Версия за печат

00322-2014-0025

BG-Кърджали:

РЕШЕНИЕ

Номер: 909 от 19.09.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Кърджали, бул."България"41, За: инж.Харитон Христов - началник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинскаадминистрация


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на служителите в Общинска администрация - Кърджали по проект „Общинска администрация Кърджали - професионална, ефективна и ефикасна” в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М 13-22-15/22.07.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: Дейност І „Организиране и провеждане на изнeсено мотивационно модулно обучение на кметовете на кметства и кметските намесници“, което включва подготовката и провеждането на тридневно изнесено мотивационно обучение за 48 кметове на кметства и кметски наместници. В обучението трябва да бъдат включени темите: “Работа в екип и екипна ефективност“, „Мотивация и лидерство“ и „Предотвратяване и решаване на конфликти“. Участниците ще бъдат разпределени в две равностойни групи. Дейност ІІ „Организиране и провеждане на изнесено специализирано обучение в ключови компетентности за служители от Общинска администрация- Кърджали”, което включва подготовка и провеждане на тридневно изнесено специализирано обучение за 100 служители в Общинска администрация - Кърджали. В обучението трябва да бъдат включени темите: „Лична ефективност“, „Делова етика на служителите в общинска администрация“ и „Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствените групи“. Участниците ще бъдат разпределени в четири равностойни по брой групи.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80522000

Описание:

Услуги по обучение
Семинари за обучение

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 866 от 08.09.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-622862
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 322-2014-25
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

622862

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

08.09.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите

Вместо:

Показател: Оценка на предложените зали за провеждане на обученията

Да се чете:

Показател: Оценка на предложените материални бази за провеждане на обученията

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1)Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция, представя банковата гаранция

Да се чете:

Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

20.09.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж.Хасан Азис
Длъжност: Кмет на Община Кърджали