Версия за печат

00377-2014-0006

BG-Велико Търново: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vik-vt.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-vt.com/?mod=info&show=36.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги, предоставени от "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново на абонатите на Дружеството, по обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: За обособени позиции № 1 и 2: Територията на гр. Велико Търново и област Велико Търново; мястото за изпълнение на обществената поръчка съвпада с населените места на територията на област Велико Търново, в които ще се извършва услугата, подробно описани в техническата спецификация.
Код NUTS: BG32
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да предостави услуги, свързани с инкасиране от името на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и за негова сметка, сумите за предоставени ВиК услуги на абонатите на Дружеството. 2) След съгласуване с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ включва нови и премахва съществуващи населени места от списъка на населените места, в които се инкасират суми за предоставени ВиК услуги от абонатите на дружеството (Приложение № 1 към договора) по параметрите, условията и възнаграждението в ценовата оферта, по която ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е спечелил обществената поръчка. 3) За извършените услуги ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение (комисионна) в размера, при условията и в сроковете, уговорени в договора. 4) Инкасирането на сумите се извършва в обособените пунктове на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, находящи се на територията на Областна пощенска станция (ОПС) Велико Търново, подробно описани в Декларация за наличие на работни помещения, която е неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 611395 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ОП-12-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за услуга за инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги по Обособена позиция № 1: Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя, чрез използване на софтуер на Възложителя
V.1.1) Дата на сключване договора
23.09.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.08.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БЪЛГАРСКИ ПОЩИ" ЕАД, ГР. СОФИЯ; ЕИК 121396123, гр. София, ж.к. "Студентски град", ул. "Акад. Стефан Младенов" № 1, бл. 31, Република България 1700, София, Тел.: 064 803344, E-mail: North-Central@bgpost.bg, Факс: 064 800775

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ОП-12-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за услуга за инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги по Обособена позиция № 2: Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги по предварително разпечатани фактури в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя и регистриране на инкасираните фактури в съвместим обмен на данни
V.1.1) Дата на сключване договора
23.09.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.08.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БЪЛГАРСКИ ПОЩИ" ЕАД; ЕИК 121396123, гр. София, ж.к. "Студентски град", ул. "Акад. Стефан Младенов" № 1, бл. 31, Република България 1700, София, Тел.: 064 803344, E-mail: North-Central@bgpost.bg, Факс: 064 800775

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 160000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № ОП-7/26.06.2014 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Общата стойност на всеки договор се формира на база Ценовата оферта на Изпълнителя за всички извършени услуги, съобразно необходимостта от инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги, предоставени от "В и К Йовковци" ООД на абонатите на дружеството с цел обезпечаване стопанската дейност на Възложителя и съгласно Раздел ІІІ, чл. 4 от договора през срока на неговото действие. Точна информация за стойността на договорите ще бъде изпратена на АОП в едномесечен срок след приключване изпълнението на всеки договор за обществена поръчка или след предсрочното му прекратяване съгласно разпоредбите на чл. 44, ал. 9 от ЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП