Версия за печат

00186-2014-0001

BG-Троян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на белодробни болести-Троян" ЕООД, ул."Васил Левски" №253, За: Д-р Цветомила Дудевска-Управител и Бонка Петрова-Гл.Счетоводител, България 1000, Троян, Тел.: 0670 64973, E-mail: pulmohosptrojan@yahoo.com, Факс: 0670 64985

Място/места за контакт: "Специализирана болница за активно лечение на белодробни болести-Троян" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbalbb-troyan.com.

Адрес на профила на купувача: www.sbalbb-troyan.com/orders.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на медикаменти и консумативи за нуждите на „СБАЛББ-ТРОЯН” ЕООД, Троян за 2015г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: „СБАЛББ-ТРОЯН” ЕООД, Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на обществената поръчка, включва общо общо 15 групи, обособени в една позиция – МЕДИКАМЕНТИ И КОНСУМАТИВИ, съдържаща 500 (петстотин) номенклатурни единици, видни в Приложение №21.1, неразделна част от настоящата документация за участие. На основание чл. 25, ал. 3, т. 3 от ЗОП всеки участник може да участва за една или повече номенклатурни единици. Техническата спецификация е съставена от лекарствени продукти, необходими за лечебния процес в лечебното заведение за период от 12 (дванадесет) месеца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектът на обществената поръчка, включва общо общо 15 групи, обособени в една позиция – МЕДИКАМЕНТИ И КОНСУМАТИВИ, съдържаща 500 (петстотин) номенклатурни единици, с обща прогнозна стойност както следва:

Прогнозна стойност без ДДС
170000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Обектът на обществената поръчка, включва общо общо 15 групи, обособени в една позиция – МЕДИКАМЕНТИ И КОНСУМАТИВИ, съдържаща 500 (петстотин) номенклатурни единици, видни в Приложение №21.1, неразделна част от настоящата документация за участие. На основание чл. 25, ал. 3, т. 3 от ЗОП всеки участник може да участва за една или повече номенклатурни единици. Пълно описание на обекта на поръчката и съответно на лекарствените продукти /като генерични наименования/, включени в обособената позиция, е подробно представено по лекарствени форми, количество лекарствено вещество, единица мярка и необходимо количество в приложения към документацията образец на техническа и ценова оферта.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно изискванията на чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие, предвид на факта, че прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага на чл.45в, ал.2, т.2 от ЗОП, а именно 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди) лева без ДДС. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора/ите (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: Депозит на парична сума по сметка на възложителя или Банкова гаранция в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се извършва от Държавния бюджет, чрез МЗ-София и РЗОК-Ловеч. Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отложено в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата, след представяне на следните документи: - Доставна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – 1 брой оригинал и 2 /два/ броя заверени копия; - Приемателно-предавателни протоколи – 2 броя, по един за всяка от страните. - писмени заявки, заверени от крайния получател.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Лекарствените продукти трябва да притежават валидно разрешение за употреба в Република България, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004г. на Европейския парламент и Съвета (чл.23, ал.1 от ЗЛПХМ). В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на даден лекарствен продукт през 2015г., участникът следва да декларира, в съответствие с чл.55, ал.6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични. Върху всяко представено валидно разрешение за употреба в страната участникът трябва да впише номера на номенклатурната единица, за която се отнася, съгласно ценовата и техническа оферта. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от списъците по чл. 3, ал. 2, т. 2 и 3 от ЗКНВП. Оферираните цени на лекарствени продукти следва да бъдат не по-високи от рефернтната стойност посочена в чл.261а, ал.1 от ЗЛПХМ. Предложените лекарствени продукти следва да бъдат включени в Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на отваряне на Плик №1 от офертите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро на лекарствени продукти или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти, или разрешение за внос – издадено по реда на ЗЛПХМ. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от списъците по чл. 3, ал. 2, т. 2 и 3 от ЗКНВП. Участниците в обществената поръчка следва да представят декларация от тяхно име за осигуряване на необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора. Участниците следва да разполагат със складова база на територията на Р.България и с транспортни средства, позволяващи своевременното изпълнение на доставките при заявка от възложителя. Участниците в обществената поръчка трябва да разполагат със складова база, която позволява в случай на необходимост съответните лекарствени продукти и/или медицински консумативи да бъдат доставени до лечебното заведение в срок до 3-4 часа от постъпване на заявката. От участие в процедурата се отстранява участник при който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, както и тези които не отговарят на предварително зададенте изисквания на възложителя. Всяка оферта задължително следва да съдържа и всички други документи, посочени в документацията за участие. Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в документацията към процедурата, и да бъде оформена по приложените към документацията образци. Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците. Предложенията на участниците трябва да бъдат напълно съобразени с тези образци.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс – представя се в оригинал;
Минимални изисквания: оригинал
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 2 (две) години (2012г. и 2013г.), вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от доказателства за извършената доставка - оригинал по приложения образец към настоящата документация (Приложение №14);
Минимални изисквания: Минимално изискване: през последните 2 (две) години (2012г. и 2013г.) участникът следва да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за доставки, сходни с предмета на поръчката, с корпоративни клиенти за предходните 2012 и 2013 г. с приложени доказателства за извършената доставка;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в обществената поръчка е в размер на 20,00 (двадесет) лева с ДДС и може да се заплаща в касата на СБАЛББ-Троян ЕООД, гр. Троян, ул. „Васил Левски” № 253, от 8.00 часа до 16.00 часа, всеки работен ден до 24.10.2014г. Цената на документацията може да бъде преведена и по банков път по следната сметка на СБАЛББ-Троян ЕООД, гр. Троян: IBAN: BG 36 FINV 9150 10UB 5080 12 BIC: FINVBGSF Банка:Първа Инвестиционна Банка АД, клон Троян В този случай, участникът следва да изпрати искане, придружено с копие на платежното нареждане, до Възложителя за предоставяне на документацията за участие, като посочва точно адрес на получаване, в противен случай документация за участие няма да бъде изпращана. Разходите за закупуване на документацията за участие могат да бъдат калкулирани и в куриерската услуга (наложен платеж). Куриерските разходи са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

"СБАЛББ-Троян" ЕООД, град Троян, ул."Васил Левски"№253, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на „СБАЛББ-Троян“ ЕООД, град Троян.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ