00183-2014-0012
Технически редакции | ||
25.09.2014 16:15 ч. : | 25/09/2014 16:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2014 16:15 ч. : | 25/09/2014 16:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-град Златоград: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Златоград, гр.Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Цветелина Бодурова - Гл. експерт ОП, България 4980, град Златоград, Тел.: 03071 2551, E-mail: oba-zlatograd@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023
Място/места за контакт: Община ЗлатоградИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.
Адрес на профила на купувача: www.zlatograd.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа на с. Ерма река, община Златоград“
Възлагане на обществена поръчка
Строителните дейности по реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа на с. Ерма река, община Златоград, предмет на възлагане с настоящата поръчка са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект 21/321/01445, финансиран по мярка 321 „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони”от Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно договор № 21/321/01445 от 14.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ, подписан между Държавен фонд „Земеделие” и Община Златоград – ползвател на помощта. Повишаването на ефективността при водопотреблението е свързано главно с намаление загубите при преноса на вода, изискващо преди всичко ремонт и реконструкция на амортизираната водопроводните мрежи. Водопроводната мрежа на с. Ерма река е изградена и функционира повече от 40 години но материалите от които е изпълнена /стоманени тръби с диаметър ф80 и ф63мм/ са вече остарели и амортизирани и следва мрежите да бъдат реконструирани.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно работния проект, техническата спецификация и количествената сметка от документацията за участие в процедурата.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 6 380 (шест хиляди триста и осемдесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Златоград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За участниците са задължителни единствено условията, посочени в образеца на банкова гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG63STSA93003332230450. В този случай документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в копие. В гаранцията за участие следва да бъде посочен номера на решението за откриване на процедурата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без включен данък добавена стойност. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност до 3 (три) месеца, след изтичане срока за изпълнение на договора. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Финанс. на строителството е по мярка 321 „Основни услуги на населен. и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) за периода 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земед. фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно Договор № 21/321/01445 от 14.12.2013 год. за отпускане на фин. помощ, подписан между Държавен фонд „Земеделие” и Община Златоград. Цената по договора се заплаща както следва: 1. авансово плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер до 20 % ( двадесет процента) от стойността, посочена в чл. 3, ал. (1) от договора, което се осъщ. до 10 работни дни, считано от изпълн. на следните кумулат. условия: а) подписване на Протокол Обр. 2 за откриване на строит. площадка и опред. на строит. линия и ниво на строежа за всеки един обект; б) предост. на банкова гаранция за аванс. плащане в размер до 20 % (двадесет процента) от стойността, посочена по чл. 3, ал. (1), издадена в полза на Възложителя със срок на валидност до изтичане на крайния срок за изпълнение на договора съгл. образец; и в) представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. 2. междинни плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база на действ. изпълнени работи, след подписване на протокол за извърш. СМР и след предст. на оригин. фактури. Общият размер на аванс. и междинни плащания не може да надхвърля 70% от сумата по чл. 3, ал. 1 от договора. Забавяне на плащ. от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 3 месеца не е основание за спиране на изпълн. на СМР, предмет на договора, от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В тези случаи на забавено плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи неустойки. 3. Окончат. плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, което се осъществява до 10 работни дни след изпълнение на след издаване на Разреш. за ползване на обект (Акт обр.16), както и оригинална фактура за дължимата стойност. Окончат. плащaне се изчислява като стойност, след като се приспаднат аванс. и междинните плащания. Преди всяко едно плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва 100% документ. проверка и проверка по место на изпълн. за удостов. извършв. на заявените за плащане работи, като всяка документ. проверка и проверка на място ще се документ. с протокол. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ възстан. на сумата, която не е призната за плащане от УО по вина на Изпълнителя. Непредв. разходи за строит. и монтажни работи са допустими в общ размер на 5 % (пет проц.) от общата договор. стойност на СМР. Заплащ. и доказв. на изпълнените непредв. разходи се извършва на окончат. плащане срещу представ. от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: а) протокол за приемане на изпълнени СМР, подписан от Възложителя, Изпълнителя и консултанта, упражняващ строит. надзор за непредв. СМР; б) други необх. док., обосноваващи изпълнението на непредв. СМР; в) представени отчет, сметка и фактура; Остойност. на непредв. разходи за СМР, които не са предв. в КСС се извършва по ценовите показ., посочени в ценовата оферта на изпълн., съставляваща неразделна част от договора. Под „непредв. разходи за строителни и монтажни работи“ ще се разбират разх., свързани с увелич. на заложени колич. строит. и монтажни работи и/или добавяне на нови колич. или видове строит. и монтажни работи, които към момента на разраб. и одобряване на техн. или работен инвестиц. проект обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълн. на дейностите са обективно необходими за въвежд. на обекта в експлоатация. Плащан. се извършват по банков път по банкова сметка на Изпълнителя, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сумата, която не е призната за плащане от Договарящия орган по вина на Изпълнителя.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор за създаване на обединение/консорциум. Документът се представя от Участника в копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението /в случай, че участниците в обединението са решили да разпределят дейностите си по изпълнение предмета на поръчката/. Лицето, определено да представлява консорциума /обединението може да бъде посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/ консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Във връзка с упражняване на правото, произтичащо от нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Златоград (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.zlatograd.bg/, Рубрика „Профил на купувача (обществени поръчки)“. На основание на чл.28 ал.6 от ЗОП документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е публикувана на профила на купувача http://www.zlatograd.bg/, Рубрика „Профил на купувача (обществени поръчки)“ и желаещите могат да я изтеглят безплатно до срока за получаване на документация. Всяко лице поискало да му бъде предоставена документацията, включително да му се изпрати за негова сметка може да направи това на адрес - гр. Златоград - 4980, ул. „Стефан Стамболов” № 1, Център за информационно и административно обслужване, фронт-офис - каса, всеки работен ден от 08.30 до 17.30 часа до датата, посочена в раздел IV.3.3. „Условия за получаване на документация за участие” от обявлението за обществена поръчка. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 08.30 до 17.30 часа. Цената на документацията в този случай е 6 (шест) лева с включен ДДС. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в български лева, както следва: - IBAN - BG68STSA93008432230400, - BIC код - STSABGSF, - банка: „ДСК“ ЕАД, Филиал Златоград, - вид плащане – 447000 При подготовка на офертата си участниците могат да извършат оглед и самостоятелно проучване на строителната площадка. Огледът се извършва всеки работен ден от 09.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.00 ч. Лица за контакти: Севдалин Хаджиев, тел. 0895509074 и Иванка Сувариева, тел. 0887395773. За извършения оглед и самостоятелно проучване на обекта, участникът подписва декларация за запознаване със състоянието на обекта по образец. Инвестиционният проект се намира в сградата на общинска администрация – гр. Златоград, ет. 6, лица за контакт – Севдалин Хаджиев, тел. 0895509074 и Иванка Сувариева, тел. 0887395773 и е на разположение на участниците.
Български
180
Заседателната зала в сградата на ОА Златоград
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект 21/321/01445, финансиран по мярка 321 „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони”от Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно договор № 21/321/01445 от 14.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ, подписан между Държавен фонд „Земеделие” и Община Златоград – ползвател на помощта.
І. Продължение от раздел III.2.1: 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители. В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образеца от документацията, която също се представя в плик №1. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5; 10. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършеното строителство; 11. Сертификат за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 12. Списък на техническите лица, които отговарят за изпълнение на предмета на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 13. Декларация за запознаване със състоянието на обекта на поръчката. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“-Технич. предложение и ако е прил. декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Технич. предл. трябва да бъде изготвено при съблюдаване на пълното описание на предмета на поръчката и техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката – документи и образци, поставени в ПЛИК №2 и следва да съдържа: Срок за изпълнение на предмета на обществената поръчка; Общ гаранционен срок за изпълнените строително-монтажни работи на строителния обект; Линеен календарен график за изпълнение на поръчката. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”- Ценово предложение на участника, изготвено съобразно образец, и съдържащо: Остойностена количествена сметка, в която се посочват единични цени и стойност на всяка позиция, както и обща цена, придружена с анализи за образуване на единичните цени за всяка една позиция и дейност. Участниците представят като неразделна част от ценовото си предложение и анализи за образуване на единичните цени за всяка една позиция и дейност. ІІ. Документацията за участие е достъпна по електронен път на официалния интернет адрес на общината www.zlatograd.bg, раздел "Профил на купувача/обществени поръчки". Настоящото обявление е изпратено по електронен път, поради което срокът за подаване на еферти е намален със 7 дни. Срокът се намалява и с още 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава от лицата, определени съгласно ал. 7 на чл. 120 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепядства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10- дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата може да се подава в десетдневен срок, определен съгласно ал. 5 на чл. 120 от ЗОП. Съгласно чл. 121 от ЗОП жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. При обжалване на решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата са приложими разпоредбите на част ІV, гл. ХІ „Обжалване“ от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ