Версия за печат

00067-2014-0017

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. "Коньовица" 65, За: Ина Милкова, България 1309, София, Тел.: 02 9211221, E-mail: legal1@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145

Място/места за контакт: ул. "Коньовица" 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: www.hearthospital.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, ул. "Коньовица" 65
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: гаранционен срок за сървър; тежест: 100
Показател: гаранционен срок за компютър ; тежест: 100
Показател: гаранционен срок за друго устройство ; тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2014/S 042 - 069401 от 28.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2014/S 122 - 216930 от 28.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2014 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Тимекс-БГ" ООД, ЕИК: 130570683, бул. "Прага" № 5, ет. 5, ап. 10, България 1463, София, Тел.: 0700 14050, E-mail: timex@timex.bg, Факс: 02 9515304

URL: www.timex.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Не е известно
Поръчка (Договор) №: 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2014 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Прайм Технолоджис" ЕООД, ЕИК: 131056539, ж.к. "Гоце Делчев", бл. 248, вх. "Б", ап. 18, България 1404, София, Тел.: 02 9581066, E-mail: office@prime-tech.bg, Факс: 02 9581464

URL: www.prime-tech.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Не е известно
Поръчка (Договор) №: 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2014 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Диджитек" ООД, ЕИК: 030007837, ж.к. "Младост-1", бл. 39, вх. "Г", ап. 3, България 1784, София, Тел.: 02 9740900, E-mail: info@digiteq.com, Факс: 02 9740919

URL: www.digiteq.com.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Не е известно
Поръчка (Договор) №: 4 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2014 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Риск – електроник” ООД, ЕИК: 030270934, бул. „Самоковско шосе” № 2, Бизнес център Боила, ет. 1, България 1138, София, Тел.: 02 9175424, E-mail: office@risk.bg, Факс: 02 9175433

URL: http://www.risk.bg/.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Не е известно
Поръчка (Договор) №: 5 / Обособена позиция №: / Заглавие:доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2014 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Айфест” ЕООД, ЕИК: 121115341, ул. „Акад. Ив. Евст. Гешов” № 26, вх. 1, ап. 3, България 1606, София, Тел.: 02 9502225;02 9530212, E-mail: office@aifest.net, Факс: 02 9502225;02 9530212

URL: http://www.aifest.net/.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Не е известно

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Настоящото обявление касае процедура с УН № 00067-2014-0017 по описа на АОП. 2. При попълване на „раздел V: Възлагане на поръчка” в полето „Поръчка (Договор) №” са вписани числата от 1 до 5. Тази номерация е извършена с оглед изпълнение на условията за валидация на формуляра и предвид липсата на техническа възможност да се впишат по друг начин петте участници, с които е сключено рамковото споразумение.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ