Версия за печат

00030-2014-0025

BG-Силистра: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Женя Димитрова - гл. експерт "Обществени поръчки", РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ ОТ 16 /ШЕСТНАДЕСЕТ/ НАСЕЛЕНИ МЕСТА ОТ ОБЩИНА СИЛИСТРА Обособена позиция №1 ,,І район – с. Сребърна, с . Ветрен, с. Полк. Ламбриново, с. Проф. Иширково, с. Брадвари, с. Йорданово, с. Сърпово и с. Смилец“; Обособена позиция №2 ,,ІІ район – с. Бабук, с. Българка, с. Главан, с. Майор Ценович, с. Казимир, с. Богорово, с. Поп Кралево и с. Срацимир“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: шестнадесет на селени места от Община Силистра, както следва: ,,І район – с. Сребърна, с . Ветрен, с. Полк. Ламбриново, с. Проф. Иширково, с. Брадвари, с. Йорданово, с. Сърпово и с. Смилец“; ІІ район – с. Бабук, с. Българка, с. Главан, с. Майор Ценович, с. Казимир, с. Богорово, с. Поп Кралево и с. Срацимир“
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в документацията за участие е с предмет: Сметосъбиране и сметоизвозване от 16 /шестнадесет/ населени места от Община Силистра по обособени позиции: Обособена позиция №1 ,,І район – с. Сребърна, с . Ветрен, с. Полк. Ламбриново, с. Проф. Иширково, с. Брадвари, с. Йорданово, с. Сърпово и с. Смилец“; Обособена позиция №2 ,,ІІ район – с. Бабук, с. Българка, с. Главан, с. Майор Ценович, с. Казимир, с. Богорово, с. Поп Кралево и с. Срацимир“ Пълното описание на съдържанието на предмета на поръчката е детайлно описано в Техническите спецификации на отделните обособени позиции - Приложение № 1 и Приложение № 2, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90500000, 90511000, 90511100, 90511400, 90513000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на твърди отпадъци в населените места
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническите спецификации на отделните обособени позиции - Приложение № 1 и Приложение № 2 - неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
106311 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителя се възползва от предоставената му с разпоредбата на чл. 59, ал.5 от ЗОП възможност и не изисква гаранция за участие или за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със средства от бюджета на Община Силистра.Стойността на извършената услуга, ще се заплаща след представяне на констативен протокол и отчети за извършената работа подписани от двете страни, както и оригинална фактура от Изпълнителя, в рамките до 30 /тридесет/ календарни дни от представяне на горепосочените документи, касаещи извозените отпадъци за предходния календарен месец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се изготвят по представените в документацията образци и трябва да съдържа: Плик№1“Документи за подбор” : 1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Писмо към офертата–Обр.№1; 3.Административни сведения - Образец №2; 4.Копие от документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ.а)Документ за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се приложи декларация за регистрация по ЗТР-Обр.№2а. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника; б)ако има регистрация по ЗДДС–копие на регистрацията;5.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката–Обр.№3; 6.Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката–Обр. №4; 7.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б "а", "б", "в", "г", "д", ал.2, т.2 и 5 и ал.5 от ЗОП-Обр. №5; 8.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, 3 и 4, ал.2, т.1, 2 и 5 и ал.5 от ЗОП –Обр. №5а; 9.Декларация за изпълнени договори, сходни с предмета на съответната обособена позиция през последните три години-Обр.№6;10.Декларация за наличие на механизация-Обр.№7; 11.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители – Обр. №8; 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител-Обр.№9; 13.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП–Обр.№9а;14.Декларация от членовете на обединението/консорциума-Обр.№10; 15.Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Обр.№11; 16.Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 17.При участник обединение, което не е ЮЛ-Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете и е посочен представляващият обединението /нотариално заверен/.В случай, че участниците са чуждестранни ЮЛ се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Когато се предвижда участие на подизпълнители, документите по т.4, 7, 8, 9, 10, 12 и 13 се представят и от тях. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ: документите по т.4, 7, 8; (ако е приложимо) се представят от всяко ФЛ и ЮЛ, включено в обединението; документите по т.1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 14,15 и 17 се подготвят за обединението като цяло 2.Плик№2“Предложение за изпълнение на поръчката”:1.Попълнен Обр. №12, в зависимост от това за коя/кои обособена/и позиция/ии подава оферта участникът, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП, в коята участника пососчва коя част от офертата има конфиденциален характер. В предложението участникът следва да посочи организационнни планове на работата за дейност „сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО“ и процент от всичките курсове, които ще извърши, предвидени за сметосъбиране и сметоизвозване на едрогабаритни отпадъци, сгур и строителни материали.3.Плик№3“Предлагана цена”:1.Попълнен Обр.№13, в зависимост от това за коя/кои обособена/и позиция/ии подава оферта участникът.Участникът посочва освен общата цена за съответната позиция/ии и начина на ценообразуването й. При посочване на начина на ценообразуване следва да бъде разписана цената за извършване на един курс от различните видове специализирани автомобили за сметосъбиране, която ще бъде използвана. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция Пликове №2 и №3 се представят толкова пъти, за колкото обособени позиции участникът участва, като на плика следва да са изписани номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката (Образец № 6); 2. Декларация за наличие на механизация необходима за изпълнение на поръчката (Образец № 7); 3. Регистрационен документ за извършване на дейности по чл. 35, ал. 2, т. 2 с отпадъци, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците /ЗУО/ или документ, доказващ регистрацията от компетентните органи съгласно националния закон на чуждестранен участник;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимум един изпълнен договор с предмет, сходен с предмета на обособената позиция от поръчката, за която се участва и удостоверение за добро изпълнение към него или да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга. *При кандидатстване по повече от една обособена позиция е възможно посочването на един и същи договор сходен с предмета на поръчката и по двете обособени позиции* 2.Участникът следва да докаже, че разполага със следната механизация (собствен или нает), необходим за качественото изпълнение на поръчката: 2.1 1бр. специализиран автомобил за сметосъбиране, с обем на надстройката за отпадъци до 18м3 на обслужващ съдове с обем 1,1м3 тип ,,Бобър“; 2.2 1бр. специализиран автомобил за сметосъбиране, с обем на надстройката за отпадъци до 10м3 на обслужващ съдове с обем 1,1м3 тип ,,Бобър“; 2.3 1бр. товарен автомобил за извозване на инертни и обемни отпадъци; 2.4 1бр. колесен многофункционален челен товарач (фадрома); * при наета механизация се представя копие на договора за наем или договор за лизинг. *Когато Участника подава оферта и по двете обособени позиции, той трябва да разполага със съответната механизаци за всяка една от обособените позиции по които участва.* 3. Участникът представя заверено копие на разрешението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

Общинска администрация - стая 202 (Заседателна зала), на адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ,,І район – с. Сребърна, с . Ветрен, с. Полк. Ламбриново, с. Проф. Иширково, с. Брадвари, с. Йорданово, с. Сърпово и с. Смилец“
1) Кратко описание

СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ ОТ НАСЕЛЕНИ МЕСТА ОТ ОБЩИНА СИЛИСТРА - І район – с. Сребърна, с . Ветрен, с. Полк. Ламбриново, с. Проф. Иширково, с. Брадвари, с. Йорданово, с. Сърпово и с. Смилец

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90000000, 90500000, 90511100, 90511400, 90513000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на твърди отпадъци в населените места
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация за обособена позиция №1,,І район – с. Сребърна, с . Ветрен, с. Полк. Ламбриново, с. Проф. Иширково, с. Брадвари, с. Йорданово, с. Сърпово и с. Смилец“ - приложение №1, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
79050 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ,,ІІ район – с. Бабук, с. Българка, с. Главан, с. Майор Ценович, с. Казимир, с. Богорово, с. Поп Кралево и с. Срацимир“
1) Кратко описание

СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТОИЗВОЗВАНЕ ОТ НАСЕЛЕНИ МЕСТА ОТ ОБЩИНА СИЛИСТРА - ІІ район – с. Бабук, с. Българка, с. Главан, с. Майор Ценович, с. Казимир, с. Богорово, с. Поп Кралево и с. Срацимир“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90500000, 90511000, 90511100, 90511400, 90513000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на твърди отпадъци в населените места
Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация за обособена позиция №2 "ІІ район – с. Бабук, с. Българка, с. Главан, с. Майор Ценович, с. Казимир, с. Богорово, с. Поп Кралево и с. Срацимир“" - Приложение №2, неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
27261 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12