Версия за печат

00246-2014-0170

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси - Николай Желязков, технолог КТО; инж. Екатерина Конатар, технолог КТО; по документацията - инж.Петя Събчева - специалист търговия, ТО, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662788; 042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел (КТО); Търговски отдел (ТО)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: инж.Петя Събчева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на обзавеждане в офис-помещения на КТО”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: административна сграда "Ремонти" на територията на промишлената площадка на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка и монтаж на обзавеждане в офис-помещения на КТО”, съгласно спецификация, КСС и технически условия

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39120000, 39113000, 45200000

Описание:

Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Различни видове седалки и столове
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
153000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 1530.00 (хиляда петстотин и тридесет) лева 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 24 месеца от сключване на договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBGSF, „SG Експресбанк”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на заявленията; - за изпълнение на договора – 25 месеца;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: - До 60 /шестдесет/ дни след завършване на СРР и монтиране на обзавеждането в едно, в повече от едно или във всички помещения, изготвяне на приемо-предавателен протокол, протокол обр.19 и издадена фактура-оригинал за съответната сума съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС и след представяне на документи по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Срокът за плащане тече от датата на последна представения документ. 2. Предложената цена е в лева, без ДДС и включва всички разходи за изпълнение на поръчката (работна ръка, механизация, допълнителни разходи, материали, доставно-складови разходи, нормативна рентабилност и/или/ печалба).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изисквания за гаранционен срок: -За строително-ремонтните работи гаранционният срок е 2 /две/ години, съгласно чл.20, ал.4, т.8 от Наредба №2 от 31 юли 2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; -За обзавеждането таранционният срок е не по-малко от 24 /двадесет и четири/ месеца след датата, на която е подписан приемателно-предавателния протокол за монтажа на оборудването.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки кандидат представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.77, ал.3 и ал.4 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. За доказване на техническите си възможности и/или квалификацията всеки кандидат представя: - Съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. - Съгл. чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - Списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението, придружен с доказателства за извършените СРР.Доказва се с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и датата и подпис на издателя и данни за контакт /чл.51, ал.1, т.2 "б" от ЗОП/, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности /чл.51, ал.1, т.2 "в" от ЗОП/ - Съгл. чл.51, ал.1, т.5 от ЗОП - Образци, описание и/или фотогрофски снимки на мебелировката, която ще се достави в изпълнение на поръчката. - Съгл. чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата. Възложителят изисква наличието на правоспособен правоспособен мебелен проектант - дизайнер; - Съгл. чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП - Валиден сертификат на кандидатът за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентно. Представя се заверено от кандидата и преведено на български език копие. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14167

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.11.2014 г.  Час: 13:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com. Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни след датата, определена за краен срок за предаване на заявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ