Версия за печат

00246-2014-0164

BG-с. Ковачево: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: По технически въпроси - инж. Николай Нейчев - Началник цех "КИП, А и УИ системи"; инж. Данчо Новачев - технически отговорник, цех КИП, А и УИ системи" По въпроси относно процедурата - инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, "Търговски отдел", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662270; 042 662922; 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Цех „Контролно измервателни прибори и автоматика (КИП и А) и Управляващи информационни (УИ) системи”; "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: По технически въпроси - инж. Николай Нейчев - Началник цех "КИП, А и УИ системи"; инж. Данчо Новачев - технически отговорник, цех КИП, А и УИ системи" ; По въпроси относно процедурата - инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, "Търговски отдел", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662270; 042 662922; 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Цех „Контролно измервателни прибори и автоматика (КИП и А) и Управляващи информационни (УИ) системи”; "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура за обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: "Регистратура за обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ревизия и реинженеринг на системите за автоматично регулиране (САР) на енергоблокове № 1, 3 и 4 в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ревизия и реинженеринг на системите за автоматично регулиране (САР) на енергоблокове № 1, 3 и 4 в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД. Дейностите по предмета на поръчката и изискванията за изпълнение са описани в техническо задание, приложено в документацията на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72265000

Описание:

Услуги по конфигурация на софтуерни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническо задание приложено в документацията на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на: 1200.00 лв. /хиляда и двеста лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, при липса на рекламации от страна на Възложителя и отправено писмено искане от изпълнителя до отговорника по договора). Гаранцията е в размер на 5 % от стойността на договора, закръглена до лев. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, “Сосиете Женерал Експресбанк” АД клон Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора – 12 (дванадесет месеца) месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: поетапно, до 60 (шестдесет) дни след приключване на работата по всеки отделен енергоблок, удостоверено с подписан от страните по договора протокол за извършена работа и фактура-оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл. 113 от ЗДДС и след представяне на документи по чл. 45б, ал. 3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора представя документите посочени в чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Офертата на участника да е в български лева и да включва разходите за труд при изпълнение на предмета на ОП; 2. Всички резервни части и консумативи, необходими за реинженеринговата дейност по САР, се доставят от Възложителя; 3. Изпълнителят подава предложение за целият обем на обществената поръчка. В противен случай, участникът се отстранява от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите си възможности и квалификация, всеки участник представя в офертата си: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, както следва: - чл. 51, ал. 1, т.1 - списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Възложителят изисква участникът да е изпълнил минимум една услуга по предмета на поръчката. - чл.51, ал.1, т.7 - Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Представя се списък по образец от документацията. Изисква се инженерният и ремонтен персонал да притежава квалификационна група, не по-ниска от IV-та и да е положил изпит по Техника на безопасност съгласно „Правилник по безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” за 2014г. Изисква се участникът да представи сертификат за работа със система за управление „EXPIRION” PKS на фирма “HONEYWELL” на специалистите от фирмата, участващи и отговарящи за извършването на услугата. Представя се копие на сертификата, заверено от участника. Непредставяне на някой от горепосочените документи е основаниe за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14153

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.10.2014 г.  Час: 13:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 02 9884070, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ