00808-2014-0004
Технически редакции | ||
23.09.2014 17:15 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.09.2014 17:15 ч. : | 23/09/2014 16:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.09.2014 17:15 ч. : | 23/09/2014 16:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, бул. Г. М. Димитров №52А, За: Петър Ангелов, Република България 1797, София, Тел.: 02 9864588, E-mail: damtn@damtn.government.bg, Факс: 02 9861707
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.damtn.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.damtn.government.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=8&lang=bg..
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Подобряване на административното обслужване на потребителите чрез изграждане на информационно-комуникационна система”
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Изграждане на информационно – комуникационна система на ДАМТН за предоставяне на електронни услуги и електронен регистър на видовете съоръжения с повишена опасност (СПО) и модули за интеграция с външни системи и регистри”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”. Водещата й цел е осигуряване на стандартна и съвместима информационно-комуникационна среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса от страна на ДАМТН. В предмета на обществената поръчка се включва осъществяването на следните дейности: Дейност 1: "Оценка и анализ на технологичната и информационна инфраструктура на ДАМТН с цел подобряване на административното обслужване на потребителите”; Дейност 2: "Реинженеринг на административни процеси и подготовка на нормативни документи и практически ръководства”; Дейност 3: „Технологични разработки”; Дейност 4: „Разработване и внедряване на информационно – комуникационна система”.
72000000, 64226000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
623225
10.09.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
IV.3.3) Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.10.2014 г. Час: 17:00
27.10.2014 г. Час:17:00 ч.
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.10.2014 г. Час: 10:00
Дата: 28.10.2014 г. Час: 10:00
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Въвеждат се следните промени в критериите за присъждане на точки по подпоказател Т1 - Методология за изпълнение на дейностите: Текстът: "Изложението на стъпките и действията, методите за тяхното осъществяване и резултатите, които ще бъдат постигнати от реализацията им, както и логическата връзка между тях, преповтаря заложените в Техническата спецификация изисквания, без да е допълнено с тълкуване на изискванията от страна на участника, което да показва разбиране на спецификите на предмета на обществената поръчка" да се чете: "Изложението на стъпките и действията, методите за тяхното осъществяване и резултатите, които ще бъдат постигнати от реализацията им, както и логическата връзка между тях, преповтаря заложените в Техническата спецификация изисквания, без да е допълнено с тълкуване на изискванията от страна на участника." Текстът: "Описано е разпределението на задачите и отговорностите на всеки един експерт от екипа, но е видно, че същото не е съобразено с тяхното образование и професионална квалификация и/или с позиция в екипа" да се чете : "Описано е разпределението на задачите и отговорностите на всеки един експерт от екипа, но същото не е обосновано и/или не кореспондира на представения в офертата план – график и/или би довело до неравномерно натоварване на експертите, съобразно компетентностите им." Текстът:"Изложението на стъпките и действията, методите за тяхното осъществяване и резултатите, които ще бъдат постигнати от реализацията им, както и логическата връзка между тях, е съобразено с изискванията в Техническата спецификация и е допълнено с тълкуване на изискванията от страна на участника, което да показва разбиране на спецификите на предмета на обществената поръчка. Описано е разпределението на задачите и отговорностите на всеки един експерт от екипа, като същото е съобразено с тяхното образование и професионална квалификация и с позицията им в екипа." да се чете: "Изложението на стъпките и действията, методите за тяхното осъществяване и резултатите, които ще бъдат постигнати от реализацията им, както и логическата връзка между тях, е съобразено с изискванията в Техническата спецификация и е допълнено с тълкуване на изискванията от страна на участника. Описано е разпределението на задачите и отговорностите на всеки един експерт от екипа, като същото е обосновано, кореспондира на представения в офертата план – график и предвижда равномерно натоварване на експертите, съобразно компетентностите им." За справка, моля вижте актуализираната методика за оценка, публикувана в профила на купувача.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
23.09.2014 г.
Възложител