Версия за печат

00530-2014-0049

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана на административна сграда с адрес: гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1, за нуждите на офис Перник на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Областно управление „Пожарна безопасност и защита на населението” при ГД на МВР – гр. Перник , и Регионална дирекция социално подпомагане – гр. Перник”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Охранителни услуги - осигуряване на денонощна охрана – физическа защита чрез невъоръжен персонал, осъществявана от два поста на вход Б на четиринадесететажна административна сграда, находяща се в гр.Перник, пл.”Свети Иван Рилски” № 1 Б, съответно един денонощен и един дневен, като дневният пост е с работно време от 8,30 до 18,30 часа и осигуряваща спазване на установения пропускателен режим и вътрешния ред на администрациите, ползващи сградата, а именно: офис „Перник” на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” – гр. Перник и Регионална дирекция „Социално подпомагане” – гр. Перник

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
39936 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № 15/06.06.2014 г. на директора на ТД на НАП София -упълномощена страна, в случая НАП – чрез ТД на НАП София, съгласно чл.4 /2/ от споразумение № 177 от 09.12.2011 г., сключено между Областна администрация – гр.Перник, НАП, ГД „Пожарна безопасност и защита на населението”, Агенция по вписванията, Агенция за социално подпомагане, МТС и Община Перник.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 111 - 195927 от 12.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 70 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Охранителни услуги - охрана на обект с физическа охрана на административна сграда с адрес: гр.Перник, пл."Свети Иван Рилски” № 1, за нуждите на офис Перник на ТД на НАП София, Областна администрация Перник, Регионална дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” – гр. Перник и Регионална дирекция социално подпомагане – гр. Перник
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„САЛАМАНДЪР – АСО” ООД, ЕИК 113546751, ул. „Кракра” № 38, България 2300, Перник, Тел.: 076 603061, Факс: 076 604840

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 39936 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите, упълномощена страна, в случая НАП – чрез ТД на НАП София, съгласно чл.4 /2/ от споразумение № 177 от 09.12.2011 г., сключено между Областна администрация – гр.Перник, НАП, ГД „Пожарна безопасност и защита на населението”, Агенция по вписванията, Агенция за социално подпомагане, МТС и Община Перник. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на съответната ТД и структурните звена (офиси, дирекции), попадащи в обхвата на териториалната и компетентност, както и за Дирекция ОДОП чиито териториален обхват съвпада с този на съответната ТД. Общата стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 1750933,00 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2014 г.