Версия за печат

00246-2014-0163

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: По технически въпроси - инж. Анелия Друмева - Ръководител ОБЗР"; По въпроси относно процедурата - инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662416; 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: "Отдел за безопасност и здраве при работа"; "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: По технически въпроси - инж. Анелия Друмева - Ръководител "Отдел Безопасност и здраве при работа"; По въпроси относно процедурата - инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, "Търговски отдел", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662416; 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: "Отдел Безопасност и здраве при работа"; "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Област Стара Загора, За: Христина Танева - Завеждащ "Регистратура за обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: "Регистратура за обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на защитни обувки"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на защитни обувки, описани по вид, количество, експлоатационни и технически характеристики в спецификация и технически изисквания към документацията на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18831000

Описание:

Обувки със защитно метално бомбе

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена спецификация в документацията на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
64500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на:645.00 лв. /шестстотин четиридесет и пет лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, при липса на рекламации от страна на Възложителя и отправено писмено искане от изпълнителя до отговорника по договора). Гаранцията е в размер на 5 % от стойността на договора, закръглена до лев. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно:IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, “Сосиете Женерал Експресбанк” АД клон Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора – 2 (два месеца) месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: Плащането се извършва до 60 (шестдесет) дни от датата на извършена доставка, удостоверено с подписан от страните по договора приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл. 113 от ЗДДС и представяне на документи по чл. 45б, ал.3 от ЗОП Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора представя документите посочени в чл. 49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Офертата на Участника да е в български лева. Цената да е DDP “ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно INCOTERMS 2010 и включва всички разходи за изпълнението на поръчката. 2. Гаранционен срок на защитните обувки - един месец от датата на доставка. 3. На основание чл. 118 от ЗОП Възложителят може да отстрани оферта за доставка когато дела на стоките с произход от трети страни надвишава 50 % от общата стойност на стоките включени в него.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите си възможности и квалификация, всеки участник представя в офертата си: - чл. 51, ал, 1, т.1 от ЗОП - списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, извършвани през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – по образец. - чл. 51, ал. 1, т.5 от ЗОП – образци (мостри) и описание на стоките, които ще се доставят. - чл. 51, ал. 1, т.6 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Изделието да отговаря на стандарти БДС EN ISO/IEC 17050 – 1:2010,2:2006г. - декларация за производител и страна на произход на изделията; Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14146

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.10.2014 г.  Час: 13:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, при „SG Експресбанк” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ