Версия за печат

00114-2014-0003

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МЗ-Център за спешна медицинска помощ - Русе, кв. Дружба 1, За: д-р Пенка Бахчеванова, Р България 7015, Русе, Тел.: 082 860104, E-mail: emerg_rs@abv.bg, Факс: 082 860104

Място/места за контакт: ЦСМП-Русе

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Русе през 2015-2017 год. по предварителни заявки

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Русе през 2015-2017 год. по предварителни заявки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозен годишен разход за медикаменти и медицински консумативи - 45000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
45000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкова/парична гаранция за участие в процедурата 400 лв. за медикаменти и 200 лв - за медицински консумативи. Документ за банкова/парична гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. Банкова сметка на възложитела: ТБ-ОББ-клон Русе, IBAN - BG61UBBS80023106112305, BIC UBBSBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане до 90 дни от представянето на фактурата, плащане по банков път.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Кандидатите и документите, които ще представят, да отговарят на изискванията и ограниченията по гл. IVот ЗОП; Доставката на стоките да се извършва за сметка на изпълнителя, в максимален срок 3 дни; Доставените стоки да са с остатъчен срок на годност 75%, считано от датата на доставката; Вносни медикаменти -произведени в ЕС и вносни медицински консумативи - макс. 30% произведени извън ЕС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдебна регистрация, съдебно удостоверение за актуално състояние, данъчна регистрация, ЕИК; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1 и 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 50 ал. 1 от ЗОП
Минимални изисквания: По чл. 50 ал. 1 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: по чл. 52 ал. 1 т. 1 от ЗОП; Разрешение от ИАЛ към МЗ, Сертификати по ISO 9001 медицински изделия, производител
Минимални изисквания: Да се прилага Системата за управление на качеството, вноси дистрибуция за медицинските изделия
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.11.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

банков път- ТБ-ОББ-клон Русе, IBAN - BG61UBBS80023106112305, BIC UBBSBGSF,

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Координационна централа на ЦСМП-Русе, кв. Дружба 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

възложители и упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

з /три/ работни дни от получаването на уведомлението;

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpc@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на медикаменти за нуждите на ЦСМП-Русе
1) Кратко описание

Доставка на медикаменти за нуждите на ЦСМП-Русе по периодични заявки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Приблизителен годишен разход за медикаменти

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на медицински консумативи
1) Кратко описание

Доставка на медицински консумативи за нуждите на ЦСМП-Русе

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Приблизителен годишен разход

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36