Версия за печат

00116-2014-0002

BG-Лом: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лом, ул. "Дунавска" 12, За: Мария Преслвова, Р България 3600, Лом, Тел.: 0971 69138, E-mail: lom.municipality@lom.egov.bg, Факс: 0971 66026

Място/места за контакт: Община Лом

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://adm.lom.bg.

Адрес на профила на купувача: http://adm.lom.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване за Търговско - логистичен център за развитие на трансграничен бизнес и търговия по проект „Съвместно изграждане на центрове за трансграничен бизнес и търговия в гр. Лом(България) и Дабулени (Румъния)“, договор № 95902/21.12.2012г. по ПТГС Румъния – България 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Лом
Код NUTS: BG312
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е „Доставка на оборудване за Търговско - логистичен център за развитие на трансграничен бизнес и търговия по проект „Съвместно изграждане на центрове за трансграничен бизнес и търговия в гр. Лом(България) и Дабулени (Румъния)“, договор № 95902/21.12.2012г. по ПТГС Румъния – България 2007-2013 г.” Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на Договор № 95902/21.12.2012г. MIS-ETS Code 613 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007-2013 г. За обезпечаване на нормалното функциониране на обект Търговско - логистичен център за развитие на трансграничен бизнес и търговия е необходимо да бъде доставено офис оборудване и обзавеждане. 1. стол посетителски – 82 бр. за зали семинари с 50 места и 32 места 2. офис столове – 10 бр. за офиси и кабинети, инфо център 3. столове – 6 бр. за зали семинари 4. столове – 24 бр. за конферентна зала с 24 места 5. маси – 3 бр. за зали семинари 6. маса – 8 бр. за зала 24 места 7. бюра – 10 бр. за оборудване офиси, кабинети, инфо център 8. търговски маси/изложбени щандове – 46 бр. за провеждане на търговско изложение 9. компютърна конфигурация – 10 бр. за оборудване на офисите, кабинетите, инфо центъра 10. мултифункционално устройство – 2 бр. за оборудване на инфо център и кабинет управител 11. непрекъсваемо захранващо устройство UPS – 4 бр. за оборудване на офисите, кабинетите, инфо центъра 12. принтер – 4 бр. за кабинети 13. програмно осигуряване – 10 бр. за компютри 14. шкаф 2/5 врати c рафтове, височина 181 см. – 6 бр. за обзавеждане работни офиси, кабинети, инфо център 15. шкаф 1/2 врати с рафтове, височина 146 см. – 6 бр. за обзавеждане работни офиси, кабинети, инфо център 16. шкаф 2/3 врати с рафтове, височина 111 см. – 6 бр. за обзавеждане работни офиси, кабинети, инфо център; 17. телефон, факс – 2 бр. за кабинети 18. телефон, факс – 1 бр. за инфо център 19. телефон – 4 бр. за офиси; 20. масичка – 6 бр. за обзавеждане офиси и кабинети 21. фотьойли - 12 бр. за обзавеждане офиси и кабинети 22. Канапе двойка – 6 бр. за обзавеждане офиси и кабинети 23. Конферентна техника - система за симултанен превод, дискусионна микрофонна система, презентационна техника, озвучителна техника, видео оборудване – 1 бр. за оборудване семинарни и конферентна зали

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39200000, 30200000, 48000000

Описание:

Мебелировка
Обзавеждане
Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети и информационни системи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
97700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 50
Показател: Предложена цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 602262 от 07.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 157 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на оборудване за Търговско - логистичен център за развитие на трансграничен бизнес и търговия по проект „Съвместно изграждане на центрове за трансграничен бизнес и търговия в гр. Лом(България) и Дабулени (Румъния)“, договор № 95902/21.12.2012г. по ПТГС Румъния – България 2007-2013 г.”
V.1) Дата на сключване договора
19.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ„МИВОЛТА - ВОЛОДЯ ЕВСТАТИЕВ“, ЕИК по БУЛСТАТ 105034452, ул. “Кн. Ал. Батенберг” №8, Р България 3700, Видин, Тел.: 0898 564290

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 97700 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на Договор № 95902/21.12.2012г. MIS-ETS Code 613 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проект „Съвместно изграждане на центрове за трансграничен бизнес и търговия в гр. Лом(България) и Дабулени (Румъния)“ по Програма за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор