Версия за печат

00850-2014-0007

BG-Вършец: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Вършец, бул. България №10, За: Антон Димитров Тошев, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Място/места за контакт: Общинска администрация - Вършец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varshets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varshets.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на консултант за осъществяване на независим строителен надзор при изпълнението на СМР по проект: „Строителство и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в част от населените места на община Вършец и рехабилитация на ул. Република от ОТ322 до ОТ359 - гр. Вършец“ по договор 12/321/01457 от 19.12.2013 г.на Община Вършец с ДФ „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: община Вършец, населени места: гр.Вършец, с.Спанчевци, с.Драганица, с.Черкаски и с.Горно Озирово
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на консултант за осъществяване на независим строителен надзор при изпълнението на СМР по проект: „Строителство и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в част от населените места на община Вършец и рехабилитация на ул. Република от ОТ322 до ОТ359 - гр. Вършец“ по договор 12/321/01457 от 19.12.2013 г.на Община Вършец с ДФ „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СТЕНИ, ОБШИВКИ:Изпълнение на стени, Изпълнение на щендерни стени от гипсокартон,; Изпълнение на щендерни стени от влагоустойчив гипсокартон, Изпълнение на обшивка от гипсокартон около стоманени колони при зала – басейн. ПОКРИВ:СКАТЕН ПОКРИВ- ЗАЛА-Изпълнение LТ ламарина, Изпълнение на пароизолация.; Изпълнение на минерална вата.; Изпълнение на разделително фолио; Изпълнение на РУС мембрана.СКАТЕН ПОКРИВ – БАСЕЙН-Изпълнение LТ ламарина,Изпълнение на пароизолация; Изпълнение на минерална вата, Изпълнение на разделително фолио; Изпълнение на РУС мембрана.ПЛОСЪК ПОКРИВ-Изпълнение на пароизолация ;Изпълнение на топлоизолация; Изпълнение на замазка за наклон мин. 4см.; Изпълнение на полимерно-битумна хидроизолация 2 пласта, като горният слой е с минерална посипка.ПРОЗОРЦИ, ВРАТИ-Доставка и монтаж на външна алуминиева дограма; Доставка и монтаж на вътрешна алуминиева дограма; Доставка и монтаж на вътрешни интериорни врати с размер; Доставка и монтаж на вътрешни интериорни прегради с отваряне с размер; Доставка и монтаж на метални врати с различни размери.ИЗОЛАЦИИ, НАСТИЛКИ,ОБЛИЦОВКИ, ФАСАДНИ-Изпълнение на РУС фолио върху обратен насип, вкл. Обръщане; Изпълнение на топлоизолация ,Изпълнение на хидроизолация по надосновни стени, Изпълнение на топлоизолация ,Армирана циментова замазка; Изпълнение на циментова замазка; Изпълнение на топлоизолация ХРЗ 5см. с фолио при зала-басейн и тераса; Изпълнение на хидроизолация зала-басейн и тераса; Изпълнение на хидроизолация при резервоар басейн и ПП нужди; Изпълнение на варова мазилка по стени; Изпълнение на варова мазилка по тавани; Изпълнение на облицовка от стьклокерамика - корито басейн; Изпълнение на облицовка от стъклокерамика по стени; Изпълнение на настилка от гранитогрес СПА и зала - басейн и тераса; Изпълнение на настилка от гранитогрес в мокри помещения; Изпълнение на облицовка от фаянсови плочи (на вароциментов/лепилен разтвор) по стени в мокри помещения; Изпълнение на настилка от гранитогрес; Изпълнение на перваз при настилка от гранитогрес; Изпълнение на настилка от РУС; Изпълнение на перваз при настилка от РУС; Изпълнение на многослойна дървена настилка; Изпълнение на дървена подложка при дървена настилка, Изпълнение на мека подложка при дървена настилка; Изпълнение на акустичен панел по стени а зала; Изпълнение на окачен таван; Изпълнение на влагоустойчив окачен таван в мокри помещения; Изпълнение на гипсова мазилка по стени в помещения; Изпълнение на гипсова мазилка по тавани в помещения; Полагане на латекс по стени и тавани в помещения; Доставка и монтаж на трислойни фасадни панели + аквапанел на конструкция ; Доставка и монтаж на окачена фасада; Изпълнение на топлоизолация + мрежа + фасадна мазилка; Изпълнение на фасадна мазилка; Изпълнение на Еталбонд на конструкция + хидроизолация + ОЗВ плоскости + топлоизолация; Изпълнение на цокъл; Изпълнение на парапет при стълбище; Изпълнение на парапет при трибуни; Изпълнение на парапет при тераса; Изпълнение на жалузи; Полагане на боя за бетон при трибуни; Доставка и монтаж на седалки за трибуни.;Доставка и монтаж на седалки за ложа и съдии ; Доставка и монтаж на сауна с площ; Доставка и монтаж на парна баня с площ.; Доставка и монтаж на хаммам с площ; Доставка и монтаж на асансьор с две спирки в асансьорна шахта с размер, Изпълнение на външни слънцезащитни ламели.БАСЕЙН- кофраж, армировка, бетон В20, Подложен бетон-10см В10; Общо тегло за един брой стоманена конструкция 46611,85кг; Болтове.СТОМАНОБЕТОНЕН РЕЗЕРВОАР-Общо кофраж; Общо армировка.; Общо бетон В20; Подложен бетон-10см В10.СПОРТНА ЗАЛА-Общо кофраж; Общо армировка, Общо Бетон В20; Подложен бетон-10см В10; Общо тегло за за 1 брой стоманена конструкция 318845,68кг.; Изкоп; Откоси; Извозване на земни маси на депо.ВОДОМЕРНА ШАХТА-Общо кофраж 55,98м2; Общо армировка 727,82кг.;Общо бетон В20 8,112м3; Подложен 6етон-10см В7.5-1,073м3; Продължава в раздел VI.3...

Прогнозна стойност без ДДС
67430 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 650 лв/шестотин и петдесетлева/. При банкова гаранция за участие, същата следва да бъде безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС, внесена или учредена преди подписването на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора, в срок до 30 дни от предаването на строителството с Акт обр. 15. Паричните суми се внасят по банковата сметка на община Вършец в банка "Инвестбанк" клон София - Арсеналски офис Вършец, BG 65 IORT 8038 3300 4177 00, BIC IORTBGSF. 3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е под формата на запис на заповед, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размера на авансовото плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът е финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената, както следва: 1. Авансово плащане в размер 50% (петдесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. 2. Окончателно плащане на останалата част от стойността на договора след въвеждане на обекта в експлоатация и одобряване на окончателния размер на субсидията по проекта от Държавен фонд Земеделие в срок до 30 дни, като се приспада преведения аванс и се представя оригинал на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, подписан от тях, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата; в споразумението трябва да е посочено кой съдружник кои дейности ще изпълнява при изпълнението на поръчката. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: чл. 47, ал. 2, т.т. 1, 2, 2а (предложение първо), 4 и 5; Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определени за "свързани лица" по смисъла на ЗОП. Възложителят определя минимални и максимални стойности на показателите за оценка "Срок за изпълнение" и "Гаранционен срок", както следва: 1. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от 9 /девет/ месеца, като участници, предложили по-дълъг срок, ще бъдат отстранени от участие; 2.Гаранционният срок в месеци за новоизпълнените строителни конструкции и съоръжения, включително и за земната основа под тях, не може да бъде по-кратък от срока по чл. 20, ал. 4, т. 1 от Наредба №2 от 31.07.2003г. или да надвишава минимално предвиденият по наредбата срок двукратно, като участник, оферирал по-кратък гаранционен срок или гаранционен срок, надвишаващ двукратно предвиденият минимален по наредбата, ще бъде отстранен от процедурата. Условието е съобразно чл. 28, ал. 2, изр. второ от ЗОП. 3. В максималната прогнозна стойност на обществената поръчка се включват: 5 581 518,00 лв. без ДДС за СМР по количествената сметка и 83 722,00 лв. без ДДС за непредвидени разходи, които се оферират в отделна графа. Участник, който е предложил стойност на СМР по количествена сметка над 5 581 518,00 лв. без ДДС или цена на непредвидените разходи над 83 722,00 лв. без ДДС ще бъде отстранен от прозедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ: І. ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1. Начален документ на оферта – Прил. към докумантацията; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.; 3.Документ, подписан от всички участници в обединението /Нот. заверено пълномощно/ определящ лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; 4. Административни сведения за участника - Прил. към докумантацията; 5. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал. 1, т. 1 се представя в официален превод, останалите документи се представят в превод на български език; Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6. Декларация (по образец съгласно Прил. към докумантацията) за запознаване с условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 7. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП, с която се декларират обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП Прил. към докумантацията. 9. Декларация, в която трябва да са посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители Прил. към докумантацията; 10.Декларация за използване/неизползване ресурсите на трети лица извън подизпълнителите Прил. към докумантацията; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП - Прил. към докумантацията; 12. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - оригинал или нотариално заверено копие; 13 Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция) - Прил. към докумантацията; 14. Доказателства за техн. възможности, посочени в Раздел III.2.3) от настоящото обявление; 15. Декларация (по образец Прил. към докумантацията) за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП; ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1. Техническо предложение към офертата, включващо: 1. Предлаган подход, план за работа и организация. 2 Стратегия за контрол върху технологичната последователност на строителните процеси. Прил. към докумантацията; ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: 1.Ценово предложение (оригинал) - Прил. към докумантацията;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е регистриран или е започнал дейността си. Документите се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; или чрез: - Удостоверение от банка, потвърждаващо, че участникът разполага със собствен финансов ресурс в оригинал или нотариално заверено копие. * Участниците могат да представят междинни ОПР и Баланс за 2014 г., заверени съгласно местното законодателство на участника. * Участниците не предоставят ОПР и Баланс, в случай, че същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. * Чуждестранните участници представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи, съобразно Националното им законодателство. * Всички документи, представени на чужд език, трябва да бъдат представени и в превод. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Забележка: Всички документи, предоставени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език, с изключение на документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които се представят в официален превод. При участие на обединения, които не са юридически лица, минималните изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците се прилагат към обединението като цяло. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката (за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, за пътни, дневни и други разходи, съпътстващи изпълнението на поръчката до окончателното заплащане на услугата) в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лв
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Представя се валиден лиценз или съответно удостоверение за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г.,съответно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, придружени от списък на правоспособните физически лица – неразделна част от лиценза. Лицензът трябва да е в срока на неговата валидност. Когато участникът е чуждестранно лице, се представя копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 2. Списък на изпълнените договори за консултантски услуги за независим строителен надзор, изпълнени от участника за период от 3 (три) години назад, считано от крайната дата за подаване на офертите, придружен с удостоверение от възложителя/ите, който/които са получатели на услугите, в което се посочва какви услуги съдържа предметът на договора и точната дата, на която е прието неговото изпълнение. Забележка: Списъкът трябва да съдържа само договори, чието изпълнение е прието от възложителите, включително и в 2014 г., ако има такива. 3. Валиден сертификат за въведена интегрирана система ISO 9001:2008 за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката или да приложи доказателства за внедрени еквивалентни мерки. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. * При участие на обединения, които не са юридически лица, изискванията за притежаван Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012г.) или Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността за лица регистрирани на територията на Р. България или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство и внедрени системи/еквивалентни мерки в областта на услугите по извършване на независим строителен надзор, съответстващи на стандарта ISO 9001:2008, се прилагат към онези съдружници в обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в
Минимални изисквания: 1. Съгласно чл. 49, ал. 1 от ЗОП, Възложителят, като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка, изисква участникът да притежава валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (Приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., обн., ДВ, бр. 99 от 11.11.2003 г., ... изм. и доп., бр. 104 от 27.12.2011 г.) или да притежава издадено от Началника на Дирекцията за национален строителен контрол и вписано в нарочен регистър Удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ (в редакцията му от обн., ДВ, бр. 1 от 02.01.2001 г., в сила от 31.03.2001 г., … изм. и доп., бр. 82 от 26.10.2012 г., в сила от 26.11.2012 г.), при условия и по ред, определени с наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 2. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите, поне един договор за упражняване на строителен надзор. 3. Всеки участник следва да прилага внедрени системи/еквивалентни мерки в областта на услугите по извършване на независим строителен надзор, съответстващи на стандарта ISO 9001:2008.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: А.Ценово предложиние /в проценти/; тежест: 50
Показател: Б.Техническо предложиние /в проценти/; тежест: 50
Показател: Б1. Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение /в точки/; тежест: 50
Показател: Б2. Стратегия за контрол върху технологичната последователност на строителните процеси описани в техническото предложение /в точки/; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в обществената поръчка може да се закупува от Общинска администрация - Вършец, на хартиен носител по желание на заинтересованите лица, с адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, бул."България" № 10, етаж 3, стая 305, като се заплати на място или се заплаща по банков път по сметка на община Вършец BG 29 IORT 8038 8400 4180 00, BIC IORTBGSF, код 448090 в "Инвестбанк" АД, клон София - Арсеналски, офис Вършец, като докуметацията се изпраща на участника по пощата или по куриер за негова сметка. Документацията за обществената поръчка е свободно достъпна по електронен път и може да бъде свалена от сайта на община Вършец www.varshets.bg. Заплащане на документацията се изисква само в случаите на предоставянето й на място и изпращането й за сметка на участника, съгласно чл. 28, ал. 7 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

В заседателната зала на община Вършец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на следния установен режим в сградата, в която ще се извърши отварянето: легитимиране чрез документ за самоличност и записване в списък на присъстващите, в който се подписва и съответното лице, изявило желание да присъства на публичното заседание.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР) по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Oбщина Вършец, бул. България №10, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

URL: www.varshets.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Oбщина Вършец, бул. България №10, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

URL: www.varshets.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ