Версия за печат

00246-2014-0173

BG-с.Ковачево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: Ставри Сотиров - Ръководител Административен отдел; Татяна Татарова - специалист търговия, Тръговски отдел, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662319; 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Административен отдел, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: Татяна Татарова - специалист търговия, Република България 6265, с.Ковачево, Тел.: 042 662910, E-mail: tatarova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на битова сграда със стая за жената и павилион за пакетирани стоки

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на битова сграда със стая за жената и павилион за пакетирани стоки, съгласно количествено - стойностна сметка

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на обществената поръчка е посочен в документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
143000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 1430 лв., без ДДС (представя се в заявлението на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП). 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава в срок до 30 дни след изтичане на 16 месеца от датата на сключване на договор и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBGSF, при банка SG Експресбанк, клон Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на заявленията; - за изпълнение на договора - 17 месеца от датата на сключването му;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Финансирането на поръчката е със собствени средства. 2. Фактурирането се извършва ежемесечно, в срок до 5-о число на месеца, следващ отчетния. 3. Условия на плащане: - до 60 дни след двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изършената работа и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнител; Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Срокът на договора започва да тече от датата на подписване наряда за работа. 2. Гаранционен срок - в съответствие с чл.20, ал.4, т.3 от Наредба №2/31.07.2003г за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 3. В първоначалната оферта участниците задължително прилагат: линеен график за изпълнение на дейностите по количествената сметка, с ясно посочване на всички дейности по КС, времето за изпълнение на всяка една от дейностите (посочено в календарни дни), човекодни и брой хора, които ще участват при изпълнението, като графикът трябва да съответства на предложения срок за изпълнение на поръчката; график на работната ръка; график на механизацията. 4. Към ценовото си предложение участниците прилагат количествено-стойностна сметка и анализ на предложените единични цени за всяка от номенклатурните позиции в КСС. Анализните цени да са съобразени с УСН, ТНС или СЕК.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки кандидат представя в заявлението си: 1. Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т.1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.77, ал.3 и ал.4 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Съгласно чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението, придружен с удостоверения за добро изпълнение с посочване на стойност, дата, обем и издател на удостоверението. Възложителят изисква кандидатите да са изпълнили минимум три договора по предмета на поръчката. 2. Съгласно чл.51, ал.1, т.10 от ЗОП - данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът ще използва за извършване на строителството. 3. Съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП - заверено копие на сертификат на кандидата, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за контрол на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката. Ако сертификатът не е на български език, същия трябва да бъде преставен преведен. 4. Съгласно чл.53, ал.2 от ЗОП - заверено копие на сертификат на кандидата, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на околната среда, съгласно ISO 14001:2004 или еквивалент с обхват предмета на поръчката. Ако сертификатът не е на български език, същия трябва да бъде преставен преведен. 5. Всеки кандидат трябва да бъде регистриран в Камарата на строителите в България, за което представят доказателства по чл.49 от ЗОП. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14171

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда, Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com. Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни след датата, определена за краен срок за предаване на заявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ