Версия за печат

01558-2014-0023

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Росица Станкова, инж. Надя Ганева, РБългария 1080, София, Тел.: 02 8907305; 0886 101855, E-mail: rstankova@bdz.bg, nganeva@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", отдел "ИТК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=opentyrgove.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Внедряване на система за локализиране и проследяване на железопътния транспорт във връзка с проект „Мултимодална платформа „Адриатика – Дунав – Черно море”, финансиран по Оперативна програма за транснационално сътрудничество „Югоизточна Европа” 2007-2013 и съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Внедряване на система за локализиране и проследяване на железопътния транспорт във връзка с проект „Мултимодална платформа „Адриатика – Дунав – Черно море”, финансиран по Оперативна програма за транснационално сътрудничество „Югоизточна Европа” 2007-2013 и съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48810000

Описание:

Информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническа спецификация на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
176000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие, представляваща абсолютна сума в размер на 1 700,00 лв. със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявлението, във вид на банкова гаранция по условията на приложения към документацията образец или парична сума депозит внесена по сметката на: “БДЖ-Товарни превози” ЕООД в лева, в банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал, със срок на валидност 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора или парична сума /депозит/ внесена по банкова сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условията на плащане са посочени в раздел ІV от проекта на договор към документацията за участие. Поръчката ще бъде финансирана по Оперативна програма за транснационално сътрудничество „Югоизточна Европа” 2007-2013 и съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 1. Списък на документите, в заявлението, подписан от законния представител на кандидата или изрично упълномощено за настоящата процедура от него лице. 2. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. При участници обединения, се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в кото се посочва представляващият. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението/офертата и да представлява кандидата в процедурата. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл.47, ал. 9 от ЗОП – попълва се по приложения образец към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5.2. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия кандидата, съгласно образеца към документацията. 5.3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, за участие на подизпълнители. 5.4. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 5.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 , както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2. 6. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал. Задължително се отстраняват от процедурата кандидати при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и 5 и чл. 3, чл. 5 и § 7 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната счетоводно приключена година /заверени с подпис и печат на кандидата/

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация, съдържаща Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателства за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за доставката или услугата. 2. Списък с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Кандидатът трябва да разполага с минимум две лица, които отговарят за извършването на услугата (основни, ключови експерти), отговарящи на следните изисквания: 2.1. Ръководител екип, който да има завършено висше образование минимум степен „магистър” в областта на железопътно-транспортното инженерство или сходно и/или в областта на компютърните науки или сходно и минимум едногодишен опит в работата по финансирани от ЕС проекти, свързани с железопътен и/или интермодален транспорт. 2.2. Ключов експерт „Внедряване”, който да има завършено висше образование минимум степен „бакалавър” в областта на железопътния транспорт или сходно и/или в областта на компютърните науки или сходно и минимум едно годишен опит в работата по проекти, свързани с железопътен и/или интермодален транспорт. Изпълнителят може да подбере и наеме за изпълнението и други допълнителни експерти съгласно целите на проекта и очакваните резултати, описани в настоящото техническо задание. Всички експерти трябва да са независими и да се гарантира липсата на конфликт на интереси при изпълнение на възложените им задължения.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Предложена цена; тежест: 30%
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20%
Показател: Техническа оценка; тежест: 50%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е финансирана по Оперативна програма за транснационално сътрудничество „Югоизточна Европа” 2007-2013 и съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ