Версия за печат

00145-2014-0151

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121082521

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Пламена Ранчева, България 1303, София, Тел.: 02 9261470, E-mail: Plamena.Rancheva@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.noi.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/index.php/aboutbg/buyer/currentbuyer.

Електронен достъп до информация: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/282-cu.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, зареждане/монтаж на консумативи и консумативни резервни части /TONER, FUSER OIL, P/R BELT,DEVELOPER/, осигуряващи непрекъснат работен процес за отпечатването на 7 500 000 броя копия(клика) от високопроизводителна принтерна система Xerox DocuPrint 180 EPS за нуждите на Националния осигурителен институт.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на дейностите от обхвата на обществената поръчка е мястото на експлоатация на техниката в сградата на ЦУ на НОИ, намираща се в 1303 София, бул."Ал. Стамболийски" №62-64.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Доставка, зареждане/монтаж на консумативи и консумативни резервни части /TONER, FUSER OIL, P/R BELT,DEVELOPER/, за отпечатването на 7 500 000 /седем милиона и петстотин хиляди/ броя копия от високопроизводителни принтерни системи Xerox DocuPrint 180 EPS. Доставените консумативи трябва да са нови(нерециклирани), да осигуряват качествен и непрекъснат процес на работа на високопроизводителна принтерна система Xerox DocuPrint 180 EPS. 2.Изнасяне на отпадъчните материали от производствения процес (бутилки с отпадъчен тонер и девелопер, филтри, електронни и електрически компоненти и пр.). 3.Избраният изпълнител ще следи за необходимостта от доставка на необходимите количества консумативи и консумативни рвзервни части, с оглед осигуряване на непрекъснатата работа на високопроизводителните принтерни системи Xerox DocuPrint 180 EPS”. 4.Избраният изпълнител ще следи за периодичното изнасяне на отпадъчните материали съгласно Техническото задание към поръчката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30125100

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
181500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 117 - 206633 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 119 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка, зареждане/монтаж на консумативи и консумативни резервни части /TONER, FUSER OIL, P/R BELT,DEVELOPER/, осигуряващи непрекъснат работен процес за отпечатването на 7 500 000 броя копия(клика) от високопроизводителна принтерна система Xerox DocuPrint 180 EPS за нуждите на Националния осигурителен институт.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ИНФО-АДЛ” ЕОО; ЕИК: 130310582, р-н Красно село, ул. „Докатска планина” № 16, България 1407, София, Тел.: 02 8688084, E-mail: infoadl@infoguard.net, Факс: 02 8685323

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 183000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 181500 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2014 г.