ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Камелия Грудева, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: k.grudeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757
Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
I.2)
Вид на възлагащия орган
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
I.3)
Основна дейност
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
"Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини (в гаранционен и извън гаранционен период), находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях"
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
(01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
Място на извършване на услугите – административните сгради на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се както следва:
- за гр. Пловдив – ул. Скопие № 106, ул. Чернишевски № 3 и ул. Радецки № 18а;
- за гр. Асеновград – пл. Николай Хайтов № 8;
- за гр. Стара Загора – ул. Кенали № 1;
- за гр. Казанлък - ул. Александър Батемберг № 4;
- за гр. Пазарджик - ул. Асен Златаров № 7, бул. България № 41 и ул. Гурко № 6;
- за гр. Смолян - бул. България № 12;
- за гр. Кърджали - ул. Деспот Слав № 1;
- за гр. Хасково - пл. Свобода № 2 и бул. България № 152.
В случай на необходимост услугите се извършват в сервизната/ите база/и на Изпълнителя.
Код NUTS: BG
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини (в гаранционен и извън гаранционен период), находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
50310000, 50313200, 30125000
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска предложена „часова ставка без ДДС за вложения труд при извършване на дейности по т. 2 от раздел І на описанието на поръчката“ (в лева за човекочас) ; тежест: 53
Критерий: Най-ниска предложена „обща цена без ДДС за резервни части съгласно списъка по т. 2 от раздел II на описанието на поръчката“ (в лева) ; тежест: 45
Критерий: Най-ниска предложена „търговска надценка върху стойността на резервните части и консумативи, вложени при извършване на дейности по т. 2 от раздел І на описанието на поръчката, които не са включени в списъка по т. 2 от раздел II на описанието на поръчката и в т. 2.2. от „Оферта – Предлагана цена“ (в проценти) ; тежест: 2
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия
орган
Процедурата е открита с Решение № РД-44-3/29.05.2014г. на директора на ТД на НАП Пловдив.
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Обявление за
предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S 045 -
075449 от
05.03.2014 г.
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S
105 -
185132 от
03.06.2014 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 40 / Обособена
позиция №: / Заглавие на
обособената позиция: Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини (в гаранционен и извънгаранционен период) , находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"ОФИС-21" ЕООД, ЕИК 115505582, бул. "Васил Априлов" № 12, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 632148, E-mail: office21@abv.bg
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.2)
Допълнителна информация
Договорът е със срок на действие 24 месеца, считано от 30.10.2014г.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска:
1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП;
2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП;
3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП.
Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление