Версия за печат

01270-2014-0003

BG-гр. София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СО - район "Подуяне", гр. София, ул. "Плакалница" №51, бл.59, За: Лилия Геринска - н-к отдел "ПНО и ЧР" 02 8146162, инж. Румен Николов - гл. експерт "ИИ" 02 8146121, Р. България 1517, гр. София, Тел.: 02 8146161, E-mail: raion@poduiane.info, Факс: 02 8471871

Място/места за контакт: инж. Лина Грънчарова н-к отдел „ИИБЕ”

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http//www. poduiane.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Работен проект (РП) за обект „Канализация и подмяна на съществуващи водопроводи в кв.150, м. „Суха река-Ботевградско шосе север“ фаза – работен проект на територията на Столична община – район „Подуяне”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Работен проект (РП) за обект „Канализация и подмяна на съществуващи водопроводи в кв.150, м. „Суха река-Ботевградско шосе север“ фаза – работен проект на територията на Столична община – район „Подуяне””. При изпълнение на поръчката следва да се извършат действия подробно посочени в заданието за проектиране, а именно: 1. Да се изготви Работен проект за обекта въз основа на одобрени идейни проекти; Работните проекти по отделните части, следва да бъдат комплектовани с количествени сметки за всички видове СМР. Услугата следва да съответства напълно на техническите и нормативни изисквания посочени в заданието, изработено от „Софинвест” ЕООД и утвърдено от зам. кмет на Столична община. Работният проект, следва да бъде съобразен с изготвените и съгласувани идейни проекти. При извършване на услугата, проектът да бъде представен за съгласуване със: „Софийска вода“ АД, „София-газ“ ЕАД, „Виваком“-БТК ЕАД, „Топлофикация-София“ АД, „ЧЕЗ-Р.България“ АД, „Улично осветление“ ЕАД, СРИОКОЗ, СД, „ПБЗН“, СО – Дирекция „Зелена система“, СО – дирекция „Софийски кадастър“ и НАГ; Мястото за изпълнение на поръчката:гр. София, кв. „150”, м. „Суха река-Ботевградско шосе север“, находящ се на територията на Столична община – район „Подуяне”; Изпълнителят е длъжен да предаде на Възложителя работни проекти, като отделните части на проекта да бъдат изготвени от правоспособни проектанти и представени в 5/пет/ екземпляра на хартиен носител, включително и на магнитен носител /СД/. Работните проекти, следва да бъдат комплектовани с количествени сметки по всички части за видовете СМР, които следва да бъдат представени на хартиен и магнитен носител на Възложителя.При изработване на проекта, следва да се предвиди възможност за етапно изграждане на същия, както следва: Канализационни клонове № клон 21, клон 20, клон 19, клон 18 и съпътстващата водопроводна мрежа.Главен клон I –клон 5, клон 4, клон 3/част/, клон 2, клон1 и съпътстваща водопроводна мрежа; Канализационни клонове №№ клон 27, клон 26, клон 25, клон 24, клон 23, клон 29-изграден, клон-28-изграден, клон 30 и съпътстваща водопроводна мрежа; Главен клон II- клон 17, клон 15, клон 13, клон 12, клон 9, клон 7 и клон 16, клон 14, клон 11, клон 10, клон 8 и съпътстваща водопроводна мрежа-етапът да се проектира, след провеждане на процедура за осигуряване на сервитут за клон 17 и изпълнение на Решение на ЕТИС за кв.150/ПУП/. Така направена забележка изисква при разработване на проекта следното: В конкретния случай, следва да се определи необходимия сервитут по трасето на клон 17 като се запази сервитута за бъдещия колектор. Проектантът, преди започване на РП да направи обследване и докаже възможност за заустване на отпадъчните води в точка 67 от съществуващия конализационен колектор по ул. „Витиня“. Да се обследва и докаже възможността за отпадане на клон 17 от РП.При възможност за отпадане на клон №17 да се представи становище на „Софийска вода“ и НАГ. РП да съдържа: част ВиК, част „Геодезия“, част „Геология и хидрогеология“, част „“Канализация“, част „Отводняване“, част „Водоснабдяване“ част „Електро“, част „Улично осветление“, част „Телекомуникации“, част „Газоснабдяване“, част „Пътни работи“, част „Временна организация на движението“, част „План за безопасност и здраве“, част „Пожарна безопасност“, част „План за управление на строителните отпадъци“. Освен посочените по-горе части на работния проект, следва да се представят и КСС за всички видове СМР по отделните части. РП да бъде съобразен с одобрения ИП „Канализация и подмяна на съществуващи водопроводи в кв.150, м. „Суха река-Ботевградско шосе север“ изготвено от ОП „София –проект“, приет с протокол на ЕТИС от 01.03.2011г. с одобрен 1-ви вариант по част „Водоснабдяване“ и 1-ви вариант по част „Канализация“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобреното техническото задание и одобрените ИП.

Прогнозна стойност без ДДС
83333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 833 (осемстотин тридесет и три) лв. представляваща 1% от стойността без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: банкова гаранция за срока на валидност на офертата на участника (представя се оригинал) или депозит на парична сума внесена по сметка на: Столична община-район „Подуяне”, „Общинска банка” АД, ФЦ „Мария Луиза” IBAN- BG24SOMB91303326305301, BIC-SOMBBGSF с изписване предмета на обществена поръчка. (представя се копие, заверено от участника). Формата на гаранцията за участие се избира от участника. При депозит - гаранцията за участие, следва да е постъпила по сметката на Възложителя към датата на подаване на офертата. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена на договора за обществена поръчка без ДДС, която се представя при подписването му в една от следните форми: парична сума внесена по сметка на Столична община-район „Подуяне”, „Общинска банка” АД, ФЦ „Мария Луиза”, IBAN - BG24SOMB91303326305301, BIC-SOMBBGSF с изписване предмета на обществена поръчка (представя се оригинал на платежния документ) или банкова гаранция, издадена безусловна и неотменима в полза на Столична община-район „Подуяне” с падеж на банковата гаранция 3 месеца след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка (представя се оригинал). Изпълнителят сам избира формата на гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения или сдружения, което отговаря на предварително обявените условия. Възложителят, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение се прилагат документите посочени в чл. 56, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват определени факти и обстоятелства, които Възложителят е поставил в настоящата процедура с декларации и образци утвърдени от Възложителя, неразделна част от процедурата. Неразделна част от настоящата процедура са одобрените идейни проекти от ОП „София-проект“ части „Водоснабдяване“, „Инженерногеоложко проучване“, „Канализация“, изходни данни на „ГИС-София“ ЕООД, Протокол на ЕТИС/01.03.2011г; съгласувани изходни данни от „София-газ ЕАД“, „Софийска вода“ АД, „ЧЕЗ разпределение България“ АД, „Виваком“ АД, „Улично осветление“ ЕАД, „Топлофикация София“ ЕАД, „Столичен електротранспорт“ ЕАД. На „профила на купувача“ на интернет адрес: http//poduiane. Info, Възложителят е публикувал одобрения идеен проект, както и всички съгласувани изходни данни от съответните институции, протоколът на ЕТИС и заданието, необходими за изработване на работния проект. Участникът е длъжен да попълни образците одобрени от Възложителя и да изготви онези документи, които Възложителят е посочил в документацията. Приложими технически спецификации по чл.30, ал.1 от ЗОП и нормативните актове, които поставят изисквания към услугата, предмет на настоящата процедура: Наредба №4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; Наредба №7/22.12.2003г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони; Наредба №8/28.07.1999г. за правила и нормативи за разполагане на технически проводи и съоръжения в населените места; Наредба №1з-1971/29.10.2009г. за строително-технически правила и нормативи за осигуряване на безопасност при пожари; Закон за водите; Наредба №2/22.03.2005г. на МРРБ за проектиране, изграждане и експлоатация на водоснабдителните мрежи; Наредба № РД-02-20-8/17.05.2013г. за проектиране, изграждане и експлоатация на канализационни системи; Наредба № 2/08.06.2011г. за издаване на разрешителни за заустване на отпадъчни води във водни обекти;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата трябва да посочат единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. /Участникът представя декларация подписана и подпечатана от представляващия/. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата и съответните документи посочени от Възложителя се представят, съгласно изискването на чл.56, ал.4 от ЗОП; Декларация по чл.47, ал.9 във връзка с ал.1 и ал.5 от ЗОП – образец на възложителя;Доказателство за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.2 от ЗОП. Участникът следва да представи за всички проектанти, ангажирани в изпълнението на настоящата процедура документ за пълна проектантска правоспособност, издаден на името на съответния проектант и валиден към датата на провеждане на търга. В случай на участие на чуждестранни лица, възложителят ще приеме еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава пълна проектантска правоспособност, издаден от компетентните органи, съгласно националния му закон. (представя се копие от документа издадено от съответната браншова организация, заверено от участника).Когато участникът в процедурата е обединение – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранцията /при парична сума/ следва да е по сметка на Възложителя към датата на подаване на офертата.Декларация за липсата на свързаност с друг участник или кандидат по чл.55, ал.7 от ЗОП – образец на възложителя;Техническо предложение ведно с линеен график. – образец на възложителя; Декларация, че участникът към датата на подаване на офертата има застрахователна полица „Професионална отговорност” – образец на възложителя. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП- Декларацията не е образец и се представя само ако участникът или кандидата прецени. Декларация от участника за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители. Декларацията не е образец. Същата се подготвя от участника, само ако ще ползва такива подизпълнители. В случай, че не се използват такива не се представя декларация.Ценово предложение – образец на Възложителя;Заявление за участие – съдържащо данни за срок на валидност на офертата и приемане проекта на договора-образец на възложителя. Административни сведения-образец на Възложителя.Списък на документите и информацията съдържаща се в офертата, подписана от участника – образец на възложителя.Проект на договор;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят поставя изискване към участниците за необходим финансов ресурс, с който разполага участникът или кандидата, който следва да е наличен в размер на 30 на сто от прогнозната стойност на обеществената поръчка. Участникът следва да докаже това обстоятелство като представи удостоверение от банка или да посочи, че такъв финансов ресурс участникът или кандидата притежава, като тази информация е публикувана в публичен регистър в Р.България и посочи информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че кандидатът по обективни причини не може да представи така поисканите документи по чл.50 от ЗОП, възложителя прилага хипотезата на чл.50, ал.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: Възложителят поставя изискване към участниците за необходим финансов ресурс, с който разполага участникът или кандидата, който следва да е наличен в размер на 30 на сто от прогнозната стойност на обеществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на услуги, които са сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3/три/ години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата. Участникът представя списък – образец на Възложителя.Участникът следва да разполага с експерти, които да притежават нужната квалификация и правоспособност за изработване на необходимите части на работния проект по отношение на видовете строежи по отделни категории, съгласно чл.137, ал.1 от ЗУТ. Всички проектанти следва да отговарят на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). Участникът следва да представи поименен списък с експерти по следните части: ВиК – инж. водопровод и канализация; „Пожарна безопасност“ – инж. ВиК, като се посочи № на издаденото удостоверение за изкаран курс за „ПБ“ за инженерна Вик; „ Геодезия“, „Геология и хидрогеология“, „Пътни работи“ – „ВОД“; „Конструкция“, „ПУСО“ – инж. , като се посочи № на издадено удостоверение за изкаран курс за проектиране на „ПУСО“. Участникът представя списък – образец на Възложителя, в който посочва образованието и прилага издаденото удостоверение от браншовата организация. Към списъка всеки един от експертите следва да попълни и декларация за ангажираност - образец на Възложителя с посочване на изисканите данни от Възложителя.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи и минимум две удостоверения, издадени от получателя на услугата /този който е възложил проекта/ или компетентен орган или да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга. Издадените две удостоверения следва да кореспондират със списъка, в който е посочен контрагента на получената услуга за проектиране.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

№ на Възложителя, под който е изведена поръчкта.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

София, ул. "Плакалница" №51 - административна сграда на районната администрация - зала 321 - 3-ти етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, както и всяко друго лице проявило интерес към обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Участник изпратил офертата по пощата носи отговорност за навременното й получаване от Възложителя. Офертата се поставя в Пликът, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят всички документи, изисквани от възложителя съгласно чл. 56 от ЗОП и настоящата документация, отнасящи се до критериите за подбор на участника; 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят следните документи: техническо предложение за изпълнение на поръчката; ведно с линеен график и ако е приложимо Декларацията по чл.33, ал.4 от ЗОП; 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Всеки участник в процедурата има право да представи само един комплект офертни документи. Всички документи, представени от участника се представят в копия заверени от участника с надпис: вярно с оригинала, подпис и печат, освен когато, възложителят е поискал представяне на документ в оригинал. Документите на чужд език се представят в превод, заверени от участника.Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на СО – район “Подуяне”, ул.”Плакалница” № 51 или се изпраща чрез пощенски оператор. В последния случай, участникът носи отговорност за навременното пристигане на офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ