация. 3) Декларация по чл. 47 ал. 9 от ЗОП – в оригинал, по образец. 4). Декларация от участника, че е изискано предварително съгласие от подизпълнителя за участието му в изпълнението на поръчката и Списък на подизпълнителите, съдържащ вида на работите, които ще извършва всеки подизпълнител, и дела на неговото участие /по образец/; 5). Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива) по образец; 6). Декларации от участника по чл. 4, ал. 7 , по чл. 6, ал. 5, т. 3 и по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /по образец/; 7). Оферта /по образец/; 8). Справка за участника /по образец/; 9). Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника /прилага се в началото на офертата, преди всички документи/; 10) Декларация за приемане на клаузите заложени в проекта на договора /по образец/; 11). Проект на договор без посочена цена – подписан от представляващия и подпечатан. 12). Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /по образец/; 13). При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Списък на сключените договори по ЗОП за изпълнение на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени за 2011, 2012 и 2013 г., включително стойностите, датите и получателите, придоружен от препоръки за добро изпълнение /заверени от участника копия/; 2) Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на доставките, обект на поръчката, които са регистрирани по реда на Закона за храните. 3). Нотариално заверени копия на удостоверенията за регистрация на транспортните средства по т.2., издадени от компетентния орган по Закона за храните; 4). Списък на наличните собствени или наети помещения отговарящи на изискванията за подготовка на предлаганата храна с описание на местоположението им. 5) Нотариално заверено копие на удостоверение за регистрация на кухнята издадено от компетентния орган по Закона за храните 6) Списък на квалифицирания персонал за изпълнение на услугите, обект на поръчката, в т.ч. специалист диетолог и готвач; 7) Заверено от участника копие на сертификат/удостоверение за внедрена система НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл. 70, ал. 1 от Наредба №5 от 2006 г. за хигиената на храните;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минимално изискване – Участникът трябва да разполага с транспортни средства за изпълнение на услугите, обект на поръчката, които са регистрирани по закона за храните. 2. Минимално изискване – Участникът трябва да разполага със собствени или наети помещения за срока на договора на територията на община Хасково отговарящи на обема и спецификата на поръчката и на изискванията за подготовка на предлаганата храна, регистрирана от компетентния орган по Закона за храните; 3. Минимално изискване – Заверени от участника копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 4. Минимално изискване - Заверено от участника копие на сертификат/удостоверение за разработена и внедрена система НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл. 70, ал. 1 от Наредба №5 от 2006 г. за хигиената на храните;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 75
Показател: Опит в дейността; тежест: 15
Показател: Седмичен асортимент; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава безпатно и свободно от Профила на купувача на интернет страницата на „МБАЛ-Хасково” АД - http://www.mbal-haskovo.com/. По искане на лицето документацията му се изпраща за негова сметка, като лицето следва да заплати цена на документацията в размер на 20 лв. с ДДС, които се заолащат в касата на МБАЛ - Хасково АД или по банкова сметка в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN BG30RZBB91551085611213, BIC RZBBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.11.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Хасково, бул. "Съединение" № 49

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законни или изрично упълномощени представители на участниците в процедурата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ