Версия за печат

00530-2014-0038

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Камелия Грудева, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: k.grudeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини (в гаранционен и извън гаранционен период), находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на извършване на услугите – административните сгради на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се както следва: - за гр. Пловдив – ул. Скопие № 106, ул. Чернишевски № 3 и ул. Радецки № 18а; - за гр. Асеновград – пл. Николай Хайтов № 8; - за гр. Стара Загора – ул. Кенали № 1; - за гр. Казанлък - ул. Александър Батемберг № 4; - за гр. Пазарджик - ул. Асен Златаров № 7, бул. България № 41 и ул. Гурко № 6; - за гр. Смолян - бул. България № 12; - за гр. Кърджали - ул. Деспот Слав № 1; - за гр. Хасково - пл. Свобода № 2 и бул. България № 152. В случай на необходимост услугите се извършват в сервизната/ите база/и на Изпълнителя.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини (в гаранционен и извън гаранционен период), находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50310000, 50313200, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска предложена „часова ставка без ДДС за вложения труд при извършване на дейности по т. 2 от раздел І на описанието на поръчката“ (в лева за човекочас) ; тежест: 53
Критерий: Най-ниска предложена „обща цена без ДДС за резервни части съгласно списъка по т. 2 от раздел II на описанието на поръчката“ (в лева) ; тежест: 45
Критерий: Най-ниска предложена „търговска надценка върху стойността на резервните части и консумативи, вложени при извършване на дейности по т. 2 от раздел І на описанието на поръчката, които не са включени в списъка по т. 2 от раздел II на описанието на поръчката и в т. 2.2. от „Оферта – Предлагана цена“ (в проценти) ; тежест: 2
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № РД-44-3/29.05.2014г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 105 - 185132 от 03.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 40 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Извършване на услуги по поддържане и ремонт на канцеларски и многофункционални машини (в гаранционен и извънгаранционен период) , находящи се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, включително доставка на резервни части и консумативи за тях.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ОФИС-21" ЕООД, ЕИК 115505582, бул. "Васил Априлов" № 12, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 632148, E-mail: office21@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е със срок на действие 24 месеца, считано от 30.10.2014г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.09.2014 г.