Версия за печат

00118-2014-0009

BG-Сливен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" 1, За: арх. Любомира Наумова-Андреева, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611352, E-mail: ipgvr_sliven@abv.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: гр. Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Прединвестиционно проучване, финансов анализ и АРП за проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен” по проект “Изграждане на капацитет на Община Сливен, по ОПРР за следващия програмен период”, по Договор № BG161PO001/5-02/2012/032”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Сливен, гр. Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е ”Прединвестиционно проучване, финансов анализ и АРП за проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен”. Проучването цели да изясни потенциалните нужди за подобряване на системата на градски транспорт в гр. Сливен, включително и развитие на алтернативни форми на екологичен транспорт, като велосипедни алеи и пешеходни зони. Разработките, които ще бъдат изготвени в рамките на поръчката ще бъдат необходими документи за бъдещото кандидатстване на община Сливен по Инвестиционен приоритет 5 на Приоритетна ос 1: Насърчаване на нисковъглеродни стратегии за всички типове територии, и особено градските райони, включително насърчаване на устойчива мултимодална градска мобилност и смекчаване на съответните адаптационни мерки на ОПРР 2014-2020. Община Сливен ще бъде конкретен бенефициент по този ИП и с оглед на това настоящата поръчка се очаква да формулира допустими за финансиране дейности за подобряване на градския транспорт отчитайки икономическите и социални особености на градския транспорт в гр. Сливен, както и да определи финансовите параметри на бъдещия инвестиционен проект, както и институционалната и нормативна рамка в която ще се изпълнява проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71621000

Описание:

Услуги по технически анализ и консултантски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
198320 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изготвяне на Встъпителен доклад /в календарни дни, считано от получаване на възлагателно писмо/; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на дейностите в етап 1 /в календарни дни, считано от предаването на Встъпителния доклад до предаване на избраните варианти на проекта и предаване на Междинен Доклад за етап 1, документирано с приемно-предавателен протокол /; тежест: 15
Показател: Срок за изпълнение на дейностите в етап 2 /в календарни дни, считано от получаване на официално писмо с одобряване на вариант на проекта до изработване на ПИП с всички компоненти, вкл.Междинен доклад за етап 2, документирано с приемно-предавателен протокол/; тежест: 15
Показател: Срок за отстраняване на забележки и коментари по Етап 1, Етап 2, Етап 3, Междинни доклади и Окончателен доклад /в календарни дни, считано от получаване на писмо със забележки и коментари /; тежест: 10
Показател: Срок за изготвяне на Окончателен доклад /в календарни дни, считано от одобрението на проекта от ОС-Сливен, докуменирано с приемно-предавателен протокол/; тежест: 10
Показател: Брой разработени и проведени нови проучвания /за осигуряване на актуална, достоверна и пълна база данни за ПИП/; тежест: 10
Показател: Предложена цена от участника / в лв., без ДДС/; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 598987 от 11.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История № 1 История / Обособена позиция №: / Заглавие:“Прединвестиционно проучване, финансов анализ и АРП за проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен” по проект “Изграждане на капацитет на Община Сливен, по ОПРР за следващия програмен период”, по Договор № BG161PO001/5-02/2012/032” .
V.1) Дата на сключване договора
17.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум ”ППМ - ИТК”, ЕИК 176738551, бул. „Витоша” 39, ап. 3, България 1000, София, Тел.: 02 9533567, Факс: 02 9533567

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 200275 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 198320 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 1109/19.06.2014 г. за определяне на изпълнител, е получено от четиримата участници на 23.06.2014 г. Крайният срок за обжалване е 03.07.2014 г. включително.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор