Версия за печат

00217-2014-0005

BG-община Бобов дол, област Кюстендил: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕЦ " Бобов дол" ЕАД, с. Големо село, За: Иван Гулев, Ели Димитрова, Република България 2635, община Бобов дол, област Кюстендил, Тел.: 0701 50433, E-mail: i_gulev@mail.bg, to_ekd@tecbd.com, Факс: 0701 50533

Място/места за контакт: Търговско - Инвестиционен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tecbd.com.

Адрес на профила на купувача: www.tecbd.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ТЕЦ "Бобов дол " ЕАД, с. Големо село, За: Даниела Иванова, Република България 2635, община Бобов дол, обл. Кюстендил, Тел.: 0701 50532/621/

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на калодки големи тип Р-10-320"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТЕЦ "Бобов дол" ЕАД
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на калодки големи тип Р10-320"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14700000

Описание:

Основни метали

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

150 тона . График за доставка и условия за изпълнение в съответствие с описанието обекта на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
225000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедура е в размер на 2000лв. представена в една от следните форми : Парична сума, внесена по сметка на ТЕЦ " Бобов дол" ЕАД : IBAN BG 02 SOMB 9130 10 43850301 в "Общинска банка" АД, клон Дупница, или безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по кратък от 90 дни от дадата на подаване на заявлението за участие. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността му, открита във форма и условия посочени при гаранцията за участие. Условията на гаранциите са посочени в Документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Поръчката ще бъде изпълнена със собствени оборотни средства при следните условия: 1. Авансово плащане не се предвижда; 2. Плащането се извършва на 7 части, всяка част след съответната доставка, съгласно условията на договора .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 2. Административни сведения; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП от представляващите кандидата. При наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.2 т. 1-5 от ЗОП кандидатът ще бъде отстранен; 4. Декларация за участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката - вида и дела на тяхното участие, или за липсата им. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

ГФО от предходната година.

ІІІ.2.3) Технически възможности

- Копие от Сертификат за качество на произведени калодки и Сертификат за съответствие по ФИШ UIC – 832 – 93 както и по UIC 542 560 x 320 - Списък на основните договори със сравним предмет на дейност, извършени през последните три години , включително стойностите, датите, получателите, заедно с доказателства за извършените доставки.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Икономическа оценка; тежест: 60
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ИД № 3о-2-2014-005

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документите за участие в процедурата се получават лично или по куриер /за сметка на кандидата/, след заплащането им в касата на дружеството или представяне на платежно нареждане за внесена сумата по сметка - IBAN BG 02 SOMB 9130 10 43850301 SOMBBGSF в "Общинска банка" АД, клон Дупница. Цената е без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.11.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала на ТЕЦ "Бобов дол" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващи участника или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предложената цена за изпълнение на поръчката да е при условия DDP "ТЕЦ - Бобов дол" ЕАД

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Център за извънсъдебно решаване на спорове чрез медиация, бул. Дондуков, №22, ет.2, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9867184, E-mail: office@consensus-bg.com, Факс: 02 8222222

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ