Версия за печат

00850-2014-0008

BG-Вършец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Вършец, бул. България №10, За: Антон Димитров Тошев, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Място/места за контакт: Общинска администрация - Вършец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varshets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varshets.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на многофункционален спортен център. Реконструкция на съществуващ стадион и изграждане на спортна зала с покрит плувен басейн в УПИ (Парц. IV) в Кв. 90 гр. Вършец”, финансиран от Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Вършец
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на СМР за реализиране на проект „Многофункционален спортен център. Реконструкция на съществуващ стадион и изграждане на спортна зала с покрит плувен басейн в у.п.и. (Парц. IV) в Кв. 90 гр. Вършец”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” включващо следните части: •Част Архитектурна (спортна зала и покрит плувен басейн) •Част Конструктивна -стоманобетонен резервоар -спортна зала -водомерна шахта. •Част Вертикална планировка •Част: Ел-технология •Част:ОВК •Озеленяване - многофункционална спортна зала •Част ВиК •Част: ВК - технология

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212225, 45212224, 45236100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони
Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СТЕНИ, ОБШИВКИ:Изпълнение на стени, Изпълнение на щендерни стени от гипсокартон,; Изпълнение на щендерни стени от влагоустойчив гипсокартон, Изпълнение на обшивка от гипсокартон около стоманени колони при зала – басейн. ПОКРИВ:СКАТЕН ПОКРИВ- ЗАЛА-Изпълнение LТ ламарина, Изпълнение на пароизолация.; Изпълнение на минерална вата.; Изпълнение на разделително фолио; Изпълнение на РУС мембрана.СКАТЕН ПОКРИВ – БАСЕЙН-Изпълнение LТ ламарина,Изпълнение на пароизолация; Изпълнение на минерална вата, Изпълнение на разделително фолио; Изпълнение на РУС мембрана.ПЛОСЪК ПОКРИВ-Изпълнение на пароизолация ;Изпълнение на топлоизолация; Изпълнение на замазка за наклон мин. 4см.; Изпълнение на полимерно-битумна хидроизолация 2 пласта, като горният слой е с минерална посипка.ПРОЗОРЦИ, ВРАТИ-Доставка и монтаж на външна алуминиева дограма; Доставка и монтаж на вътрешна алуминиева дограма; Доставка и монтаж на вътрешни интериорни врати с размер; Доставка и монтаж на вътрешни интериорни прегради с отваряне с размер; Доставка и монтаж на метални врати с различни размери.ИЗОЛАЦИИ, НАСТИЛКИ,ОБЛИЦОВКИ, ФАСАДНИ-Изпълнение на РУС фолио върху обратен насип, вкл. Обръщане; Изпълнение на топлоизолация ,Изпълнение на хидроизолация по надосновни стени, Изпълнение на топлоизолация ,Армирана циментова замазка; Изпълнение на циментова замазка; Изпълнение на топлоизолация ХРЗ 5см. с фолио при зала-басейн и тераса; Изпълнение на хидроизолация зала-басейн и тераса; Изпълнение на хидроизолация при резервоар басейн и ПП нужди; Изпълнение на варова мазилка по стени; Изпълнение на варова мазилка по тавани; Изпълнение на облицовка от стьклокерамика - корито басейн; Изпълнение на облицовка от стъклокерамика по стени; Изпълнение на настилка от гранитогрес СПА и зала - басейн и тераса; Изпълнение на настилка от гранитогрес в мокри помещения; Изпълнение на облицовка от фаянсови плочи (на вароциментов/лепилен разтвор) по стени в мокри помещения; Изпълнение на настилка от гранитогрес; Изпълнение на перваз при настилка от гранитогрес; Изпълнение на настилка от РУС; Изпълнение на перваз при настилка от РУС; Изпълнение на многослойна дървена настилка; Изпълнение на дървена подложка при дървена настилка, Изпълнение на мека подложка при дървена настилка; Изпълнение на акустичен панел по стени а зала; Изпълнение на окачен таван; Изпълнение на влагоустойчив окачен таван в мокри помещения; Изпълнение на гипсова мазилка по стени в помещения; Изпълнение на гипсова мазилка по тавани в помещения; Полагане на латекс по стени и тавани в помещения; Доставка и монтаж на трислойни фасадни панели + аквапанел на конструкция ; Доставка и монтаж на окачена фасада; Изпълнение на топлоизолация + мрежа + фасадна мазилка; Изпълнение на фасадна мазилка; Изпълнение на Еталбонд на конструкция + хидроизолация + ОЗВ плоскости + топлоизолация; Изпълнение на цокъл; Изпълнение на парапет при стълбище; Изпълнение на парапет при трибуни; Изпълнение на парапет при тераса; Изпълнение на жалузи; Полагане на боя за бетон при трибуни; Доставка и монтаж на седалки за трибуни.;Доставка и монтаж на седалки за ложа и съдии ; Доставка и монтаж на сауна с площ; Доставка и монтаж на парна баня с площ.; Доставка и монтаж на хаммам с площ; Доставка и монтаж на асансьор с две спирки в асансьорна шахта с размер, Изпълнение на външни слънцезащитни ламели.БАСЕЙН- кофраж, армировка, бетон В20, Подложен бетон-10см В10; Общо тегло за един брой стоманена конструкция 46611,85кг; Болтове.СТОМАНОБЕТОНЕН РЕЗЕРВОАР-Общо кофраж; Общо армировка.; Общо бетон В20; Подложен бетон-10см В10.СПОРТНА ЗАЛА-Общо кофраж; Общо армировка, Общо Бетон В20; Подложен бетон-10см В10; Общо тегло за за 1 брой стоманена конструкция 318845,68кг.; Изкоп; Откоси; Извозване на земни маси на депо.ВОДОМЕРНА ШАХТА-Общо кофраж 55,98м2; Общо армировка 727,82кг.;Общо бетон В20 8,112м3; Подложен 6етон-10см В7.5-1,073м3; Продължава в раздел VI.3...

Прогнозна стойност без ДДС
5665240 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 4645496.8, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 5665240 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 56 600.00 лв/петдесет и шест хиляди и шестстотин лева/. При банкова гаранция за участие, същата следва да бъде безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 1 (един) % от стойността на обществената поръчка без ДДС, внесена или учредена преди подписването на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност 30 дни по-дълъг от този на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора, в срок до 90 дни от предаването на строителството с Акт обр. 15. Паричните суми се внасят по банковата сметка на община Вършец в банка "Инвестбанк" клон София - Арсеналски офис Вършец, BG 65 IORT 8038 3300 4177 00, BIC IORTBGSF. 3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е под формата на запис на заповед, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размера на авансовото плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът е финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по т. 2.1., както следва: 1. Авансово плащане в размер 50% (петдесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни след представяне на запис на заповед издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размера на авансовото плащане и оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. Сумата на аванса се приспада от окончателното плащане, като оригинала на записа на заповед се връща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в деня на издаване на фактурата по окончателното плащане. 2. Окончателно плащане на останалата част от стойността на договора след въвеждане на обекта в експлоатация и одобряване на окончателния размер на субсидията по проекта от Държавен фонд Земеделие в срок до 30 дни, като се приспада преведения аванс и се представят следните документи: Протокол за установяване на извършените натурални видове СМР, декларация за произход, декларация/сертификат за съответствие на материалите, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (ДВ бр. 106/2006г.) и оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, подписан от тях, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата; в споразумението трябва да е посочено кой съдружник кои дейности ще изпълнява при изпълнението на поръчката. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: чл. 47, ал. 2, т.т. 1, 2, 2а (предложение първо), 4 и 5; Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определени за "свързани лица" по смисъла на ЗОП. Възложителят определя минимални и максимални стойности на показателите за оценка "Срок за изпълнение" и "Гаранционен срок", както следва: 1. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от 6 /шест/ месеца, като участници, предложили по-дълъг срок, ще бъдат отстранени от участие; 2.Гаранционният срок в месеци за новоизпълнените строителни конструкции и съоръжения, включително и за земната основа под тях, не може да бъде по-кратък от срока по чл. 20, ал. 4, т. 1 от Наредба №2 от 31.07.2003г. или да надвишава минимално предвиденият по наредбата срок двукратно, като участник, оферирал по-кратък гаранционен срок или гаранционен срок, надвишаващ двукратно предвиденият минимален по наредбата, ще бъде отстранен от процедурата. Условието е съобразно чл. 28, ал. 2, изр. второ от ЗОП. 3. В максималната прогнозна стойност на обществената поръчка се включват: 5 581 518,00 лв. без ДДС за СМР по количествената сметка и 83 722,00 лв. без ДДС за непредвидени разходи, които се оферират в отделна графа. Участник, който е предложил стойност на СМР по количествена сметка над 5 581 518,00 лв. без ДДС или цена на непредвидените разходи над 83 722,00 лв. без ДДС ще бъде отстранен от прозедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ: І. ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1. Начален документ на оферта по образец; 2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.; 3.При участници – обединения, се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Административни сведения за участника по образец; 5. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспондеция при провеждането на процедурата. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а идентифициращият документът по чл.56, ал. 1, т. 1, б. "а" от ЗОП се представя в официален превод, останалите документи се представят в превод на български език; Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6. Декларация за оглед на обекта по образец; 7. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП, с която се декларират обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП.9. Декларация, в която трябва да са посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 10.Декларация за използване/неизползване ресурсите на трети лица извън подизпълнителите; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП по образец; 12. Документ за внесена гаранция за участие копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банкова гаранция по образец; 13. Доказателства за техн. възможности, посочени в Раздел III.2.3) от настоящото обявление; 14. Декларация по образец за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП; 15.Декларация по образец за запознаване с условията на откритата процедура и с инвестиционния проект. ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1. Техническо предложение към офертата, включващо срок за изпълнение и гаранционен срок по образец; 2. Приложения към Техн. предложение: 2.1. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; 2.2. ЛИНЕЕН ГРАФИК И ГРАФИК ЗА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА РАБОТНАТА РЪКА; 2.3. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: 1.Ценово предложение (оригинал) по образец; 2. Количествено-стойностни сметки по образец. Участникът следва да разполага с регистрация в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в първа група, за изпълнение на строежи от трета или по-висока категория, или съответния валиден еквивалентен документ за чуждестранните участници за вписване в професионален регистър на държавата по регистрация, даващи право за изпълнение на СМР, предмет на поръчката, като при участници под формата на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрацията е към обединението като цяло. Изискването е продиктувано от категорията на строителния обект, вида на СМР, както и изискването на Закона за камарата на строителите и ЗУТ за регистрация на строителите, извършващи строежи от трета категория, попадащи в първа група по смисъла на чл. 5 от ПРВВЦПРС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство. Под сходни с предмета на настоящата поръчка строително – монтажни работи следва да се разбират: СМР по изграждане и/или основен ремонт на обществени и/или спортни сгради и/или зали и съоръжения. Доказателството за извършеното строителство се представя като: Посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото и вида на строителството, или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото, вида и обема на строителството и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостов. да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Списък на техническите лица, които отговарят за изпълнение на предмета на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 3. Декларация за техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. 4.Сертификат за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. * Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5.Сертификат за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 4 5. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за технически възможности и/или квалификация чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум договор с предмета на настоящата поръчка през последните 5 години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под сходни с предмета на настоящата поръчка строително – монтажни работи следва да се разбират: СМР по изграждане и/или основен ремонт на обществени и/или спортни сгради и/или зали и съоръжения. 2.Участникът следва да разполага с екип, предвиден за изпълнение на обекта, който да бъде ангажиран с изпълнението на строително–монтажните работи, както следва : 2.1. Технически ръководител – строителен инженер със специалност „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и 5 (пет ) години опит в тази област или „строителен техник”, и стаж по специалността не по-малко от 10 години. 2.2. Участникът следва да разполага със специалисти със следната квалификация: - 1бр. инженер със специалност „Електро” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и минимум 5 годишен опит в тази област; - 1 инженер със специалност „Водоснабдяване и Канализация” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и минимум 5 годишен опит в тази област - 1 инженер със специалност „Отопление и Вентилация” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и минимум 5 годишен опит в тази област; - сертифициран координатор по безопасност и здраве с минимум 2 годишен опит в тази област.За чуждестранните участници може да се представи и еквивалентен документ, съгласно законодателството на станата, където са установени. 3.Участникът в откритата процедура /сумарно обединението/ да разполага с техническо оборудване и механизация /собствени или наети/, необходими за изпълнение на обществената поръчка, както следва: минимум 2 броя бордови товарни автомобили. минимум 5 броя товарни автомобили – самосвали; 1 брой товарен автомобил с хидравличен кран и телескопична вишка, минимум 2 автокрана, минимум 2 броя багери (верижни или мобилни); минимум 1 брой булдозер, минимум 1 брой багер челен товарач (фадрома); минимум 1 брой компресор, 1 брой ръчна трамбовка 1 бр. асфалторазтилач; 2 бр. валяка от които един виброваляк; 4. Участникът следва да има внедрена система за управление съгласно стандарти : ISO 9001:2008 за управление на качество за дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка или еквивалент , издаден от акредитиран сертифициращ орган; 5. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарти: ISO 14001:2004 за управление на околната среда за дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка или еквивалент, или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: А. Финансов показател /в проценти/; тежест: 50
Показател: А1. Предложена цена /в точки/; тежест: 100
Показател: Б. Технически показател /в проценти/; тежест: 50
Показател: Б1. Техническо предложение, включващо два подпоказателя: А. Технологична последователност на строителните процеси, оценим с 10, 30 или 60 т., и Б. Управление на риска, оценим с 10, 20 или 40 т., като общият сбор се умножава по коефициент 0,5 /максимални точки/; тежест: 50
Показател: Б2. Срок за изпълнение с максимална оценка от 100 т., които се умножават по коефициент 0,3 /в точки/; тежест: 30
Показател: Б3. Гаранционен срок за новоизпълнените строителни конструкции и съоръжения, включително и за земната основа под тях, с максимална оценка от 100 т., които се умножават по коефициент 0,2 /в точки/; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в обществената поръчка може да се закупува от Общинска администрация - Вършец, на хартиен носител по желание на заинтересованите лица, с адрес: гр.Вършец, община Вършец, област Монтана, бул."България" № 10, етаж 3, стая 305, като се заплати на място или се заплаща по банков път по сметка на община Вършец BG 29 IORT 8038 8400 4180 00, BIC IORTBGSF, код 448090 в "Инвестбанк" АД, клон София - Арсеналски, офис Вършец, като докуметацията се изпраща на участника по пощата или по куриер за негова сметка. Документацията за обществената поръчка е свободно достъпна по електронен път и може да бъде свалена от сайта на община Вършец www.varshets.bg. Заплащане на документацията се изисква само в случаите на предоставянето й на място и изпращането й за сметка на участника, съгласно чл. 28, ал. 7 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

В заседателната зала на община Вършец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на следния установен режим в сградата, в която ще се извърши отварянето: легитимиране чрез документ за самоличност и записване в списък на присъстващите, в който се подписва и съответното лице, изявило желание да присъства на публичното заседание.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел II.2.1.:ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА-Изкопи на земни маси и транспорт за достигане на кота земно легло на настилките; Извозване на земни маси на депо; Насипване на земни маси с трамбоване за достигане на кота земно легло на настилките; Настилка от армирана трева; Асфалто-бетонова настилка; Тротоарни плочи; Тревни площи; Бетонови бордюри.Ел-технология-Кабел СВТ 5x2,5 мм; Кабел СВТ Зх1,5мм; Проводник ПВ-А2 1x16 оцветен на жълто-зелени ивици; Гъвкава РЕ тръба ф 32; Твърди дебелостенни тръби; Скоби за кабел ПКОМ; Дюбел пластмасов, Винт метален за дюбели поцинкован; Дюбели; Кабелни скари; Профил за окачване на кабелна скара; Г-образен елемент 90 градуса Г22 за кабелна скара; Т-образен вертикален елемент ТВ 222 за кабелна скара,Планки за окачване към таван за кабелна скара.; Елемент за съединяване С2за кабелна скара; Планка за конзола тип 1 за кабелна скара, Кабелни обувки.ЧАСТ: ОВК-ТРЪБНИ ИНСТАЛАЦИИ- Енергиен център:Котел на пелети,комплект с ел. табло с микропроцесорно управление, система за автоматично захранване; Стоманени безшевни тръби,Черни газови тръби;Подово отопление басейн и топпозахранвание съблекални-Колелекторно табло 3/4" с 2 бр. извода, комплект със спирателни кранове, обезвъздушител; Ел. отоплителни тела;Климатична инсталация фоайе зала, Климатична инсталация офиси зала, ВЪЗДУХОВОДНИ ИНСТАЛАЦИИ.Климатична инсталация басейн-Обезмъглителна камера за вътрешен монтаж с термопомпа, Климатична инсталация многофункционална зала-Покривна климатична централа Климатична инсталация Фоайе многофункционална залаРекуперативен термопомпен климатичен моноблок с термопомпаКлиматична инсталация СПА-Канален сплит - инверторен тип за работа при ниски температури,Климатична инсталация машинно помещение-Сплит за високостенен монтаж - инверторен тип работа при ниски температури;Нагнетателна вентилация съблекални многофункционална зала-Секционна климатична камера за канален монтаж;Нагнетателна вентилация съблекални басейн-Секционна климатична камера за канален монтаж;Вентилационна инсталация СВ -1WС и сауна СПА-Тръбен вентилатор.Вентилационна инсталация СВ -2 WС Битови басейн.Тръбен вентилатор.Вентилационна инсталация СВ -3 WС Битови басейн-Тръбен вентилатор. Вентилационна инсталация СВ -4 WС Битови лекарски кабинет-Тръбен вентилатор Вентилационна инсталация СВ -5 WС Многофункционална зала-Тръбен вентилатор и напор 220 Ра.Вентилационна инсталация СВ -6 WС Инвалиди-Тръбен вентилатор и напор 220 Ра.Вентилационна инсталация СВ -7 WС Фоайе многофункционална зала-Тръбен вентилатор с дебит 180 мЗ/ч и напор 220 Р.Вентилационна инсталация СВ -8 WС Фоайе многофункционална зала-Тръбен вентилатор.Вентилационна инсталация СВ -9 WС Офиси многофункционална зала-Тръбен вентилатор.Вентилационна инсталация СВ -10 Турска баня-Кръгли въздуховоди ф110 РVС. Вентилационна инсталация СВ -11 Парна баня-Кръгли въздуховоди ф110 РVС.Озеленяване - Многофункционална спортна зала.Част ВиК-Площадков питеен водопровод:Изкопи -машинен укрепен; Доставка и монтаж на в-д в изкоп от певп тр.;Площадков противопожарен водопровод;Доставка и монтаж на в-д в изкоп от ре тр. Водопроводна инсталация-спортна зала-Доставка и монтаж на тръби от гофрета.Доставка и монтаж на водомер за ст. Вода;Доставка и монтаж на ел бойлер; Доставка и монтаж на смесителни батерии ,Доставка и монтаж на циркулационна помпа;Противопожарен водопровод-спортна зала-Доставка и монтаж на в-д в сгради от поц. тр; Доставка и монтаж на в-д в сгради от поц. тр;Противопожарна помпена станция-Доставка и монтаж в сграда на черни стоманени безшевни тръби Дъждовна канализация -спортна зала-Изкоп; Доставка и монтаж на дебелостенни рvс, Доставка и монтаж на РVС за вт вътрешни;Битова канализация -спортна зала; Доставка и монтаж на дебелостенни РVС; Доставка и монтаж на РVС с фасонни части; Доставка и монтаж на разл.в-ве мивки; Доставка и монтаж на писоар,клозет;ЧАСТ: ВК:Пречиствателна инсталация басейн-Филтърна група с преливник; Електрoтабло за захранване и управление на басейн,тръби, меден кабел,стълба.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Oбщина Вършец, бул. България №10, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

URL: www.varshets.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Oбщина Вършец, бул. България №10, България 3540, Вършец, Тел.: 09527 2222, E-mail: admin_varshetz@mail.bg, Факс: 09527 2323

Интернет адрес/и:

URL: www.varshets.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ