Версия за печат

00017-2014-0018

BG-Берковица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Томислав Филипов, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за СМР – Рехабилитация на парк Св. Георги Победоносец

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Почистване и изсичане на храсти, изграждане на алейна мрежа, полагане на ударопоглъщаща настилка и армирана бетонова настилка, доставка и монтаж на градински бетонови бордюри, доставка и монтаж на осветителни тела за парково осветление, изграждане на ВиК инсталация съгласно Количествена сметка и одобрен работен проект

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45213316, 44912400, 34993000, 45332000

Описание:

Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи
Бордюри
Обществено осветление
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Почистване и изсичане на храсти, изграждане на алейна мрежа, полагане на ударопоглъщаща настилка и армирана бетонова настилка, доставка и монтаж на градински бетонови бордюри, доставка и монтаж на осветителни тела за парково осветление, изграждане на ВиК инсталация съгласно Количествена сметка и одобрен работен проект

Прогнозна стойност без ДДС
136513.87 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

14.1. Гаранция за участие – 1,0 % от обявената прогнозна стойност на поръчката, определена в български лева, както следва: 1 365,13 лева. 14.2. Гаранция за изпълнение - 3 % от предложената стойност за изпълнение на поръчката, определена в български лева. ***Гаранцията за изпълнение се представя при класиране на кандидата и към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение - неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора от компетентните органи и влизане на решението в сила. Гаранцията за участие на отстранените участници се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за предварителен подбор или за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие на класираните на първо и второ място участници, се освобождават след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие на останалите класирани участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след поканата и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност до 30 дни от крайната дата на изпълнение на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се възстановява в срок до 30 дни след приключване изпълнението по договора. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който законно гаранцията е престояла при него. В изключителни случаи, преди изтичане на срока на валидност, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока на гаранциите. Условията и сроковете за усвояване, задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

3.2.4.1 Авансово плащане, в размер на 30% (тридесет на сто) от стойността на договора, платимо в срок до 15 (петнадесет) работни дни след датата на откриване на строителната площадка и представен оригинал на фактура от страна на изпълнителя. 3.2.4.2. Окончателно плащане в размер на 70% (седемдесет на сто) се извършва в 20 (двадесет) дневен срок, след приспадане на вече изплатените суми и издадена оригинална фактура от Изпълнителя, при следните условия: а) Протокол (обр. 19) за приемане на действително извършените СМР, подписан от Изпълнителя, строителния контрол/инвеститорския контрол и Възложителя; б) приемо - предавателен протокол придружен със сертификати за качество на материалите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 5.1. Заявление за участие/Оферта/ – Образец № 1, придружена със Списък на документите /чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП/ - свободен образец; 5.2. Сведения за представяне на участника – Образец № 2; 5.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Образец № 3; 5.4. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - Образец № 4; 5.5. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец № 5; 5.6. Декларация за приемане условията на проекта за договор–Образец № 6; 5.7. Декларация за валидност на офертата – Образец № 7; 5.8. Декларация за подизпълнители – Образец № 8 /когато е приложимо/; 5.9. Декларация от подизпълнители - Образец № 9 /когато е приложимо/; 5.10.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП-Образец № 10/когато е приложимо/; 5.11. Техническо предложение – Образец № 11; 5.12. Ценово предложение – Образец № 12; 5.13. Проект за договор - Образец № 13 – прилага се, но не се попълва. 5.14. Списък /Образец №14 / на строителството, изпълнено през последните 5 години; 5.15. Списък на техническите лица - Образец № 15; 5.16. Декларация за строителна механизация – собствена или наета, която кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка - Образец № 16; 5.17.Споразумение/договор/ за създаване на обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено /когато е приложимо/. 5.18. Гаранция за участие в процедурата – в парична сума или банкова гаранция по избор на участника. 5.19.Копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС. 5.20. Копия от сертификати по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или други доказателства за внедрени вътрешни системи, покриващи изискванията на тези стандарти (или еквивалентни на тях). 5.21 Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда – попълва се Образец 17. 5.22 Документи за доказване икономическо и фин. състояние - Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие и/или копие на годишния финансов отчет за 2013г.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие и/или копие на годишния финансов отчет за 2013г. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен се подава декларация в свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: Участникът да разполага със свободен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, не по-малко от 65 000 лв. (шестдесет и пет хиляди лева) без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Заверено копие от регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство, IV група III категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ 3. Заверено копие от сертификати: по стандарт БДС ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; по стандарт БДС ISO 14001:2004 за опазване на околната среда с предметен обхват строителство или еквивалентен 4. Списък на техническите лица - Образец № 15, съдържащ: имена, длъжност, образование и специалност и професионален опит на техническия състав за изпълнение на поръчката 5. Декларация за строителна механизация – собствена или наета, която кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка - Образец № 16
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да представи списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката 2. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство, IV група III категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ 3. Участниците трябва да притежават следните сертификати: по стандарт БДС ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; по стандарт БДС ISO 14001:2004 за опазване на околната среда с предметен обхват строителство или еквивалентен 4. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката инженерно-технически състав, който да отговарят на следните минимални изисквания: 1. Технически ръководител – 1 бр.: Да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; да притежава минимум средно специално образование с образователна степен „Строителен техник“ или еквивалентна с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство", строителен инженер с висше образование по специалност ССС или еквивалентна и квалификационна степен – минимум бакалавър. Професионален опит – минимум 5 години по специалността; Да има специфичен опит като технически ръководител на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих), Отговорник по качеството: Да отговаря на изискванията на чл. 163а ал. 2 от ЗУТ - минимум средно специално образование с образователна степен „Строителен техник“ или еквивалентна с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство", строителен инженер с висше образование и квалификационна степен – минимум бакалавър или еквивалентна . Да притежава валидно Удостоверение за завършен курс за oсъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти. Професионален опит – минимум 3 години по специалността; Да има специфичен опит като контрол по качеството на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих), Останалите членове на екипа да са наети по трудов или граждански договор и да притежават подходяща квалификация, съответсваща на заложените видове СМР - специалист ВиК и специалист «Ел» 5. Участникът трябва да разполага минимум със следната собствена или наета строителна механизация, с която да се изпълняват строително монтажните и ремонтни работи: - Комбиниран багер - 1бр. - Моторна резачка - 1бр; - Трамбовка - 1бр; - Фадрома - 1бр; - Товарен автомобил до 3т - 1бр
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.10.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала - Община Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

МИГ Берковица-Годеч, Мярка 322

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ