Версия за печат

02718-2014-0294

BG-Кърджали: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Южноцентрално ДП гр.Смолян, Териториално поделение - Държавно ловно стопанство "Женда"- гр. Кърджали, ул. "Васил Левски" №2, За: Нарин Ферад - юрисконсулт, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0884 242454, E-mail: dlsjenda@ucdp-smolian.com, Факс: 0361 65120

Място/места за контакт: Държавно ловно стопанство "Женда" гр. Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dlsjendai.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско и ловно стопанство - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ и чл.9, ал.1-9 от ЗЛОДДруго (моля пояснете): Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско и ловно стопанство - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ и чл.9, ал.1-9 от ЗЛОД

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Извършване на авариен ремонт на стабилизиран горски път „Женда””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: горски път „Женда””
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за извършване на авариен ремонт на стабилизиран горски път „Женда””

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9939 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за извършване на авариен ремонт на стабилизиран горски път „Женда”
V.1) Дата на сключване договора
29.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДЕМАХ” ООД, ЕИК: 108586107, кв.„Възрожденци”, бл.22, вх.В, ет.8, ап.73, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0878 568700

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9939 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

В следствие на поройните дъждове и довлечените количества инертни материали – пясък, чакъл, клони, в периода 16-17.09.2014година, са нанесени значителни щети на пътната инфраструктура в ДЛРС „Женда”.Основният стабилизиран път, обслужващ дейността на стопанството – лесокултурни мероприятия, дърводобив, дивечоръзвъждане, ловен и риболовен туризъм и населените места в района : мах. Дерменджи, с.Мурга и мах. Женда балкан, е в лошо техническо състояние и не обезпечава условия за придвижване на МПС. Пътят е изграден в план и профил с технически елементи съгласно Нормативи за основните технически елементи на горски пътища. • характер на терена — планински; • брой на платната - 1 • ширина на пътното платно: - настилка - 3.00-5.00 м • банкети 2x1,00 м • проектна скорост - 20 км/ч. Поради трудния планински терен са развити много хоризонтални криви. Изграденият път е посторен с големи надлъжни и напречни наклони, с преобладаващ смесен напречен профил, и по тази причина е необходимо поддържане на отводняването на пътя, а именно почистването на земните окопи. Ситуационно същия се дели условно на два участъка от км 0+000 до км 4+500. В този участък са обособени 8 водостока - 5 тръбни водостока ф 50, 1 тръбен водосток ф 75 и 2 тръбни водостока тип батерия 2 х 100. Отводняването на пътя от повърхностните води в тази отсечка се осъществява посредством необлицовани окопи, със средна дълбочина 0,25м. от дясната страна на трасето. Във втори участък с дължина 4000лм., са обособени 13 водостока - 13 тръбни водостока ф 50. Ширината на пътя в този участък е със средна ширина 7 метра- платно 4 м, банкети 2 по 1,50м. Отводняването на пътя от повърхностните води в тази отсечка се осъществява посредством необлицовани окопи, със средна дълбочина 0,40м. от лявата страна на трасето до км 8+000 и от дясната страна на трасето до км 8+500. Състоянието на пътя, след регистрираното природно бедствие на 16-17.09.2014година е следното: •Почти всички странични дерета не са могли да поемат оттичащата се вода. Същата е излязла на пътя и на много места е образувала ровини - от км. 0+000 до км. 8 +500. •Подкопана пътна настилка - от км. 0+000 до км. 8 +500. •На км 0 + 300; 1 +000; 3 + 700; 5 +400; 7 +200; 8+000 -затлачени водостоци. •На км 4+500, вследствие довлечените количества инертни материали, придошлият „Железен дол” / „Дерменджи дере”/ е затлачил канала , върху който е изградено водосточно съоръжение на стабилизирания път. Водата е излязла от коритото на реката и е отнесла съставните елементи на съоръжението и насипа на пътя с дължина 20м., широчина в основата 15м. и средна дълбочина 3м. / от 2,20м. до 3,80м. /, в резултат на което пътя е непроходим. •От от км. 0+000 до км. 8 +500– изровена и подкопана пътна настилка. •Има срутища по цялото продължение на пътя отводнителните канавки са засипани, на места има стеснен габарит на пътната настилка. Изходът от така създалата се рискова ситуация е спешен ремонт на трасето на пътя при км 4+500., чрез земекопна машина – багер, възстановяване на отводнителните канавки и водостоци по цялата дължина на пътя, преоформяне с подходящ наклон на пътното легло, попълване на основата на земната настилка с чакъл и баластра. След представен доклад в ЦУ на ЮЦДП - гр.Смолян съм упълномощен да проведа процедура по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП с писмо на Директора на ЮЦДП – гр.Смолян с изх.№5251-2/19.09.2014г.