00246-2014-0170
Технически редакции | ||
23.09.2014 09:29 ч. : | 23/09/2014 08:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.09.2014 09:29 ч. : | 23/09/2014 08:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ковачево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси - Николай Желязков, технолог КТО; инж. Екатерина Конатар, технолог КТО; по документацията - инж.Петя Събчева - специалист търговия, ТО, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662788; 042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел (КТО); Търговски отдел (ТО)Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: инж.Петя Събчева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.tpp2.com.
Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на обзавеждане в офис-помещения на КТО”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка и монтаж на обзавеждане в офис-помещения на КТО”, съгласно спецификация, КСС и технически условия
39120000, 39113000, 45200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие.
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 1530.00 (хиляда петстотин и тридесет) лева 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 24 месеца от сключване на договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBGSF, „SG Експресбанк”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на заявленията; - за изпълнение на договора – 25 месеца;
Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: - До 60 /шестдесет/ дни след завършване на СРР и монтиране на обзавеждането в едно, в повече от едно или във всички помещения, изготвяне на приемо-предавателен протокол, протокол обр.19 и издадена фактура-оригинал за съответната сума съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС и след представяне на документи по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Срокът за плащане тече от датата на последна представения документ. 2. Предложената цена е в лева, без ДДС и включва всички разходи за изпълнение на поръчката (работна ръка, механизация, допълнителни разходи, материали, доставно-складови разходи, нормативна рентабилност и/или/ печалба).
Изисквания за гаранционен срок: -За строително-ремонтните работи гаранционният срок е 2 /две/ години, съгласно чл.20, ал.4, т.8 от Наредба №2 от 31 юли 2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; -За обзавеждането таранционният срок е не по-малко от 24 /двадесет и четири/ месеца след датата, на която е подписан приемателно-предавателния протокол за монтажа на оборудването.
Не се изискват.
1. За доказване на техническите си възможности и/или квалификацията всеки кандидат представя: - Съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. - Съгл. чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - Списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението, придружен с доказателства за извършените СРР.Доказва се с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и датата и подпис на издателя и данни за контакт /чл.51, ал.1, т.2 "б" от ЗОП/, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности /чл.51, ал.1, т.2 "в" от ЗОП/ - Съгл. чл.51, ал.1, т.5 от ЗОП - Образци, описание и/или фотогрофски снимки на мебелировката, която ще се достави в изпълнение на поръчката. - Съгл. чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата. Възложителят изисква наличието на правоспособен правоспособен мебелен проектант - дизайнер; - Съгл. чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП - Валиден сертификат на кандидатът за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентно. Представя се заверено от кандидата и преведено на български език копие. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
14167
НЕ
НЕ
Български
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com. Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни след датата, определена за краен срок за предаване на заявлението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП.
23.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ