Версия за печат

00164-2014-0027

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: В. Щерев, Р България 1092, София, Тел.: 02 9220688, E-mail: v.sterev@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: www.op.mod.bg/IO/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

МИНИСТЕРСТВО НА ОТБРАНАТА, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на "Лабораторна апаратура за анализ на ГСМ", монтаж и обучение.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Военно формчирование 24 510 - София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на "Лабораторна апаратура за анализ на ГСМ", монтаж и обучение, съгласно изискванията на ТС Г85. 1947.14, ТС Г85. 1948.14, ТС Г85. 1949.14, ТС Г85. 1951.14 и Възложителя, разпределени в 4 обособени позиции по номенклатури.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38570000

Описание:

Инструменти и апарати за регулиране и контрол

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на "Лабораторна апаратура за анализ на ГСМ", монтаж и обучение”, разпределени в 4 обособени позиции по номенклатури както следва: 1. Обособена позиция 1 - доставка на 1 бр. "Автоматичен апарат за определяне на плътност”/„Автоматичен електронен денситиметър” във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение. 2. Обособена позиция 2 - доставка на 1 бр. „Лабораторен криостат” във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение. 3. Обособена позиция 3 - доставка на 1 бр. "Автоматичен кулометър с пещ за количествено определяне на вода в нефтопродукти по метода на Карл-Фишер" във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение. 4. Обособена позиция 4 - доставка на 1 бр. „Лабораторен охладител, комбиниран с фризер” във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

Прогнозна стойност без ДДС
90820 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – банкова гаранция или парична сума преведена по сметка на Дирекция “Финанси” в Българска Народна Банка , гр.София,пл."Александър I " №1, IBAN BG96 BNBG 9661 3300 1522 01. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на стойностите на гаранцията за участие по обособени позиции е както следва: 1. Обособена позиция 1 - "Автоматичен апарат за определяне на плътност”/„Автоматичен електронен денситиметър” - 383.00 лв. 2. Обособена позиция 2 - „Лабораторен криостат” - 258.00 лв. 3. Обособена позиция 3 - "Автоматичен кулометър с пещ за количествено определяне на вода в нефтопродукти по метода на Карл-Фишер" - 250.00 лв. 4. Обособена позиция 4 - „Лабораторен охладител, комбиниран с фризер” - 16.00 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от неговата стойност без ДДС - банкова гаранция или парична сума преведена по сметка на дирекция „Финанси” в Българска Народна Банка, гр.София, IBAN сметка BG96 BNBG 9661 3300 1522 01. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която се представя при сключването на договора. Когато участникът е представил банкова гаранция за участие в процедурата, същият следва да представи нарочна декларация, съгласно която се задължава да удължава срока за валидност на банковата гаранция за участие в случай, че е обжалвал решението на възложителя за избор на изпълнител – до решаване на спора. Декларацията е свободен текст, поставя се в плик № 1 от офертата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на доставката, монтажа, пуска и обучението ще се извърши до 30 (тридесет) дни след изпълнението им, с платежно нареждане по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представянето на следните редовно оформени документи: - фактура (оригинал) – надлежно оформена, съгласно изискванията на чл.114 от ЗДДС и подписана от представител на крайния получател; - складова разписка и/или акт за дълготрайни материални активи (оригинал) – подписан/а от Изпълнителя и представител на крайния получател; - приемо–предавателен протокол (оригинал); Горните документи трябва да се представят в дирекция “Инвестиции в отбраната” в срок до 5 (пет) работни дни от датата на доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не може да участва в процедурата/ще се отстранява участник при наличие на обстоятелства: 1. По чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП; 2. По чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС), освен ако не са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия закон. Доставката на изделията, тактико - техническите им изисквания, изискванията за стандартизация и унификация, видовете осигуряване, допълнително оборудване и консумативи, монтажа, пуска, обучението и опаковката да бъдат съгласно изискванията на техническата спецификация за съответния продукт (ТС Г85. 1947.14, ТС Г85. 1948.14, ТС Г85. 1949.14, ТС Г85. 1951.14).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да представи в офертата си следните документи: 1. Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участника е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/, съгласно условията описани в т. ІІІ.1.1. от обявлението: банкова гаранция или парична сума преведена по сметката на дирекция „Финанси” – МО, Българска Народна Банка, гр. София, пл. „Александър І” №1, IBAN: BG96 BNBG 9661 3300 1522 01. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие; 4. Копие на договора за обединение, ако участникът е обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, трябва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който следва да е посочен представляващият обединението; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, подробно описани в т. ІІІ.2.3. от обявлението: 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП (по образец). 7. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) - (по образец) ; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ (по образец); 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС (по образец); 10. Декларация за наличие или липса на подизпълнители, ако участникът предвижда участие на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1,7, 8, 9, 17, Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 от документацията) и Декларация за съгласие от подизпълнителя да участва като такъв при изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 9 от документацията) се представят за всеки от тях. 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец); 12. Ценово предложение (по образец); 13. Декларация за срока на валидност на офертата (свободен текст); 14. Декларация за приемане условията в проекта на договора (по образец); 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника; 16. Пакт за почтеност. Неподписването на пакта не води до отстраняване; 17. Административни данни (по образец). Пликът на офертата. съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: - Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят изискуемите документи: от т. 1. до т. 10. и от т. 13 до т. 17 включително. - Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят изискуемите документи т. 11. - Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника – т. 12.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за изпълнение на поръчката съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1, т. 5 и т. 6 от ЗОП: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни (под сходни се разбира доставка на лабораторна апаратура) с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършване на доставките. 2. Каталог на изделието с каталожни номера – чл. 51, ал. 1, т. 5 от ЗОП. 3. Сертификат (заверено копие), издаден от признат орган, за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 (БДС EN ISO 9001:2008) или еквивалент с обхват на сертификата на производство на изделията по предмета на поръчката. 4. Документи/Сертификати (издадени от независим признат орган/производител) за съответствие на предлаганото изделие със съответните изискуеми стандарти и сертификати съгласно заложените изисквания в т. 3.5 от съответната техническа спецификация.
Минимални изисквания: 1. Да има изпълнени поне две доставки за последните три години, които са еднакви или сходни (под сходни се разбира доставка на лабораторна апаратура) с предмета на поръчката, за които да се представят удостоверения с доказателство за извършени доставки. Удостоверенията да съдържат информация за възложителя, дати, стойности, подписани от лицето, което ги издава; 2. Каталог (цветен) с фотографски снимки и кратко описание на изделието с каталожни номера. 3. Производителят да има внедрена система за управление на качеството. 4. Предлаганото изделие да отговаря на стандартите, изискващи се в т. 3.5 на съответната техническа спецификация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се продава ежедневно в приемната на дирекция "Инвестиции в отбраната", гр.София, ул."Иван Вазов" №12, етаж "V" от 09:30 до 12:00 ч. и от 13:00 до 17:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

дирекция "Инвестиции в отбраната", гр.София, ул."Иван Вазов" №12, етаж "V"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни представители, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при отварянето на офертите за проверка съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП и при отваряне на плика с ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълната документация за участие в обществената поръчка ще се публикува на интернет-страницата на Министерство на отбраната www.mod.bg., Обществени поръчки, дирекция "Инвестиции в отбраната"(www.op.mod.bg/IO/).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5., т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на „Автоматичен апарат за определяне на плътност”/„Автоматичен електронен денситиметър”, монтаж и обучение.
1) Кратко описание

Доставка на „Автоматичен апарат за определяне на плътност”/„Автоматичен електронен денситиметър” съгласно изискванията на ТС Г85. 1949.14 и Възложителя във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38570000

Описание:

Инструменти и апарати за регулиране и контрол

3) Количество или обем

Доставка на 1 бр. „Автоматичен апарат за определяне на плътност”/„Автоматичен електронен денситиметър” във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

Прогнозна стойност, без ДДС
38330 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на „Лабораторен криостат”, монтаж и обучение.
1) Кратко описание

Доставка на „Лабораторен криостат” съгласно изискванията на ТС Г85. 1947.14 и Възложителя във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38570000

Описание:

Инструменти и апарати за регулиране и контрол

3) Количество или обем

Доставка на 1 бр. „Лабораторен криостат” във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

Прогнозна стойност, без ДДС
25830 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на „Автоматичен кулометър с пещ за количествено определяне на вода в нефтопродукти по метода на Карл-Фишер”, монтаж и обучение.
1) Кратко описание

Доставка на „Автоматичен кулометър с пещ за количествено определяне на вода в нефтопродукти по метода на Карл-Фишер” съгласно изискванията на ТС Г85. 1951.14 и Възложителя във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38570000

Описание:

Инструменти и апарати за регулиране и контрол

3) Количество или обем

Доставка на 1 бр. „Автоматичен кулометър с пещ за количествено определяне на вода в нефтопродукти по метода на Карл - Фишер във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на „Лабораторен охладител, комбиниран с фризер" монтаж и обучение.
1) Кратко описание

Доставка на „Лабораторен охладител, комбиниран с фризер” съгласно изискванията на ТС Г85. 1948.14 и Възложителя във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38570000

Описание:

Инструменти и апарати за регулиране и контрол

3) Количество или обем

Доставка на 1 бр „Лабораторен охладител, комбиниран с фризер” във в. ф. 24 510 - София, монтаж и обучение.

Прогнозна стойност, без ДДС
1660 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60