Версия за печат

00543-2014-0003

BG-Сухиндол: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сухиндол, ул.Росиеца №106, За: Петър Георгиев Петров, България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2912, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 0610 55999

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suhindol.bg.

Адрес на профила на купувача: www.suhindol.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за провеждане на обучения на служителите на Община Сухиндол по ключови компетенции", в изпълнение на проект: "Повишаване знанията и уменията на служителите на община Сухиндол" който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор № 13-22-31/10.12.2013."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: община Сухиндол
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Сключен договор по проект: "Повишаване знанията и уменията на служителите на община Сухиндол", с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11 и сключен договор с ОПАК №13-22-31 от 10.12.2013г. за провеждане на следните обучения: Обучение №1 - Комуникативни и презентативни умения; Обучение №2 - Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализирането на интеграционните процеси; Обучение №3 - Социални отношения и ефективни преговори; Обучение №4 - Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
48540 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на организация за провеждане на конкретното обучение (за поддейност (обучение) №1, №2, №3 и №4)– О; тежест: 35
Показател: Срок за реакция при установени грешки в материалите и документите, както и установени нередности, свързани с провеждането на обучението - Р; тежест: 35
Показател: Ценово предложение – Ц; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 603643 от 15.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26.09.2014 / Обособена позиция №: / Заглавие:Провеждане на обучения на служителите на Община Сухиндол по ключови компетенции", в изпълнение на проект: "Повишаване знанията и уменията на служителите на община Сухиндол" който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” 2007-2013, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по Договор № 13-22-31/10.12.2013."
V.1) Дата на сключване договора
26.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Ефективност и компетентност" ЕИК 176693939, ул.Велес №19, партерен етаж - офис, България 9000, Варна, Тел.: 052 500043, E-mail: stikcenter@abv.bg, Факс: 052 607820

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 48540 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 48540 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се финансира от Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11, за реализацията на проект: „Повишаване знанията и уменията на служителите на община Сухиндол ”, по Договор .№ 13-22-31/10.12.2013.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор