Версия за печат

00606-2014-0014

BG-Варна: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул. "Прилеп" № 33, За: Лилия Георгиева - специалист "Обществени поръчки", Република България 9010, Варна, Тел.: 052 974270, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 500991

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vikvarna.com.

Адрес на профила на купувача: http://vikvarna.com, http://94.190.184.42/proccenter/ZopView.aspx?Dosie=13.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул. "Прилеп" № 33, Централно управление, За: деловодство, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 746023

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на мобилен оператор за предоставяне на далекосъобщителна услуга по стандарта GSM/UMTS за нуждите на „Водоснабдяване и канализация -Варна“ ООД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: - Услугата се предоставя на територията на Република България и извън нея. - Доставката SIM карти, мобилни телефонни апарати, устройства за пренос на данни се извършва франко складова база на възложителя в гр. Варна, ул.”Прилеп” №33.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка e услуга по предоставяне на телефонни разговори, пренос на данни и изпращане на кратки съобщения през мобилни телефонни мрежи, както и всички далекосъобщителни услуги, предвидени в стандарта GSM/UMTS. Заедно с услугите в предмета на поръчката се включва и доставка по заявка на възложителя SIM карти от всеки вид за предоставяне на услугата, мобилни телефонни апарати, устройства за пренос на данни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64212000, 64200000

Описание:

Мобилни радиотелефонни услуги
Далекосъобщителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Гласови услуги - 600 броя потребители; Пренос на данни и достъп до интернет – 60 броя потребители Посоченият брой потребители е ориентировъчен и за срока на договора ще се определя от конкретните нужди на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1) Гаранциите се представят в една от следните форми: - парична сума - банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Сметката, по която участниците могат да внасят гаранциите за участие и изпълнение е IBAN BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна; 1. Гаранция за участие в процедурата: 3000 /три хиляди/ лв; 2. Гаранция за изпълнение на договора: 1% от прогнозната стойност на договора /без ДДС/; 3. В случай, че участникът представя банкова гаранция за участие или изпълнение на договора, трябва да представи оригинала на издадената банкова гаранция. Всяка, представена от участник, банковата гаранция следва да бъде безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на възложителя, с посочен срок на валидност и с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. (2) Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. В случай, че гаранцията за участие е банкова, срокът й на валидност трябва да бъде не по-малък от срока на валидност на офертата /180 дни/ и изрично предвидена възможност за задържането и усвояването й по реда и условията на чл. 61 от ЗОП. (3) Условията за задържане и сроковете за освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в Проекта на договор към настоящата документация. При представяне на банкова гаранция за изпълнение срокът на нейната валидност следва да бъде минимум 25 месеца /срока на договора за изпълнение + един месец, включващ срока за сключване на договор/. Същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. (4) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. (5) Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва ежемесечно в лева, по банков път, отложено до 30 дни от издаване на фактура от страна на изпълнителя и предоставяне на подробно месечно извлечение на проведените разговори.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, дела им, а също и лицето, което представлява обединението. Ако в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, то следва да се приложи и документ, подписан от лицата в обединението, в който да се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 3. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 4. Информация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 5. Декларация по чл. 55, ал.7от ЗОП – попълнен и подписан образец. 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – попълнен и подписан образец 7. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен образец, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал.3. Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. 8.Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. 9. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с нотариална заверка на подписа на упълномощителя) – представя се когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител в случаите, когато това е допустимо. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата – упълномощител и упълномощен, както изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. разрешение /лицензия/ за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ресурс – радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички други, включени в стандарт GSM/UMTS. Минимално изискване: да притежават разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ресурс – радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички други, включени в стандарт GSM/UMTS.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показатели: 1. Покритие на GSM и UMTS мрежата на участника по територия на страната, изчислено като средно-аритметична стойност – 10% ; тежест: 20
Показател: Месечна абонаментна такса; тежест: 20
Показател: Безплатни минути извън „затворената група“ в собствената мобилна мрежа; тежест: 15
Показател: Безплатни минути за национални разговори извън „затворената група“ и извън мобилната мрежа на оператора ; тежест: 10
Показател: Цена на минута национален разговор към всички мрежи в страната (след изчерпване на безплатните минути) ; тежест: 10
Показател: Цена на минута за входящи и изходящи разговори в роуминг за страни от ЕС, изчислена като средно-аритметична стойност ; тежест: 5
Показател: Цена на минута за разговори към международни оператори по зони, изчислена като средно-аритметична стойност; тежест: 5
Показател: Цена на СМС национален, изчислена като средна аритметична стойност ; тежест: 5
Показател: Цена на СМС в роуминг, изчислена като средно-аритметична стойност ; тежест: 5
Показател: Месечна такса за СИМ карта с 44 640 безплатни минути месечно за разговори в група и без възможност за изходящи разговори извън групата и без услуга роуминг ; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Настоящото обявление и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с решение № РШ-33/30.09.2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.11.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

(1)Документацията за участие е публикувана и достъпна от деня на публикуване на обявлението в РОП, на интернет страницата на "В и К - Варна" ООД, рубрика „Профил на купувача‘‘. Желаещите да я получат е достатъчно да я изтеглят свободно и безплатно от профила на купувача на Възложителя. Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура. (2) Ако лицата желаят да получат документацията и на хартиен носител, същата е платима в размер 12.00 лв. с включен ДДС. Плащането се извършва на касата на "В и К - Варна" ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер или по банков път по сметка на възложителя IBAN BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна. Документацията се получава от деловодството на "В и К - Варна" ООД, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер, срещу представен платежен документ. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Изпращането в последния случай става чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.11.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

“Водоснабдяване и канализация – Варна” ООД, на адрес: гр. Варна, ул. Прилеп №33, Централно управление, заседателна зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Забележка: Посоченият срок за изпълнение - 24 месеца ще започне да тече от датата на сключване на договора ако тя е последваща 19.03.2015 г. Ако датата на подписване на договора е предхождаща таза дата, изпълнението по договора ще започне от 19.03.2014 г. *** Сроковете за провеждане на процедурата са определени съобразно стойността на поръчката /чл. 14, ал. 3 от ЗОП/ и са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. *** Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ